زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت متری ۳ میلیون تومان

خرید زمین در پیشنبور کلاردشت

امروز می‌خواهیم در مورد قیمت زمین در پیشنبور کلاردشت با شما صحبت کنیم.سعی می‌کنیم در مورد خرید زمین کشاورزی از جمله زمین‌های با لوکیشن عالی و متراژ بالا با شما صحبت کنیم. همچنین روستای پیشنبور نیز حرفهایی برای گفتن داریم و آن را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

بررسی زمین در پیشنبور کلاردشت از ابعاد مختلف:

  • خرید زمین کشاورزی در پیشنبور. کلاردشت
  • قیمت زمین در پیشنبور کلاردشت
  • فروش زمین در پیشنبور کلاردشت

پیشنبور کلاردشت کجاست؟

پیشنبور یکی از روستاهای دیدنی استان مازندران و البته کلاردشت است که در حومه شهرستان کلاردشت قرار دارد. پیشنبور از نظر جغرافیایی در خارج منطقه حفاظت شده البرز مرکزی و در فضایی بسیار سرسبز و جذاب قرار گرفته است. پیشنبور از بافت قدیم و جدید تشکیل شده است. امکانات کامل آب و برق و گاز در این روستای خوش آب و هوا واقع شده‌اند. صنایع دستی و سنتی یکی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه محسوب می‌شوند. روستای پیشنبور و البته شهرستان کلاردشت از یک جاده به مرزن آباد و از یک جاده دیگر به عباس آباد در استان مازندران متصل گردیده است.

 

خرید زمین در پیشنبور کلاردشت

خرید زمین کشاورزی در پیشنبور کلاردشت

خرید زمین در پیشنبور کلاردشت می‌تواند یکی از بهترین تجربیات در زندگی شما رقم بخورد. کسانی که به دنبال خرید در منطقه کجور هستند حتماً به این روستای زیبا سر بزنند چرا که این روستا یکی از بهترین لوکیشن‌های کلاردشت است. ما به شما زمین را معرفی خواهیم کرد که به نفع شما مشتریان عزیز باشد.اگر بخواهیم درباره زمین‌های کشاورزی نزدیک بافت شهر در کلاردشت با شما صحبت کنیم باید بگویم که می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی با قیمت بسیار مناسب باشد.

به طور مثال اگر شما بخواهید در سنار کلاردشت اقدام به خرید زمین نمایید خوب گزینه‌های متعددی دست ما می‌باشد معمولاً قیمت زمین در سنار کلاردشت از قیمت زمین در پیشنبور کلاردشت کمتر می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های خود کلاردشت تعریف‌هایی می‌باشد که آقای هاشمی رفسنجانی از این منطقه داشته و با آن لقب جام زرین داده است. شاید بپرسید چرا جام زرین را برای این منطقه در گرفته‌اند باید بگوییم یکی از دلایل مهم آن این است وقتی از مرزن آباد وارد شهر کلاردشت می‌شوید به صورت کاسه‌ای این منطقه را می‌توانید مشاهده کنید.

قیمت زمین در کلاردشت پیشنبور

این زمین که ما به شما معرفی می‌کنیم در واقع با آپشن‌های خوبی مثل: بر جاده اصلی،دارای مجوز آب کشاورزی،نزدیک بافت شهر و زیر دامنه جنگل از بهترین لوکیشن‌های روستا بوده و شاید بتوان گفت در کل کلاردشت تک است. در واقع این زمین کشاورزی با متراژ ۱۴۰۰۰ متر و با قیمت متری ۳ میلیون تومان می‌تواند یک سرمایه‌گذاری عالی برای شما مشتری عزیز باشد.

اگر بخواهیم مناطق و روستاهای کلاردشت را با همدیگر مقایسه کنیم مطمئناً پیشنبور جز بهترین روستاهای کلاردشت می‌باشد حتی خیلی از دوستان که دنبال خرید زمین در چالوس بودند امروزه به دنبال زمین‌های خوب در کلاردشت می‌گردند البته می‌تواند انتخاب خوب و هوشمندانه‌ای باشد.

فروش زمین شهرکی در پیشنبور کلاردشت

چنانچه شما قصد فروش زمین در این منطقه را دارید می‌توانید با تکیه بر نظر کارشناسی املاک پورولی با سود قابل توجهی ملک خود را به فروش برسانید. قصد ما کمک در زمینه ملک به شما عزیزان گرامی است. در هر صورت کسانی که فروش زمین در این منطقه را داشتند و آن را به نتیجه رساندند سود بالایی در اختیارشان قرار گرفته است. ما ملک‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که برای شما سوددهی داشته باشد.

معمولاً افرادی که به دنبال خرید زمین در شمال هستند بیشتر غرب استان مازندران گزینه اول خریداران هست خوب غرب مازندران هم مناطق برند زیادی دارد از جمله کلاردشت که از دهه ۷۰ شهرت بسیار زیادی پیدا کرد. و هنوز که هنوزه جز مناطق برند استان مازندران و شمال کشور به شمار می‌رود.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00