زمان انتشار : 2 ماه پیش
قیمت 650 میلیون تومان

خرید زمین ۵۰۰ میلیون در شمال

چنانچه شما تصمیم گرفتید زمینی را با قیمت ارزان و البته زیر یک میلیارد تومان در شمال کشور خریداری کنید حتی اگر به صورت نقد و اقساط نیز قصد خرید داشته باشید یا معاوضه با ماشین یا خودرو نیز در برنامه کاری شما باشد املاک پورولی در خدمت شماست

فروش زمین زیر یک میلیارد در شمال

این عنوانی که بالا گذاشتیم اتفاقاً برای اواخر سال ۱۴۰۲ و اوایل سال ۱۴۰۳ می‌باشد و هر زمان دیگری خواستید در این رنج قیمتی زمینی خریداری کنید می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

زمین ۵۰۰ میلیونی در شمال وجود دارد؟

چرا فکر می‌کنید ما مطالب کذب در سایت خود قرار می‌دهیم هنوز هم زمین‌های با قیمت ۵۰۰ میلیون در شمال کشور و در امتداد آزادراه تهران شمال وجود دارد این منطقه کجور است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آیا در زمین ۵۰۰ میلیونی می‌توان ویلا ساخت؟

جواب شما بله می‌باشد شما می‌توانید در این زمین ۵۰۰ میلیونی نیز اقدام به ساخت ویلا یا یک خانه کوچک کنید برای خرید این زمین ۵۰۰ میلیونی نیز به صورت تهاتر یا معاوضه نیز می‌توان اقدام کرد..

خرید زمین ۵۰۰ میلیون در شمال

خرید زمین کمتر از یک میلیارد تومان در نوشهر

در خود شهر نوشهر این قیمت زمین وجود ندارد حتی اگر یک زمین در دل منطقه بومی نشین یا متراژ کم باشد شما اگر قصد خرید زمین زیر یک میلیارد تومان دارید باید اطراف نوشهر و منطقه کجور را مد نظر قرار دهید.

 

زمین ۵۰۰ میلیونی به صورت اقساطی در کجور

خب وقتی  بودجه شما بین ۵۰۰ میلیون تا ۶۰۰ میلیون تومان باشد ما می‌توانیم یک زمین خوش قواره به شما دهیم حتی زمینی که می‌توانیم در آن ساخت و ساز نمایید و گاهاً متراژ این زمین‌ها نیز کمتر از ۲۰۰ متر نباشد.

اگر هم شما به دنبال خرید زمین در کجور هستید این زمین هم متراژ بالایی دارد و هم قیمت بسیار پایینی دارد.

خرید زمین اقساطی با بودجه کم در شمال

اگر می‌خواهید به صورت اقساطی زمینی را خریداری کنید و بودجه شما نیز کم است اصلاً نگران نباشید ما به شما زمینی را معرفی خواهیم کرد که متراژ آن نزدیک به ۵۰۰ متر باشد قیمت آن در حدود ۵۰۰ میلیون تومان باشد و شما حق ساخت و ساز نیز در آن داشته باشید.

خرید ویلا تا ۵۰۰ میلیون در شمال واقعیت ندارد!!

حتماً در اینترنت و وقتی در گوگل جستجو می‌کنید با کلمه خرید ویلا تا ۵۰۰ میلیون خرید ویلا تا ۷۰۰ میلیون خرید ویلا تا ۸۰۰ میلیون در شمال مشاهده کردید اما واقعیت این است که دیگر این قیمت‌ها را نمی‌توان با آن ویلا یا ملکی خریداری نمود چرا که هزینه ساخت یک بنا این روزها کمتر از  ۱۵ میلیون تومان نیست.

اگر بودجه شما کم است آن را تبدیل به سرمایه‌گذاری کنید با خرید زمین با متراژ کم و البته قیمت کم در شمال به ویژه در کجور نوشهر که در غرب مازندران نیز است و برای سرمایه‌گذاری مناسب می‌باشد اقدام کنید.

خرید زمین ۵۰۰ میلیونی در مازندران فقط یک ادعا نیست

اگر گفتیم مازندران فکر نکنید منظور ما آمل یا بابل می‌باشد شما در غرب استان مازندران و در امتداد جاده آزادراه تهران به شمال و نزدیک شهر چالوس می‌توانید صاحب زمین فقط با ۵۰۰ میلیون تومان شوید.

در غرب استان مازندران به ویژه در کجور و مرزن آباد شما با بودجه ۵۰۰ تا یک میلیارد تومان در این مناطق می‌توانید مالک زمین باشید.

۵۰۰ متر زمین را تنها ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید

معمولاً وقتی یک زمین قیمت پایینی دارد اولین چیزی که به فکر خریدار می‌رسد این است که در آن زمین اجازه ساخت وجود ندارد در صورتی که اصلاً اینگونه نیست شما می‌توانید در این متراژ زمین به راحتی ساخت و ساز انجام دهید و انشعابات نیز در کنار زمین وجود دارد.

زمین متراژ زیاد با قیمت بسیار کم در کجور

اینقدر که از قیمت ۵۰۰ میلیون تومانی زمین گفتیم فراموش کردیم در مورد زمین‌های هکتاری و متراژ بالا نیز صحبت کنیم هر چقدر متراژ زمین بالاتر باشد قیمت آن نیز پایین‌تر می‌باشد. ما زمین‌هایی با متراژ ۲۰ هکتار در کجور با قیمت بسیار پایین نیز در اختیار داریم.

زمین تا یک میلیارد تومان در شمال آیا وجود دارد

مطمئن باشید حتماً وجود دارد معمولاً ما بازار گرمی نمی‌کنیم که خدایی نکرده هم وقت شما گرفته شود و هم نتوانیم خواسته شما را برآورده کنیم و شرمنده شما شویم زمین ۵۰۰ میلیونی وجود دارد این‌ها این را بارها و بارها در این سایت اعلام کردیم.

شما تا یک میلیارد تومان به صورت نقد و اقساط می‌توانید از طریق املاک پورولی در نقاط خوب شمال کشور و در نزدیکی آزادراه تهران به شمال مالک زمین باشید و یک سرمایه‌گذاری خوب را رقم بزنید.

خرید زمین یک میلیاردی به صورت اقساطی در شمال

در خصوص همین پاراگراف بالا و در ادامه همین مطلب باید عرض کنم شما زمین‌های ارزان را می‌توانید با توجه به که قیمت خودروها بالا رفته است به صورت معاوضه با خودرو نیز خریداری کنید پس اگر بتوانید یک زمین زیر قیمت نیز پیدا بکنید سود شما چند برابر است.

فرصت طلایی برای خرید زمین تا ۵۰۰ میلیون در نوشهر فراهم شد

فکر نکنید یک تبلیغات کاذب انجام دادیم تا شما فقط وارد سایت بشوید و خدایی نکرده سر شما کلاه بگذاریم این مطلب واقعیت دارد. شما با ۵۰۰ میلیون تومان می‌توانید مالک زمین ۴۰۰ متری در کجور نوشهر شوید اگر قصد خرید زمین در نوشهر دارید همین الان اقدام کنید.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00