زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت متری یک و نیم میلیون تومان

قیمت زمین در لشکنار

چنانچه به دنبال خرید زمین در لشکنار کجور هستید و تصمیم گرفتید برای سرمایه‌گذاری این کار را انجام دهید حالا فرقی نمی‌کند زمین داخل بافت در لشکنار بخواهید یا زمین الحاق به بافت یا همون خارج بافت در لشکنار کجور نظر شما را جلب کرده باشد ما می‌توانیم یک زمین ارزان با مشخصات خوب و امکانات و انشعابات کامل به شما معرفی کنیم.

کجور لشکنار کجاست؟

سوال اولی که برای شما بیننده عزیز پیش می‌آید این است که اصلاً لشکنار کجاست باید خدمت شما عزیز عرض کنم که لش کنار کجور در حومه شهر کجور قرار دارد که تا شهر مرزن آباد چیزی در حدود ۳۰ دقیقه فاصله و تا خود شهر چالوس نیز ۴۵ دقیقه از نظر زمانی فاصله دارد.

لشکنار یک منطقه ییلاقی به شمار می‌رود که بیشتر در فصول بهار و تابستان و البته اوایل پاییز استفاده می‌شود نه اینکه در فصل‌های دیگر قابل استفاده نباشد نه اصلاً اینگونه نیست بلکه به خاطر آب و هوای خشک و البته خنکی که دارد بیشتر در فصولی که ذکر شده قابل استفاده می‌باشد از آن استقبال می‌شود.

لشکنار کجور روزها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در بحث سرمایه‌گذاری ملک چه زمین و چه ویلا طرفداران زیادی را جذب نموده است.

قیمت زمین در لشکنار

خرید زمین در لشکنار کجور

حتماً علاقمند هستید با بودجه ای که در اختیار شماست یک سرمایه‌گذاری در شمال کشور در زمینه ملک انجام دهید یعنی اگر قصد خرید زمین در شمال را دارید ما غرب مازندران را توصیه می‌کنیم.

خوب اگه بودجه شما زیر ۲ میلیارد تومان می‌باشد منطقه کجور بسیار گزینه خوبی می‌باشد یک منطقه ییلاقی می‌باشد اما فرصت سرمایه‌گذاری بسیار خوبی برای شما خریدار عزیز فراهم نموده است.

الان اگر شما دقت کرده باشید قیمت زمین در کجور این روزها رشد زیادی داشته است یعنی اگر رکود در بسیاری از نقاط شمال کشور جاری بود اما معاملات همچنان در کجور و روستاهای کجور ادامه داشته است.

خب این حرف یعنی چی؟! یعنی اینکه خود کجور یک منطقه مناسب سرمایه‌گذاری که همه روزه با استقبال بسیار زیادی از طرف سرمایه‌گذاران مواجه می‌باشد

خرید زمین ارزان در لشکنار کجور

خب زمین ارزان یعنی زمینی که زیر قیمت کارشناسی باشد الان من یک قطعه زمین ۱۰۰۰ متری را به شما معرفی خواهم کرد که با انشعابات کمتر از ۵۰ متر فاصله دارد و آب نیز روی زمین قرار داشته محصور شده بوده و متراژی در حدود ۱۰۰۰ متر را دارد.

این زمین الحاق به بافت یا به اصطلاح چسبیده به بافت در لشکنار کجور قیمتی که مالک برای آن گذاشته متری یک و نیم میلیون تومان می‌باشد.

این یعنی چی یعنی شما ۱۰۰۰ متر زمین در لشکنار که قابل تفکیک به چند قطعه می‌باشد را با یک و نیم میلیارد تومان می‌توانید صاحب آن باشید آیا این گزینه برای سرمایه‌گذاری مناسب نیست؟

معمولاً زمین ارزان الان در لشکنار برای زمین‌های داخل بافت چیزی در حدود بین متری ۳ تا ۴ میلیون تومان می‌باشد.

البته این اعداد تقریبی می‌باشد چرا که متراژ زمین ، لوکیشن زمین و مدارک زمین در تعیین قیمت نهایی زمین در لشکنار بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

قیمت زمین داخل بافت در لشکنار

من بالای همین مطلب در مورد قیمت زمین در لشکنار کمی توضیح دادم اما خوب زمین داخل بافت چون شما می‌توانید اجازه ساخت بگیرید و متراژ و مساحت این زمین نسبت به روستا در این روستا بسیار کم است با توجه به استقبالی که وجود دارد قیمت آن نیز به طبع دو برابر زمین خواجه بافت می‌باشد.

باز تکرار می‌کنم هرچند بارها تکرار کردم زمین داخل بافت ربطی به بومی نشین بودن زمین و غیر بومی نشین بودن آن ندارد منظور از داخل بافت بودن زمین این است که در آن طرح هادی اجرا شده است و شما می‌توانید به راحتی جواز ساخت بگیرید.

قیمت زمین داخل بافت در لشکنار هم از متری ۳ میلیون تومان تا متری ۶ یا ۷ میلیون تومان نیست در حال حاضر معامله می‌شود.

یک موقعی می‌شود که شما می‌خواهید اقدام به خرید ویلا در لشکنار کجور کنید تا هم نگاه سرمایه‌گذارانه داشته باشید و هم یک مکانی برای استراحت در طول ایام سال اگر به شما تشریف آورده باشید که به نظر بنده حقیر با توجه به هزینه ساخت ویلا این کار بسیار معقول و اقتصادی می‌باشد.

لشکنار نگین البرز

چرا لشکر را نگین البرز می‌نامند دلایل مختلفی دارد اما خب به تصویری که در پایین قرار می‌دهم اگر دقت داشته باشید جواب سوال خود را خواهید گرفت.

روستایی که همچین لوکیشنی داشته باشد روستایی که دارای همچین ویوی باشد که از کجور تا کلاردشت زیر نگاه شما باشد این منطقه ارزش سرمایه‌گذاری بالایی خواهد داشت.

لشکنار نگین البرز است چرا که هم نزدیک مرزن آباد است هم دارای ویو بسیار زیبا می‌باشد و در ارتفاع بالا قرار دارد.

هم از نظر ارزش زمین منطقه‌ای با واقعاً زمین ارزشمند برای زندگی و سرمایه‌گذاری بوده و کل روستا نیز از طرح هادی برخوردار می‌باشد.

لشکنار نگین البرز

زمین سنددار در لشکنار

خوب برای یک فرد غیر بومی داشتن سند برای ملکی که قرار است آن را خریداری کند اهمیت بسزایی دارد.

اما فراموش نکنید شما در مناطق ییلاقی و کوهستانی که تقریباً ۹۰ درصد مالکین آنها دارای بنچاق برای زمین خود هستند .

فراموش نکنیم که معاملات در لشکنار و روستاهای مشابه لشکنار در کجور چون دست اول بوده و مالک زمین‌ها بومی هستند و به صورت اجدادی زمین به آنها رسیده است از این جهت اعتبار آن از سند بالاتر است.

سند برای اثبات حقانیت و مالکیت ملک صادر می‌شود شما با همین بنچاق می‌توانید به راحتی به دفتر دهیاری روستای مورد نظر مراجعه و مالکیت ملک را برای خود احراز نمایید.

زمینی که سند دارد فروشنده زمین و به اصطلاح مالک زمین به واسطه داشتن سند قیمت زمین را حداقل متری ۱ تا ۲ میلیون تومان بالاتر برای فروش قرار می‌دهد که این برای خریدار اصلاً درست نیست چرا که خریدار به راحتی می‌تواند برای زمین خود با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان سند بگیرد.

ویژگی‌های روستای لشکنار

می‌خواهم این مطلبی که برای شما توضیح می‌دهم یک تصویرسازی ذهنی برای افرادی که علاقمند به زندگی یا سرمایه‌گذاری در لش کنار کجور هستند فراهم شده باشد.

نشکنان تقریباً نیم ساعت با مرزن آباد فاصله دارد یک روستایی در ارتفاع بالا که از جاده حیرت به آن دسترسی خواهید داشت.

بعد از روستای حیرت وارد روستای گندیسکلا خواهید شد و سپس به لشکنار خواهید رسید.

چون در ارتفاع بالا واقع شده است شما تا کلاردشت را نیز خواهید دید.

دارای طرح هادی بوده زمین سنددار نیز در آن به راحتی یافت می‌شود.

در ورودی روستا نگهبانی وجود دارد که تمامی ورود و خروج‌ها را کنترل می‌کند و از ورود افراد غیر بومی در تمامی ساعات جلوگیری می‌کند جز اینکه توسط افراد بومی یا شورای محل مورد تایید باشند.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00