زمان انتشار : 2 ماه پیش
قیمت ۷ میلیارد تومان

ویلا نوساز ولی ارزان در دزدک نوشهر


با توجه به هزینه بالای ساخت ویلا اگر یک ویلای نوساز ارزان قیمت مثل همین گزینه که در اختیار شما قرار می‌دهیم هر کجا پیدا کردید با تامل بیشتری به آن بنگرید و در اولویت خرید خود قرار دهید اینجا ما شما را با یک ویلای نوساز ولی ارزان قیمت در نوشهر همراه خواهیم کرد.

معرفی ویلای نوساز ولی ارزان قیمت در حومه نوشهر

امشب می‌خواهم در مورد یک ویلای تازه ساخت و به اصطلاح کلید نخورده در حومه نوشهر با شما صحبت کنم. با توجه به هزینه بالای ساخت ویلا و قیمت بالای زمین‌های شمال کشور به ویژه در نوشهر به جرات می‌توان این گزینه را یک ویلای ارزان معرفی کرد.

  • ۲۶۲ متر زمین
  • ۲۰۰ متر بنا
  • ۱۰۰ متر روف
  • سه خواب
  • دو خواب مستر
  • استخر

ویلای ارزان ولی دوبلکس در دزدک

این روزها هر ویلایی ساخته می‌شود معمولاً دوبلکس است یعنی ما ویلای همکف در نوشهر به ندرت تازه ساخت پیدا می‌کنیم ویلا وقتی نوساز باشد هزینه‌های روز در آن اعمال شده است دزدک نوشهر در فاصله ۱۲ کیلومتری خود نوشهر است و منطقه برندی نیز انصافاً می‌باشد.

چنانچه تصمیم شما برای خرید ویلا در نوشهر جدی است این مطلب را لطفاً تا انتها با ما همراه باشید.

ویلا نوساز ولی ارزان در دزدک نوشهر

آیا این ویلای نوساز در منطقه غیر بومی نشین است

معمولاً سرمایه‌گذارها و پیمانکاران سعی می‌کنند ویلاهایی که می‌سازند در یک منطقه غیر بومی‌نشین باشد دیگر این روزا ذائقه خریداران مشخص شده است و غیر بومی‌ها علاقمند به خرید ویلا در منطقه بومی نیستند.

این ویلای تازه ساخت و به اصطلاح نوساز نیست در یک منطقه کاملاً غیربومی و به اصطلاح تهران نشین واقع شده است.

مدارک و مجوزات ویلا نوساز ما به چه شکل است.

معمولاً سازنده ویلاها به محض استارت برای ساخت ویلا به دنبال سند آن می‌رود و تا زمانی که ویلا ساخته شد و تمام شود سند نیز دریافت می‌کنند قبل از شروع ساخت ویلا نیز جواز ساخت آن را تهیه می‌کنند.

فروش ویلا به صورت نقد و اقساط با توجه به رکود بازار مسکن

این رکود بازار مسکن برای هر کسی فرصت و خیری نداشته باشد برای خریداران یک فرصت بسیار خوب می‌باشد چرا که هم می‌توانند به صورت معاوضه یا تهاتر و هم به صورت نقد و اقساط ویلای مورد علاقه خود را خریداری کنند.

شاید بپرسید چرا فروشنده باید به صورت اقساط ملک را بفروشد با توجه به رکودی که الان وجود دارد و معمولا زمان چک سازندگان آمده است آنها مجبور به فروش زیر قیمت ملک هستند.

ویلا نوساز بخریم یا ویلای کلنگی

این سوالی است که بسیاری از خریداران با آن روبرو و مواجه هستند اگر دنبال سرمایه‌گذاری هستید اول به سراغ زمین بروید دوم اگر می‌خواهید یک سرپناهی هم داشته باشید یا به اصطلاح آلونکی داشته باشید به سراغ ویلاهای قدیمی یا کلنگی بروید چرا که هم زمین زیاد و هم یک بنای قابل زندگی دارند.

اگر علاقمند هستید یک ملک لوکس و لاکچری یا به اصطلاح به روز داشته باشید ویلاهای نوساز هر چند متراژ زمین کمی دارند را خریداری کنید.

ارزان‌ترین ویلا در حال حاضر در دزدک چه قیمت دارد

من عرض کردم الان هزینه ساخت ویلا بسیار بالا می‌باشد یعنی اگر شما یک بنای ۱۰۰ متری در نظر بگیرید حداقل متری ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان برای ساخت ویلا هزینه می‌شود.

این ویلا اگر ۲۰۰ متر زمین داشته باشد که متری ۱۵ میلیون تومان هم در نظر بگیریم شما حداقل ۴ تا ۵ میلیارد تومان برای یک ویلای ۱۰۰ متری باید هزینه کنید.

که این‌ها حداقل قیمت‌های زمین و ویلا بود که خدمت شما معرفی کردیم.

روستای دزدک نوشهر اینگونه معرفی می‌کنیم

حق با شماست من باید اول دزدک را خدمت شما معرفی می‌کردم اما به صورت خلاصه اگه عرض کنم دزدک در فاصله تقریباً ۱۲ کیلومتری نوشهر و حد فاصل نوشهر به سمت نور است و در مجاورت روستاهای کهنه سرا و چلندر واقع شده است.

اگر قصد خرید ویلا در دزدک را دارید فکر کنم این مطلب بسیار می‌تواند به شما کمک کند.

قیمت زمین در دزدک نوشهر این روزها به چه شکل است

قیمت زمین متاسفانه هر روز در حال تغییر است با این نوسانات قیمت ارزی دلار در کشور وجود دارد الان در حال حاضر و در اواخر سال ۱۴۰۲ برای زمین داخل بافت یا داخل طرح هادی ما کمتر از متری ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان نداریم.

اینکه می‌گویم نداریم نه اینکه شخص بنده نداشته باشم در خود دزدک زمین زیر این قیمت وجود خارجی ندارد.

قیمت یک ویلای نوساز که استخر هم داشته باشد در شمال به چه شکل است ؟

اگر علاقمند هستید ویلای نوسازی که خریداری می‌کنید دارای استخر باشد اصلاً نگران قیمت آن نباشید ما این همه توضیحاتی که خدمت شما دادیم و تاکید کردیم که ویلا ارزان است دقیقاً برای همین ویلای نوساز استخردار بود.

فکر کنم اگر به شما بگویم این قیمت در حدود ۷ میلیارد تومان هست باور نکنید که حق هم دارید 😁

معاوضه تهاتر ویلا با آپارتمان در تهران

معمولاً اینگونه ملک‌ها اگر پیمانکار آن را بسازد معاوضه یا تهاتر کامل صورت نمی‌گیرد و حداقل مبلغی را به عنوان نقد باید رد و بدل شود که پیمانکار بتواند تا حدودی از پس چک‌هایی که کشیده است بر بیاید 😁

اما اصلا نگران نباشید ما ملک‌هایی در اختیار داریم که به صورت تهاتر کامل نیز معامله می‌شوند.

معاوضه ویلا در نوشهر با زمین در کجور

من همین الان یک زمین چند هزار متری در کجور دارم که مالک آن با دو تا آپارتمان یا یک ویلا و یک قطعه زمین حاضر به تهاتر یا معاوضه می‌باشد پس وقتی شما صاحب ویلا آن هم ویلای نوساز باشید همیشه برای آن مشتری وجود دارد و این شما هستید که باید تصمیم آخر را بگیرید.

حقیقتا این ویلای نوساز ولی ارزان که در دزدک نوشهر وجود دارد انصافاً قیمت بسیار مناسبی دارد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : ۱۱/۱