زمان انتشار : 1 سال پیش
قیمت متری 5 میلیون تومان

خرید زمین مرزن آباد

خرید زمین مرزن آباد

از آنجاییکه در اینترنت اگر کلمه خرید زمین مرزن‌آباد را جستجو کردید و در برنامه‌های خود به دنبال خرید زمین در این شهر هستید بحث مجزای خود را دارد اما بی شک یکی از این دلایل را میتوان آب و هوای بسیار خوب مرزن آباد اشاره کرد. چنانچه تمایل دارید در مورد زمین های داخل بافت مرزن آباد زمینهای شهرکی مرزن آباد و اصلاً در مورد قیمت زمین مرزن‌آباد اطلاعاتی به دست بیاورید به روستاهای طویر و همچنین باندر یا میچکار مرزن آباد را از نظر قیمتی و موقعیتی آن مورد ارزیابی قرار دهید و پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

عناوینی که در این سایت در مورد زمینهای مرزن آباد مورد بررسی قرار خواهیم داد عبارتند از:

  1. قیمت زمین مرزن آباد
  2. زمین داخل بافت مرزن آباد
  3. زمین روستاهای مرزن آباد
  4. زمین شهرکی مرزن آباد

قیمت زمین در مرزن آباد

مرزن آباد چالوس که از روستاهای متعددی تشکیل شده است و اکثر خریداران زمین و ویلا در روستاهای مرزن آباد به دنبال فایل مورد نظر هستند می‌دانند که روستاهایی چون دلیر و الیت مرزن‌آباد ، طویر مرزن‌آباد، میچکار مرزن آباد و حتی باندر به کل سایر روستای مرزن آباد برای غیر بومیان جذابیت خاصی دارد.

همانطور که میدانید خرید زمین مرزن آباد با توجه به اینکه به شهرهای نوشهر و چالوس که ساحلی نیز هستند قیمت پایین‌تری دارد و آن دسته از عزیزانی که بودجه کمی دارند معمولاً به مرزن آباد و کجور برای خرید زمین و ویلا مراجعه می‌کنند.

هر متر زمین داخل بافت در مرزن آباد الان که اواخر پاییز سال ۱۴۰۰ نیز هست از متری حدود ۲ میلیون تومان تو مثل حدود ۶ یا ۷ میلیون تومان معامله می‌شود که بر اساس ویژگی هر روستا قیمت ها متفاوت می باشد.

خرید زمین مرزن آباد

اما بر خود لازم دانستیم که خدمت شما عزیزان این نکته را عرض بکنیم که فروش زمین مرزن آباد چالوس به دلیل اینکه هم قیمت آن نسبت به سایر مناطق چالوس بسیار ارزان تر بوده و هم منطقه در حال رشد بوده و  هم برای سرمایه‌گذاری و هم برای زندگی بسیار جذاب میباشد که شما شما امروز که اوایل اردیبهشت سال ۱۴۰۳ است به این موضوع برخورده اید بدانید در بهترین زمان ممکن در حال خریداری زمین می باشید.

فروش ملک در مرزن آباد

اما اگر بعدها به این موضوع برخورد داشتید حتماً با مشاور املاک پورولی در تماس باشید چرا که مشاورین خبره ی ما با اشرافی که در منطقه مرزن‌آباد دارد بهترین و سازنده ترین پیشنهادات را جهت خرید زمین در مرزن آباد به شما ارائه خواهند کرد .

همان‌طور که می‌دانید مشاوره های رایگان املاک پورولی در مناطق نوشهر ، چالوس، کجور و مرزن‌آباد زبانزد عام و خاص می باشد و همین امر یکی از دلایلی می باشد که املاک پورولی به طور مستمر ۵ سال به عنوان املاک برتر غرب استان شناخته شده است.

دفاتر متعدد ما در شهرهای مختلف از جمله مرزن‌آباد کجور ، نوشهر و غیره نشان از فعالیت کاری ما دارد در هر صورت اگر فروش زمین ارزان مرزن‌آباد با مبلغ پایین یا خرید زمین هکتاری در مرزن آباد را در برنامه کاری خود دارید حتما با املاک پورولی تماس بگیرید این توصیه ما را جدی بگیرید چرا که بی شک اگر شما یک قطعه زمین امروز در مرزن آباد خریداری کنید به کمتر از دو ماه آینده قیمت زمین شما دو برابر خواهد شد.

پیش‌بینی کارشناسان بر این است که طی ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ قیمت زمین به ۳ برابر نیز افزایش پیدا خواهد یافت.

قیمت زمینهای شهرکی در مرزن آباد چگونه است؟

اگر تصمیم گرفتید در مرزن‌آباد زمینی را خریداری کنید اولویت خرید را برای شمایی که به غیر بومی هستید برای زمینهای شهرکی قرار دهید چرا که بعد از ساخت ویلا در این زمین امنیت ویلا دغدغه اول شما خواهد بود دوم اینکه زمین‌های شهرکی همیشه با اصالت ترین زمینهای آن منطقه هستند.

خب همانطور که می دانید کسی که شروع به شهرک‌سازی می‌کند و سعی می‌کند زمینهای شهرکی خود را به فروش برساند باید تمامی مدارک لازم برای آن زمین‌ها را تهیه نماید که معمولاً دو ویژگی بارز زمینهای شهرکی این است که اولا سند دارند دوماً داخل بافت هستند.

البته این هم منطقی میباشد که قیمت زمین شهرکی از زمینهای بیرون شهرک گران‌تر باشد مرزن آباد ما چند شهرک بسیار خوب داریم که شهرک لاله مرزن‌آباد از معروف‌ترین شهرک ها هستند شهرک فردوس در مرزن آباد و بسیاری از شهرک‌های دیگر که در روستاهای طویر ، باندر می توانید نمونه هایی از شهرک‌های برند مرزن‌آباد را مشاهده کنید.

چگونه زمین داخل بافت و بیرون بافت در مرزن آباد را تشخیص دهیم؟

همیشه در دسترس‌ترین منبع برای اینکه بدانیم زمین شما داخل بافت است یا بیرون بافت و همچنین بدانید کاربری زمین شما مسکونی زراعی یا باقی می باشد دهیاری آن محل می باشد البته اگر در داخل شهر می‌خواهید زمین خریداری کنید به شهرداری آن شهر یا بخشداری مستقر در داخل شهر مراجعه کنید اینها نهادهای در دسترس شما هستند اما اگر میخواهید با اطمینان خاطر بیشتری به جواب خود برسید می توانید به بنیاد مسکن آن شهر مراجعه کنید در مرزن آباد نیز همین گونه است شما می توانید به دهیاری روستاها مراجعه کنید یا به بنیاد مسکن چالوس مراجعه کنید به کاربری زمین یا حتی داخل بافت بودن یا بیرون بافت بودن زمینی که می خواهید آن را خریداری کنید را متوجه شوید.

خرید زمین مرزن آباد با استعلام از منابع طبیعی؟

این مبحث را ما به عمد مطرح کردیم چرا که بسیاری از غیر بومی هایی که در ۱۰ سال اخیر در مرزن آباد زمین خریداری کردند متاسفانه با مشکل بزرگی مواجه شده اند و آن هم مقابل منابع طبیعی قرار گرفتن است.

ببینید دوستانی که در این ده سال اخیر و قبل تر به خرید زمین در مرزن آباد اقدام کردند متاسفانه بدون استعلام از منابع طبیعی بوده است و امروز که برای ساخت ویلا اقدام می‌کنند و یا برای دریافت جواز ساخت پیش می‌روند یکی از استعلامات استعلام از منابع طبیعی می باشد و بعد از دریافت استعلام متوجه می‌شوند که زمین آنها در داخل اراضی ملی می‌باشد که کار برای این عزیزان بسیار سخت می شود یا باید قید زمین خود را بزنند چرا که هیچ ارزش دیگر پیدا نمی کند یا باید بروند از کسی که از آن زمین را خریداری کرد کردند شکایت کنند که در راهروهای دادگاه سالها باید وقت بگذرانند یا باید به کمیسیون مراجعه کنند و ثابت کنند که این زمین درگذشته در آن کشاورزی صورت می گرفته تا بتوانند از دادگاه رای بر مستثنیات بگیرند.

پس حتما اگر می‌خواهید زمینی را خریداری کنید حتماً از منابع طبیعی مرزن‌آباد استعلام آن را بگیرید این نکته خیلی مهم است هستند عزیزانی که فکر می‌کنند در کنار زمینی که می‌خواهند بخرند اگر بنای وجود داشته باشد قدیمی ساخت یا ویلایی نوسازی در حال ساخت باشد پس این زمین‌ها هیچ مشکلی ندارد و می‌توانند در آن ساخت و ساز کنند یا آن زمین را خریداری نمایند در صورتی که اصلاً اینگونه نیست شما دقت کنید ممکن است در فاصله ۱۰ متری زمین شما اراضی مستثنیات باشد ولی زمین شما یا زمینی که قصد دارید آن را خریداری کنید جز اراضی ملی باشم می باشد و تنها مرجعی که می‌تواند پاسخ به ابهامات شما را دهد منابع طبیعی مرزن‌آباد می باشد.

آیا همه روستاهای مرزن‌آباد گاز دارند؟

دوستان توجه داشته باشند گاهی عزیزانی که می خواهند در مرزن آباد زمین خریداری کنند  برای آنها مطرح می‌شود که آیا همه روستاهای مرزن‌آباد از گاز بهره مند هستند و چه روستاهایی در مرزن آباد گازکشی صورت گرفته است ببینید دوستان در مرزن آباد به خاطر اینکه یک سری از روستاها دور افتاده هستند و از مرزن‌آباد فاصله زیادی دارند یا حتی یک سری از روستاها نیز هستند که از مرزن‌آباد فاصله زیادی ندارند اما افراد بومی کمی در آن روستاها زندگی می‌کنند از این جهت گازکشی هنوز در آن روستاها صورت نگرفته است مانند روستای دلیر الیت که به واسطه دور بودن از مرزن آباد و اینکه در فصل زمستان بومی های خیلی کمی در آن منطقه زندگی می‌کنند و متاسفانه هنوز گازکشی صورت نگرفته است و یا در روستای پنجک و میجلار با اینکه در نزدیکی مرزن‌آباد هستند اما به علت اینکه بومی های کمی در این روستاها زندگی می‌کنند لوله کشی گاز اتفاق نیفتاده است.

خرید زمین در مرزن آباد با املاک پورولی

خوب اگر تصمیم گرفتید در مرزن آباد یک قطعه زمین خریداری کنید دفتر ما در مرزن آباد واقع شده است و ما سعی می‌کنیم با پرسنل مجربی در اختیار داریم به سوالات شما در زمینه خرید زمین در مرزن آباد پاسخگو باشیم خب شما مطمئن به اندازه ما از ویژگی‌های مرزن آباد و روستاهای مرزن‌آباد شناخت کافی ندارید ما می‌توانیم در کنار شما از صفر تا صد معامله همراهتان کنیم در خصوص مشخصات زمین ها ویژگی زمین ها معرفی شهرک ها به اینکه چه روستاهایی برند هستند یا سرمایه گذاری در چه روستاهایی به نفع شماست و آینده خوبی دارد و بسیاری از سوالات دیگر که قبل از خرید باید حتماً به آنها بیندیشید املاک پورولی به صورت بی ۲۴ ساعته در خدمت شما عزیزان می باشد اگر هرگونه مشاوره و راهنمایی لازم بود میتوانید در شبکه واتساپ یا با تماس تلفنی از بنده یا همکاران بنده سوالات خود را بپرسید اما این نکته را هم توجه داشته باشید که همیشه قبل از خرید زمین تمامی استعلامات آن زمین را دریافت کنید تا خدایی نکرده بعد از معامله پشیمانی برای شما به وجود نیاید.

قیمت زمین داخل بافت در مرزن آباد

در خود شهر مرزن آباد قیمت زمین به یک شکل می باشد و قیمت زمین در روستاهای مرزن آباد شکلی دیگر دارد چرا که هر نقطه از مرزن آباد امروز قیمت زمین متفاوت است چه برسد به زمین های اطراف مرزن آباد که در روستاهای باندر ، طویر و میچکار و سایر روستاهای مرزن آباد موجود میباشد.

الان عزیزانی که دنبال خرید زمین در مرس مرزن آباد هستند حتماً باید توجه داشته باشند این منطقه توریستی در بالادست روستای طویر واقع شده است از روستاهای برند مرزن‌آباد می باشد چون طرح هادی در این روستا اجرا نشده است شما به راحتی می توانید در بسیاری از نقاط مرحله اقدام به ساخت بنای یا ویلا نمایید البته این نکته را عرض کنم که برای ساخت باید مجوز آن را از طریق بخشداری مرزن‌آباد دریافت نمایید.

به طور میانگین قیمت زمین در مرزن آباد از حداقل متری سه میلیون تومان شروع می‌شود در کوچه های اسلامی و سایر کوچه‌های مرزن آباد که استقبال غیر بومی‌ها از آن بیشتر است شما می‌توانید زمین‌های خود را با قیمت حداقلی متری دو و نیم میلیون تومان نیز برای زمین های داخل بافت خریداری نمایید داخل بافت یعنی اینکه شما می توانید به راحتی مجوز ساخت دریافت نمایید البته هستند زمین هایی که مجوز ساخت نیز دارند.

روستاهای برند مرزن آباد را بهتر بشناسیم

شما وقتی به مرزن آباد تشریف آورده باشید از بافت متراکم مرزن‌آباد مطلع می شوید و غیربومی ها علاقه مند هستند در جایی ملک یا ویلای خود را خریداری نمایند که اطراف آن طبیعت بکری وجود داشته باشد الان قیمت زمین روستاهای مرزن آباد از خود شهر مرزن آباد نیز گران تر می باشد به این دلیل است که روستاهای برندی در این منطقه وجود دارد بگذارید در اول کار چند روستای برند مرزن‌آباد را برای شما نام ببرم.

این چند روز به خدمت شما نام بردیم از روستاهای هستند که استقبال غیربومی ها از این مناطق بسیار زیاد بوده خرید و فروش های زمین و ویلا نیز در این مناطق بسیار بالا میباشد البته زمینهایی که الان در این مناطق معامله می‌شود بیشتر زمینهایی هستند داخل بافت بوده و اجازه ساخت دارد یعنی خریداران تمایل به ساخت ویلا در این مناطق را در اولویت کار خود قرار دادند چرا که بعضی از سرمایه‌گذارها سعی می‌کند زمینهایی را که نزدیک بافت یا به اصطلاح الحاق به بافت میباشد را خریداری نمایند و برای سال‌های بعد یا اقدام به ساخت نمایند یا برای فروش بگذارند.

از موارد بسیار مهمی که در خرید زمین مرزن آباد باید مورد توجه قرار داد این است که چون در طی سه سال اخیر منطقه مرزن آباد از نعمت گاز برخوردار شده است و این روستاهایی که معرفی کردیم و نام بردیم همگی اطراف و نزدیک مرزن آباد هستند .

خرید زمین فشکور مرزن آباد

فشکور مرزن آباد یعنی بالاتر از مرس مرزن آباد منطقه بسیار زیبا که طبیعت چشمگیر اون همه شما را برای خرید زمین جذب می‌کند.

این منطقه بسیار زیبا که در حدود فاصله ۳۰ دقیقه‌ای از شهر مرزان آباد قرار دارد زمین‌های بسیار زیادی برای فروش به ما سپرده شده است.

الان قیمت زمین در فشکور حداقل متری سه و نیم تا ۴ میلیون تومان معامله می‌شود. زمین‌های داخل بافت حداقل متری سه و نیم تا ۴ میلیون تومان معامله می‌شود و زمین‌های با قیمت پایین‌تر که البته فاصله بیشتری با طرح هادی یا بافت دارند در فشکور یافت می‌شود.

زمین‌های فشکور انصافاً ارزش بالایی دارند اما مراقب باشید مراقب زمین‌های ملی باشید که توسط افراد خاصی در فشکور معامله می‌شود.

زمین‌های فشکور قبل از اینکه به آن‌ها را خریداری کنید حتماً استعلام منابع طبیعی آن را بگیرید.

خرید زمین سیاه بیشه مرزن آباد

دوستان سیاه بیشتر این روزها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به خصوص اینکه بعد از باز شدن فاز جدید آزادراه تهران شمال شما در عرض کمتر از نیم ساعت از تهران به سیاه‌بیشه خواهید رسید.

سیاه بیشه مرزن آباد در ارتفاع بالای ۲۰۰۰ متر قرار دارد در انتهای آزادراه تهران به شمال می‌باشد این منطقه بسیار زیبا که زمستان برفگیر و تابستان خنکی دارد این روزها نظر بسیاری از خریداران و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

شاید از من قیمت زمین در سیاه بیشه مرزن آباد را بخواهید باید خدمت شما عرض کنم که الان حداقل متری ۵ تا ۶ میلیون تومان برای زمین‌هایی که بتوانید در آن ساخت و ساز نمایید قیمت گذاری می‌شود.

اگر قصد خرید زمین در سیاه بیشه مرزان آباد را دارید همین الان گوشی خود را بردارید و با مشاورین املاک پورولی تماس بگیرید.

خرید زمین باندر مرزن آباد

حتماً اگه قصد خرید زمین در مرزن آباد را داشته باشید اسم باندر را شنیده‌اید روستایی بسیار زیبا که هم نزدیک به شهر مرزن‌آباد است و همین که در ارتفاع بالا قرار دارد.

الان زمین باندر که برای فروش به ما سپرده می‌شود حداقل قیمتی که می‌توان برای زمین‌های داخل بافت در آن در نظر گرفت متری حداقل ۵ تا ۶ میلیون تومان برای زمین‌های داخل بافت یا داخل طرح هادی هست.

باندر واقعا برای خرید و فروش مناسب می‌باشد.

شما اگر باندر مرزن آباد را برای خرید زمین انتخاب کردید اصلاً نگران نباشید ما هم زمین‌های داخل بافت و هم زمین‌های خارج بافت با قیمت‌های ارزان و مناسب در اختیار داریم.

چند شهرک خوب نیز در باندر وجود دارد که اتفاقاً زمین‌های زیر قیمت در این شهرک‌ها نیز به ما سپرده شده است.

در آخر اینکه اگر به دنبال خرید زمین در باند در مرزن آباد هستید همین الان با ما تماس بگیرید تا مشاوره و راهنمایی کامل در اختیار شما قرار دهیم.

قیمت زمین کوچه اسلامی مرزن آباد

هستند افرادی که علاقمندند در داخل خود شهر مرزن آباد قطعه زمینی را خریداری کنند اگر شما هم همچین سلیقه‌ای دارید ما کوچه شهید اسلامی در مرزن آباد را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اگر نگویم برندترین منطقه در داخل شهر مرزن آباد همین کوچه اسلامی می‌باشد اما بی‌شک از سه منطقه برند مرزن آباد داخل شهر مرزن‌آباد می‌باشد.

کار فراموش نکردم خدمت شما عرض کنم که چون مرزن آباد اکثر ساختمان‌های آنها در شیب ساخته شده است شما هر کجای مرزن آباد زمین یا بنایی را خریداری کنید مطمئناً ویو ابدی خواهید داشت.

یک نکته دیگری که وجود دارد این است که زمین‌های کوچه شهید اسلامی انصافاً زمین‌های بدون مشکل هستند و اکثر آنها استعلامات منابع طبیعی نیز با خود دارند شما بدون هیچ مشکلی می‌توانید خریداری نمایید.

اگر قیمت زمین در کوچه اسلامی را می‌خواهید بهتر است که اول لوکیشن زمین را به ما بدهید تا ما قیمتی با کمترین خطا به شما دهیم.

خرید زمین طویر مرزن آباد

کجای مرزن آباد به اندازه تویر مرزن آباد می‌تواند برند و شناخته شده باشد شما اگر دنبال منطقه‌ای هستید که هم امکانات خوب داشته باشد هم ویو جنگل بسیار زیبایی داشته باشد و هم نزدیک مرزن‌آباد باشد بهترین گزینه می‌تواند طویر مرزن‌آباد باشد.

الان زمین داخل بافت در تویر حداقل متری ۷ تا ۸ میلیون تومان برای زمین‌هایی با کاربری مسکونی قیمت گذاری می‌شود.

ما حتی زمین‌های سنددار نیز در طویر برای فروش داریم شما تنها کافی است سلیقه خود را به ما بفرمایید تا ما قطعه زمینی با قیمت ارزان و مناسب دارای سند و در داخل طرح هادی به شما معرفی نماییم.

تویر در فاصله تقریباً ۵ دقیقه‌ای از مرزن آباد و بالاتر از روستای چالزمین قرار دارد که اتفاقاً شهرت بسیار بالایی هم این منطقه دارد. و به جرات می‌توان گفت از برندترین مناطق مرزن آباد به شمار می‌رود.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00