زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت متری ۳ میلیون تومان

خرید زمین در سنار کلاردشت

امروز می‌خواهیم در مورد خرید زمین در روستای سنار واقع در کلاردشت استان مازندران با شما صحبت کنیم.سعی می‌کنیم درباره زمین‌های قواره بزرگ قابل تفکیک در این منطقه با شما صحبت کنیم.همچنین خود روستای سنار را به طور کامل به شما معرفی کنیم.زمین های داخل بافت و زمین های سنددار خوبی نیز معرفی خواهیم کرد.

بررسی زمین در روستای سنار از ابعاد مختلف:

  • خرید زمین داخل بافت در سنار کلاردشت
  • قیمت زمین در سنار کلاردشت
  • فروش زمین در سنار کلاردشت

روستای سنار کجاست؟

روستای سنار یکی از روستاهای زیبا و سرسبز و چشم نواز و دلبرانه استان مازندران است.این روستا در شهرستان کلاردشت واقع شده است که از همین نظر به هر کجا از این منطقه پا می‌گذارید جلوه‌ای از زیبایی طبیعت پیش چشمان شما نمایان می‌شود. این روستا به جنوب غربی شهر چالوس متصل است. در ۲۵ کیلومتری جاده چالوس در همسایگی شهر مرزن آباد روستای سنار قرار گرفته است. این روستا یک شگفتی محسوب می‌شود حتماً می‌گویید چرا؟در این روزها دریاچه‌ای زیبا قرار گرفته است که به دریاچه ولشت معروف است. در کل هر چقدر از این روزها تعریف کنیم کم است.

خرید زمین در سنار کلاردشت

خرید زمین داخل بافت در سنار کلاردشت

خرید زمین در روستای سنار می‌تواند یکی از شگفتی‌های زندگی شما را غم بخورد.کسانی که به دنبال خرید در شهرستان کلاردشت هستند حتماً به این روستای زیبا سر بزنند چرا که این منطقه هر شخصی را مجذوب خود می‌کند. در این روستا زمین‌های قواره بزرگ قابل تفکیک زیادی وجود دارد.اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید ما به شما زمین‌هایی را معرفی می‌کنیم که سوددهی قابل توجهی برای شما داشته باشد.

اگر بخواهیم در مورد زمین‌های داخل بافت در سنار صحبت کنیم باید به صورت کلی عرض کنم که زمین داخل بافت در سنار کلاردشت به زمینهای اطلاق می‌شود که شما بتوانید اجازه ساخت را دریافت بتوانید در آن ساخت و ساز نمایید و این موضوع اصلاً ربطی به بومی نشین یا غیر بومی نشین بودن زمین ندارد در این داخل بافت بودن زمین اگر زمین داخل بافت با کاربری مسکونی باشد گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

ما در این مطلب در مورد خرید زمین در مرزن آباد بسیار صحبت کردیم ما در مرزن آباد نیز منطقه سنار را داریم اما خوب اینجا کلاردشت می‌باشد و منطقه کلاردشت از برندترین مناطق شمال کشور به ویژه از تهران به سمت چالوس می‌باشد.

قیمت زمین در سنار کلاردشت

زمینی که هم به صرفه باشد و هم یک ویوی عالی جنگلی را در آپشن‌های خود داشته باشد از خواسته‌های شما مشتریان عزیز است. می‌خواهم بگویم همچین ملکی با این قیمت باورنکردنی است. این زمین دارای ۱۵۷۰ متر مساحت با بر ۶۰ متری قابل تفکیک به قطعات کوچک‌تر می‌باشد یک گزینه مناسب برای شما علاقمندان است.قیمت زمین در این منطقه حداقل متری ۳ تومان می‌باشد که بر روی همین قواره که به شما معرفی کردیم قیمت گذاری شده است.

فروش زمین در سنار کلاردشت

در این روستا زمین‌های زیادی مورد معامله قرار گرفته است. کسانی که فروش در این منطقه را انجام دادند سود قابل توجهی در اختیارشان قرار گرفته شده است.چنانچه شما قصد فروش در این منطقه را دارید املاک پورولی می‌تواند خیلی سریع ملک شما را به فروش برساند. قصد ما کمک در زمینه ملک به شما عزیزان گرامی است.ملک‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که برای شما سوددهی داشته باشد همانند همین ملکی که به شما معرفی کردیم.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 03