زمان انتشار : 6 ماه پیش
قیمت متری ۳ میلیون تومان

قیمت زمین در روستای حیرت کجور

روستای حیرت از توابع شهر کجور می‌باشد در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای مرزن آباد قرار دارد طرح هادی در روستای حیرت اجرا شده است پس زمین‌های داخل بافت و بیرون بافت در حیرت وجود دارد به راحتی می‌توانید زمین سنددار در حیرت خریداری نمایید و ما نیز در ادامه به بررسی تمامی مواردی که اشاره کردیم خواهیم پرداخت.

قیمت زمین در روستای حیرت کجور

خرید زمین در حیرت کجور

خوب حیرت منطقی بسیار زیبایی می‌باشد یک منطقه ییلاقی و کوهستانی می‌باشد که از تمامی شهر کجور به شمار می‌رود.

وقتی از مرزن آباد به سمت چالوس حرکت می‌کنید در سمت راست شما منطقه کجور وجود دارد که اگر تنها کمتر از ۱۵ دقیقه این مسیر را ادامه دهید به روستای حیرت خواهید رسید.

در روستای حیرت چون فاصله کمی با چالوس و مرزن آباد دارد استقبال خریدار و سرمایه‌گذار ملک بسیار زیاد شده است و این روزها حیرت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

خوب حتما شنیدید که حیرت جز اولین روستاهایی خواهد بود که این پروژه لوله کشی گاز به آن رسیده است و در آن اجرا خواهد شد.

همین یک پیامی که به خریداران زمین مقابله شود مطمئناً استقبال بسیار زیادی برای خرید زمین و ویلا در حیرت صورت خواهد گرفت.

اگر قصد خرید زمین در کجور را دارید من توصیه می‌کنم حتماً از حیرت که در مسیر شما نیز قرار دارد بازدید به عمل بیاورید.

قیمت زمین داخل بافت در حیرت

بهترین زمین برای خریداری زمین داخل بافت یا همان داخل طرح هادی در هر روستایی از جمله حیرت می‌باشد.

وقتی زمین داخل بافت باشد خوب یعنی طرح هادی در آن اجرا شده است شما خیلی راحت می‌توانید برای زمین جواز ساخت و حتی سند تک برگ و ۶ دانگ دریافت نمایید.

اما وقتی زمین خارج از بافت باشد همیشه این استرس وجود دارد که خدایی نکرده زمینی که محصور کرده‌اید ویران شود یا بنایی که در داخل زمین ساخته‌اید تخریب گردد چرا که ساخت و ساز در زمین‌های خارج از بافت ممنوع می‌باشد.

می‌دونم منتظرید تا قیمت زمین‌های داخل بافت رو بهتون بگم. ببینید دوستان عزیز زمین داخل بافت در حیرت از متری تقریباً ۳ میلیون تومان شروع می‌شود و بسته به امتیازاتی که دارد از جمله لوکیشن زمین ابعاد زمین و مدارک زمین تا متری ۶ میلیون تومان نیز معامله می‌شود.

من در همین سایت در مورد قیمت زمین لشکنار صحبت کردم لشکنار تقریباً ۱۰ دقیقه بالاتر از این روستا می‌باشد درست از روستای حیرت عبور می‌کند.

زمین سنددار در حیرت کجور

چقدر علاقمندی تو زمین سنددار خریداری کنید الان قیمت از زمین‌های دیگر به جز زمین شهرکی بالاتر می‌باشد.

چرا که برای زمین خالی سند صادر نمی‌شود جز اینکه زمین داخل بافت مسکونی باشد که از طریق بنیاد مسکن و با کمک دهیاری روستا می‌توانید سند تک برگ ۶ دانگ از بنیاد مسکن نوشهر دریافت نمایید.

معمولا سندها را اداره ثبت اسناد و املاک صادر می‌کند اما این اداره برای زمین خالی سند صادر نخواهد کرد و باید حتماً بنایی در داخل زمین وجود داشته باشد ولی بنیاد مسکن برای صدور سند الزامی به داشتن بنا در داخل زمین نمی‌داند اما داشتن کاربری مسکونی برای زمین الزامی می‌باشد.

قیمت زمین سنددار در حیرت کجور تقریباً متری ۱ تا ۲ میلیون تومان از زمین‌های داخل بافت بالاتر می‌باشد.

حالا حساب کنید شما یک زمین سند داره داخل بافت شهرکی را می‌خواهید خریداری کنید یعنی تاپ‌ترین گزینه برای خرید ملک در یک منطقه درست همین چیزی است که خدمت شما عرض کردیم.

افرادی که به هر دلیلی نتوانستند اقدام به خرید زمین در نوشهر نمایند ما و روستاهای کجور را گزینه مناسب بعدی برای آنها می‌دانیم.

خرید زمین ارزان قیمت در حیرت

خیلی کوتاه باید عرض کنم که زمین ارزان زمینی که زیر قیمت کارشناسی باشد و در حیرت نیز اینگونه زمین‌ها به راحتی یافت نمی‌شود.

وقتی تقاضا برای یک منطقه بالا باشد مطمئناً گزینه‌های فروش کم خواهد شد چرا که خیلی سریع زمینهای آماده فروش معامله خواهد شد.

اگه مالکی به هر دلیلی پول لازم به شما رود و حاضر به فروش فوری زمین یا ملک خود نماید مطمئن باشید در کمتر از یک هفته زمین خود را خواهد فروخت.

الان زمین ارزان در حیرت حداقل متری ۵۰۰ تا یک میلیون تومان از زمین با قیمت واقعی کمتر می‌باشد.

مثلاً اگر زمین داخل بافت در حیرت متری ۳ میلیون تومان باشد شما می‌توانید بین متری ۲ تا دو و نیم میلیون تومان همین زمین را خریداری کنید.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00