زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت متری ده میلیون تومان

قیمت زمین علی آباد نوشهر

قیمت زمین علی آباد نوشهر

اگر به منطقه علی آباد عسگرخان نوشهر تشریف آوردید و حتی علی آباد میر نوشهر نیز تشریف اورده اید می دانید که این دو منطقه از مناطق خوب نوشهر به شمار می رود علی آباد عسگرخان در فاصله ۲۰ کیلومتری نوشهر قرار دارد و شهرک های سی گل و بسیاری از شهرک های دیگر از مناطق خوبه علی‌آباد به شمار می‌روند قیمت زمین در آن ارزان بوده و اکثر زمین ها سند دارد.

قیمت زمین علی آباد نوشهر

فروش زمین در علی آباد نوشهر

این زمین که جهت معرفی خدمت شما در سایت قرار داده ایم و شما با جستجو در گوگل به این مطلب رسیده اید از زمین‌های شصت و رفته با ویو خوب در علی آباد به شمار می رود حسن دیگر این زمین فروش اقساطی و یا معاوضه با ملک و خودرو می باشد این کار را برای خریدار راحت‌تر خواهد کرد.

قیمت زمین علی آباد نوشهر به علت اینکه ما در نوشهر دو تا علی آباد داریم یکی  علی آباد میر و دومی علی آباد عسگرخان می باشد و از این نظر جستجو را باید دقیق کرد اگر به دنبال زمین در علی آباد عسگرخان هستید باید عرض بکنم قیمت میانگین زمین در آنجا از متری ۷ میلیون به بالا می باشد.

خوب برای زمین های شهرکی خوب به تبع،  قیمت زمین ها بالاتر می باشد برای زمین های غیر شهرکی پایین‌تر برای زمین های بیرون بافت پایین تر و همینطور برای زمین های ساحلی که البته استقبال چندانی از زمین های ساحلی علی آباد عسگرخان نمی‌شود چون بیشتر زمین ساحلی آن تجاری می‌باشد .

 

در مورد شهرک‌های مثل شهرک سی گل علی آباد عسگرخان استقبال در آن بسیار بالا می باشد که بسیاری از قطعات این شهرک داخل بافت می باشد اما دقت کنید در خرید زمین علی آباد عسگرخان حتماً قبل از خرید مشاوره با ما داشته باشید.

خرید زمین علی آباد نوشهر

اما در مورد علی آباد میر این روستا بیشتر بافت روستایی دارد و بومی نشین های بیشتری متمرکز هستند به جز کوچه طاها در علی آباد میر که با کل علی آباد میر متفاوت است و قیمت آن بسیار بالاتر از مناطق دیگر میباشد کوچه طاها بافت غیر بومی نشین دارد و تقریباً ۹۰ درصد ساکنین کوچه طاها غیربومی هستند از این رو پیشنهاد میکنم اگه به دنبال قیمت زمین علی آباد نوشهر هستید اگر به دنبال زمین سند دار هستید اگر به دنبال زمین با کاربری مسکونی هستید اگر به دنبال زمین غیربومی نشین هستید اگر به دنبال زمین داخل شهرک هستید حتماً با مشاور املاک پورولی در تماس باشید.

چرا که ما فایلهای پول لازم را به شما معرفی خواهیم کرد این نکته قابل عرض می باشد به دلیل اینکه علی آباد میر در کمربندی نوشهر قرار دارد از این نظر  غیربومی هایی که از جاده کندوان به سمت نوشهر می‌آیند و دنبال ویلایی نزدیک نوشهر هستند این منطقه و  کوچه طاها را به ایشان پیشنهاد می‌کنیم اما علی آباد عسگرخان در فاصله ۲۰ کیلومتری نوشهر میباشد.

زمین شهرکی در علی آباد

علی آباد نیست مثل بقیه روستاهای نوشهر زمین شهرکی در آن گران تر از زمینهای هیر شهرکی می باشد خوب این امر می‌تواند به دلیل داشتن نگهبانی و امنیتی که به زمین ها و ویلاهای داخل شهرک حاکم است باشد.

وقتی قیمت یک زمین بالاتر باشد ارزش آن زمین نیز بالا خواهد رفت همانطور که بهتر از بنده می دانید ضرب المثل معروفی وجود دارد که می‌گوید هیچ گرانی بی حکمت نیست و هیچ ارزانی بی دلیل نمی باشد خوب وقتی شما یک ملکه گران میخرید مطمئنا امتیازات و امکانات بیشتری نسبت به ملک های ارزان قیمت دارد جدایی از ارزش خود زمین ارزش منطقه‌ای که زمین در آن واقع شده است نیز در قیمت گذاری نهایی بسیار تاثیر گذار می باشد.

وقتی شما به شهر نوشهر تشریف می آورید و قصد خرید زمین در نوشهر را دارید اگر به دنبال ملک ارزان و متوسط قیمت هستید ما منطقه علی آباد را به شما پیشنهاد می کنیم که علی آباد میر که در کمربندی نوشهر چالوس قرار دارد و چه علی آباد عسگرخان که نرسیده به جنگل سیسنگان می باشد هر دوی منطقه ارزش بالایی برای سرمایه گذاری دارند البته علی آباد عسگرخان زمین های آن ارزان تر می باشد که سعی می‌کنیم در آینده در مورد آن بیشتر با هم صحبت کنیم.

زمینهای داخل بافت در علی آباد

همان اول خدمت شما عرض کنم که اگر میخواهید بدانید زمینی که خریداری آن را دارید داخل بافت است یا بیرون بافت و چه نوع کاربری نیز دارند حتماً به دهیاری محل مراجعه کنید و در نقشه طرح هادی که وجود دارد می توانید از شرایط زمین ویژگی هایی که بر زمین حاکم می باشد مطلع شوید.

اول اگر قصد خرید زمین برای ساخت و ساز دارید ما زمین داخل بافت را به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال سرمایه گذاری کوتاه مدت هستید زمین های نزدیک به بافت که به اصطلاح چسبیده به بافت و الحاق به بافت نیز می‌گویند را پیشنهاد می کنیم اگر سرمایه گذاری بلند مدت دارید زمینهای بیرون بافت که با بافت فاصله بیشتری دارند را انتخاب کنید.

حتما برای شما سوال پیش آمده است فرق اینها چیست ببینید فرق اینها در قیمت این ها می باشد هر چقدر زمین با بافت فاصله داشته باشد قیمت آن ارزان تر میباشد و اگر زمین داخل بافت باشد با کاربری مسکونی نیز باشد بالاترین قیمت را دارد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00