زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت متری ۷ میلیون تومان

قیمت زمین چال زمین مرزن آباد

اگه می‌خواهید و تمایل دارید اطلاعاتی در مورد روستای چالزمین مرزن آباد و همچنین روستای طویر ، روستای فشکور، روستای مرس و روستاهای همجوار چال زمین داشته باشید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید چرا که یک گزینه بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری و خرید به شما پیشنهاد خواهیم کرد و اگر هم قصد خرید زمین در مرزن آباد را دارید چال زمین را گزینه اول و اولویت اول خود قرار دهید.

قیمت زمین چال زمین مرزن آباد

خرید زمین در چال زمین مرزن آباد

منطقه چالزمین در همسایگی روستای تویر مرزن آباد قرار دارد در فاصله تقریباً ۳ کیلومتری خود شهر مرزن آباد واقع شده است چسبیده به جاده چالوس به تهران بوده و یک منظره طبیعت بسیار خاصی دارد که واقعاً حتماً لازم است شما عزیزان آن را از نزدیک دیدن نمایید.

روستای چالزمین از توابع شهر مرزن آباد می‌باشد این روستا حرف‌های زیادی از نظر اقتصادی برای گفتن دارد بسیاری از غیر بومی‌ها در حال خرید ویلا یا زمین در این منطقه هستند از نظر اقتصادی نیز آینده بسیار روشن و بسیار خوبی را می‌توان برای روستای چالزمین مرزن آباد در نظر گرفت.

اگر تمایل دارید مشخصات زمین که واقعاً قیمت آن نیز مناسب می‌باشد و به صورت معاوضه و البته مقداری هم پول به فروش می‌رسد را بدانید خواهش می‌کنم ادامه مطلب را با ما همراه باشید.

مشخصات زمین چال زمین

این زمین در حدود ۳۳۰ متر مساحت دارد به اصطلاح متراژ زمین ۳۳۰ متر می‌باشد دارای سند تک برگ و شش دانگ می‌باشد. در داخل بافت یا داخل طرح هادی واقع شده است کاربری مسکونی دارد انشعابات آب برق و گاز در داخل زمین قرار دارد منطقه غیربومی‌نشین واقع شده است.

این زمین محصور شده در روستای چالزمین واقع شده است خوب از جاده اصلی چان زمین وارد کوچه که می‌شوید چند قطعه زمین می‌بینید که رو به جنگل بوده و این زمین نیز یکی از همان قواره‌ها می‌باشد.

مالک زمین حاضر به فروش نقدی ملک می‌باشد اما اگر خریدار واقعی باشد نصف مبلغ زمین را با ماشین یا خودرو معاوضه می‌کند.

برای فروش اقساطی زمین نیز می‌توانید اگر شرایط خرید را دارید با مالک صحبت‌هایی انجام شود چرا که مالک آمادگی دارد زمین خود را به صورت نقد و اقساط نیز به فروش رساند.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00