زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت 8 میلیارد تومان

قیمت ویلا در علی آباد میر نوشهر

روستای علی آباد میر نوشهر در امتداد کمربندی نوشهر واقع شده است یکی از مناطق بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری و همچنین زندگی در نوشهر می‌باشد که عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر هستند توصیه می‌شود علی آباد میر نوشهر را با تامل بیشتری بررسی نمایند.

علی آباد میر نوشهر کجاست

قبل از اینکه در مورد سرمایه‌گذاری در علی آباد میر صحبت کنم بهتر است بگویم علی آباد میر چه لوکیشن و موقعیتی دارد.

این روستا در راستای کمربندی نوشهر به چالوس واقع شده است و در فاصله کمتر از ۴ کیلومتری نوشهر قرار دارد امتیازات این روستا می‌توان نزدیکی به شهر نوشهر و استفاده از امکانات این شهر از جمله بیمارستان‌ها و فرودگاه را دارد.

نکته مثبت دیگر این منطق این است بستری آماده برای سرمایه‌گذاری در زمینه ملک را دارد چرا که هنوز به این اشباح نرسیده است و هر روزه خرید و فروش بیشتری نسبت به روستاهای همجوار در این روستا صورت می‌گیرد.

قیمت ویلا در علی آباد میر نوشهر

خرید ملک در علی آباد میر نوشهر

خوب وقتی حرف از ملک می‌زنیم ممکنه این ملک زمین باشد یا ویلا ولی مهم این است که شما قصد سرمایه‌گذاری در علی آباد میر را دارید که معمولاً کوچه طاهای علی آباد به عنوان یکی از مناطق برند این روستا شناخته می‌شود.

ما امروز در مورد ویلا در علی آباد میر صحبت کنیم در مورد قیمت زمین در علی آباد میر در همین سایت قبلاً صحبت کرده‌ایم. این ویلایی که ما قصد معرفی آن را داریم و در ادامه در مورد مشخصات آن نیز توضیح خواهیم داد چون یک ویلای نوساز است هم برای زندگی و هم برای سرمایه‌گذاری بسیار توصیه می‌شود و تاکید در خرید نیز با توجه به قیمت آن داریم.

اصولاً ویلاهایی که در علی آباد اخیراً ساخته می‌شود یک گزینه بسیار خوب می‌باشد چرا که هم در راستای کمربندی نوشهر قرار دارد و هم در نزدیکی شهر نوشهر واقع شده است دسترسی به شهرهای نوشهر و چالوس و امکانات این شهرها را برای یک غیربومی راحت‌تر می‌کند.

در هر صورت برای خرید ملک در علی آباد می‌توانید با کارشناسان خبره در مشاور املاک پورولی در تماس باشید.

قیمت ویلا در علی آباد نوشهر

خوب وقتی یک عزیزی در اینترنت قیمت ویلا در علی آباد نوشهر را جستجو می‌کنند با توجه نوشهر دارای دو علی آباد عسگرخان و علی آباد میر می‌باشد از این لحاظ به نظر بنده باید جستجوی خود را دقیق‌تر کند.

ممکنه عزیزانی باشند مثل همین عزیز که در بالا توضیح دادیم آوازه و شهرت علی آباده نوشهر به گوش ایشان خورده است حال اینکه خواسته ایشان به علی آباد میر نزدیک است یا به علی آباد عسگرخان این به هنر مشاور املاک بستگی دارد.

الان خرید ویلا با توجه به رکودی که در بازار وجود دارد بسیار توصیه می‌شود چرا که با توجه به هزینه ساختی که الان در کشور وجود دارد و در آینده نیز احتمال افزایش قیمت مصالح پدید خواهد آمد با خرید ویلا شما هم یک سرمایه‌گذاری خوب انجام داده‌اید و هم یک مکانی را برای استفاده و زندگی در اختیار دارید که در آینده می‌توانید هر زمان اراده کردید آن را بفروشید.

معمولاً کمربندی نوشهر سرمایه‌گذاری ملک بسیار توصیه می‌شود با توجه به آپشن‌هایی که در اختیار دارد.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00