زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت متری 6 میلیون تومان

قیمت زمین طویر مرزن آباد

شما وارد این سایت شدید تا بدانید قیمت زمین طویر مرزن آباد چقدر است شاید به منطقه تویر سفر کرده باشید شاید از آب و هوای مرزن آباد خوشتان آمده باشد شاید منظره زیبای طویر مرزن آباد لذت برده باشید و این ها شما را مجذوب خود کرده و تشویق نموده تا قطعه زمینی را در مرزن‌آباد خریداری کنید. امام برای خرید زمین باید یک سری نکات را رعایت کنید از جمله داخل بافت بودن زمین یا سند دار بودن زمین بسیار حائز اهمیت است ما اینجا این موارد را به صورت مجزا و کامل بررسی خواهیم کرد.

قیمت زمین طویر مرزن آباد

همانطور که می دانید تویر وقتی از سمت تهران به مرزن آباد می آید در فاصله ۲ کیلومتری مرزن آباد واقع شده یک منظره بسیار زیبا قرار دارد که هر جای مرزن‌آباد به جز بافت محلی آن زمین خریداری کنید ویو جنگلی ابدی خواهید داشت. و معمولا قیمت زمین مرزن آباد در هر روستا بسته به متراژ و ویژگی های زمین متفاوت است

خرید زمین طویر مرزن آباد

من هم به خاطر شیب تقریبا کوهستانی مانند طویر که نتوان پیدا کنید بالا یا زیر هم قرار می‌گیرد و هیچ کدوم از ویلاها نمی‌توانند به ویلای دیگر را بپوشاند از اینکه از شما هر کجای طویر مرزن آباد زمین خریداری کنید و شروع به ساخت و ساز کنید مطمئناً ویو شما ابدی است.

قبل از خرید زمین حتماً از استعلام منابع طبیعی آن آگاه شویم که خدایی نکرده زمین داخل منابع ملی خریداری نکنید زمین داخل منابع ملی هیچگاه قابل استفاده برای شما نخواهد بود بعد از اینکه مستثنی یا ملی بودن زمین را مشخص کردید نوع کاربری آن را نیز مشخص کنید .

که زمین داخل بافت است یا نه ، اگر داخل بافت چه نوع کاربری دارد و هر صورت املاک پورولی به شما پیشنهاد می کند اگر قصد خرید زمین طویر مرزن آباد را دارید حتماً با مشاور املاک ما در تماس باشید دوستان عزیز دقت کنند که جهت دریافت قیمت زمین در طویر مرزن آباد  از منبع آگاه اطلاع پیدا کنید املاک پورولی با شعباتی که در مناطق مرزن‌آباد  ، کجور و نوشهر دارد می‌تواند دقیق ترین و به روز ترین قیمت ها را و راهنمای ها را جهت خرید زمین یا ویلا به شما عرضه دارد.

زمین داخل بافت طویر

بی شک بسیاری از خریداران زمین در شمال کشور هیچگاه اسم طویر مرزن‌آباد را نشنیدند ولی امروز عزیزانی که به دنبال خرید زمین در طویر مرزن آباد  هستند که اولا داخل بافت باشد یعنی زمین هایی که بتوان در آن ساخت و ساز انجام داد و جواز ساخت دریافت نمود چه زمین داخل بافت در یک شهرک غیر بومی نشین باشد یا در روستای طویر قرار داشته باشد منظور ما از داخل بافت بودن اجرای طرح هادی بوده و اینکه بتوان در آن ساخت و ساز نموده و ربطی به بومی بودن ولی غیربومی بودن زمین ندارد.

خب طرح هادی هر ۱۰ سال یکبار در هر روستای اجرا می‌شود و در طویر نیز همینگونه است زمینهای داخل بافت در طویر حداقل متری چهار و نیم تا ۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است گاهاً قیمت ۱۰ میلیون تومان نیز برای بعضی از زمینها معامله صورت گرفته است.

ما چند شهرک خوب در طویر داریم که اتفاقاً همه زمینهای آن داخل بافت است اگر تصمیم به خرید زمین شهرکی در طویر مرزن آباد گرفته‌اید پیشنهاد می کنم حتما با ما تماس بگیرید چرا که فایل های زیر قیمت بسیاری در اختیار ماست که حتماً نظر شما را جلب خواهد کرد.

زمین سنددار در طویر مرزن آباد

مطمئن هر خریداری دوست دارد که در شمال کشور خریداری می‌کند دارای سند معتبر شش دانگ باشد اگر این زمین باشد چه بهتر و اگر هم ویلا بود حتماً باید سند داشته باشد چه گفتیم برای ویلا حتماً باید سند داشته باشد اما حتماً را برای زمینهای شمال به کار نبردیم؟!

زمین های خالی معمولاً سند تعلق نمیگیرد جز اینکه کاربری مسکونی داشته باشد در آن صورت شما می توانید از طریق بنیاد مسکن به کمک دهیاری روستا برای خرید سند اقدام کنید که هزینه کمی نیز دارد.

زمین سنددار قیمت آن با زمین بدون سند حداقل متری یک میلیون تومان فرق میکند خوب حتماً این ارزش دارد اگر زمینی خریداری میکنید دارای سند ششدانگ باشد بی شک هم از لحاظ استعلام سند و هم از لحاظ امنیت معامله برای خریداری قوت قلبی همراه خواهد بود به ویژه اگر قصد خرید غیربومی باشد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00