زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت چهار میلیارد و 400 میلیون تومان

خرید ویلا لشکنار کجور

حتما با منطقه کجور نوشهر آشنایی دارید اگر تمایل به خرید ویلا در خود کجور یا اطراف کجور دارید حتما مطلب زیر را با دقت مطالعه فرمائید.چرا که بی شک هر منطقه در کجور قیمت خاص خود را دارد و حدود 60 روستا زیر مجموعه کجور بشمار می رود. لشکنار کجور نیز از زمین های خوبی آن به شمار می رود حتماً از منطقه لشکنار در کجور دیدن فرمایید که مجذوب آن خواهید شد.

مواردی که در همین سایت با هم بررسی خواهیم کرد:

  • بررسی زمین‌های لشکنار کجور
  • قیمت ویلا در لشکنار
  • خرید ویلای ارزان در لشکنار
  • قیمت ویلا سنددار در لشکنار
  • قیمت ویلا نوساز در کجور لشکنار

فروش ویلا کجور لشکنار

این ویلای خوشگل و زیبا که در دل کوه قرار دارد حدود 380 متر زمین دارد و تقریبا 80 متر بنای تک خواب 5 سال ساخت نیز دارد این ویلا در بالای بلندی قرار دارد و در حیاط این ویلا درختان میوه زیادی دارد از درخت گیلاس گرفته تا گلابی و … .

این ویلا با اینکه تک خواب است کف سرامیک بوده و آشپزخانه کابینت ام دی اف دارد عمر بنا کمتر از 5 سال می باشد و به دلیل اینکه در حومه کجور قرار دارد و منطقه ییلاقی است هوای شرجی نمی باشد و خبری از رطوبت و عرق کردن نیست.

با توجه به اینکه این ویلا جواز ساخت نیز دارد و آب و برق نیز بالای زمین و ویلا قرار دارد شما با خرید این ویلای نقلی که فقط با دادن پول زمین می توانید صاحب ویلا شوید . الان هر متر زمین تو لشکنار کجور بالای متری 4 میلیون می باشد .

خرید ویلا لشکنار کجور

 

این ویلا ارزان را شما با جستجوری کلمه خرید ویلا لشکنار کجور در اینترنت پیدا کرده اید پس حتما از تاریخ مطلب در سایت مطمئن شوید چرا که این ویلا خیلی زود به فروش خواهد رسید و الان اوایل تیر ماه 1400 است که ما این مطلب را در سایت قرار داده ایم.اصولا قیمت ویلا کجور از ویلاهای نوشهر ارزانتر است.

بررسی قیمت زمینهای لشکنار

خب اگر شما تمایل دارید که ویلای خود را در لشکنار خریداری کنید توجه داشته باشید که دانستن قیمت زمین در لشکنار اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که با محاسبه قیمت زمین و هزینه ساخت یک ویلا در لشکنار به راحتی می‌توانید قیمت ملک را کارشناسی کنید.

اما اینکه چگونه بتوانیم قیمت زمینهای لشکنار را به دست بیاوریم روش های مختلفی دارد اول اینکه باید مشخص کنید که آیا زمین داخل بافت است یا بیرون بافت میباشد منظور از بافت اینکه بومی نشین یا غیربومی نشین است نمی باشد.!!

منظور از داخل بافت یعنی اینکه طرح هادی در آن اجرا شده و شما هم در زمین های داخل بافت اجازه ساخت داریم البته نوع کاربری زمین امنیت ویژه‌ای دارد چرا که اگر زمین لشکنار با کاربری مسکونی باشد بلافاصله می توانید برای ساخت اقدام کنید اما یک کاربری زراعی و باغی باشد باید اول تغییر کاربری آن را بگیرید و سپس اقدام به ساخت و ساز نمایید.

اگر هم زمین مورد نظر شما بیرون بافت باشد خب در هر صورت شما اجازه ساخت و ساز در لشکنار را ندارید.

چرا لشکنار کجور ملک بخریم؟

حتماً برای شما سوال پیش آمده است که چرا باید لشکنار کجور را برای خرید زمین یا ویلا انتخاب کنیم چه ویژگی در لشکنار وجود دارد که می‌تواند خریدار را مجذوب خود کند.

منطقه لشکنار مابین دو آب و شهر پول می باشد به دوآب باز نزدیک تر می باشد خب این یعنی شما بیشتر به شهر چالوس و نوشهر نزدیک هستید یعنی اینکه شما به مرزن آباد نزدیک هستید این ویژگی مهم برای غیربومی بسیار اهمیت دارد که چند ساعت از تهران تا اینجا را در راه بوده است و برای او اهمیت دارد که خیلی سریع می تواند به ملک مورد نظر خود برسد.

نکته مهم دیگر ویژگی بارز لشکنار زیبایی طبیعت در این منطقه میباشد الان غیر بومی هایی که در لشکنار کجور حضور دارند از تعداد بومی آن منطقه بیشتر میباشد امکانات رفاهی خوبی در این منطقه فراهم است از امکانات آب و برق بهره مند میباشد منطقه ییلاقی بوده و آب و هوای شرجی ندارد.

ویلا ارزان لشکنار

چون منطقه لشکنار کجور یک منطقه ییلاقی است ویلاهایی که در این منطقه ساخته شده‌اند یا به اصطلاح برای فروش گذاشته شده‌اند باید قیمت ارزانی داشته باشند.

چرا گفتیم باید قیمت ارزانی داشته باشند چون قیمت زمین در دشت کنار نسبت به زمین در خود نوشهر بسیار پایین تر می باشد اما هزینه ساخت ویلا در لشکنار با توجه به اینکه لشکنار یک منطقه ییلاقی بوده نسبت به ساخت ویلا در نوشهر هزینه بالاتری دارد.

الان عزیزانی که دنبال خرید زمین در کجور هستند تا بتوانند در آن به ساخت ویلا اقدام نمایند این روزها بیشتر حرف است لشکنار می‌زنند شاید این زیبایی که در نشکن آب وجود دارد و امکاناتی که در منطقی لشکنار جاری می باشد یکی از دلایلی است که منتهی به این نتیجه گیری شده است.

قیمت ویلا نوساز در لشکنار کجور

خب ویلاهای نوساز معمولاً قیمت بالاتری نسبت به ملک‌های دیگر در لشکنار دارند با توجه به قیمت مصالح که شما بهتر از بنده می‌دانید و هر روز در حال بالا رفتن است و البته هزینه ساخت ویلا در لشکنار نیز سبب شده که ویلاهای نوساز قیمت بالایی داشته باشد .

معمولا امروزه ویلاهای نوساز که در لشکنار ساخته می‌شوند و اگر در داخل بافت باشند همگی دارای جواز ساخت ، پایان کار و سند تک برگ ۶ دانگ هستند.

اگر زمانی تصمیم گرفتید یک ویلا در لشکنار خریداری نمایید می‌توانید از مشاورین املاک پورولی جهت هرگونه راهنمایی حساب باز کنید.

خرید ویلا شهرکی در کجور لشکنار

تعداد شهرک در لشکنار بسیار کم است این منطقه در حال رشد می‌باشد هرچند این روزها غیر بومی‌های زیادی در حال خرید زمین و خرید ویلا در لشکنار هستند اما با این حال مدت زمانی باید سپری شود تا شهرک‌های لوکس در این منطقه خود را نشان دهند.

هر زمان دیدید که ویلاهای لوکس در یک منطقه تعدادشان زیاد شد مطمئن باشید شهرک‌های لوکس و لاکچری نیز الان چند ویلای لوکس ساخته شده است که مطمئناً در آینده نزدیک شهرک‌های لاکچری نیز ساخته خواهد شد.

چنانچه شما تصمیم به خرید ویلا در نوشهر گرفته‌اید ما لشکنار کجور را به شما عزیز پیشنهاد خواهیم کرد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00