زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت متری ۱۵ تومان

خرید زمین در حسن کیف کلاردشت

اگر می‌خواهید و تمایل دارید اطلاعاتی در مورد روستای حسن کیف کلاردشت داشته باشید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید چرا که یک گزینه بسیار عالی برای سرمایه‌گذاری و خرید به شما معرفی خواهیم کرد.اگر قصد خرید در شهرستان زیبای کلاردشت را دارید حتماً روستای حسن کیف را اولویت خود قرار دهید. مواردی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم عبارتند از:

  • خرید زمین در حسن کیف کلاردشت
  • قیمت زمین در حسن کیف کلاردشت
  • فروش زمین در حسن کیف کلاردشت

حسن کیف کجاست؟

حسن کیف یکی از شهرهای استان مازندران و مرکز شهرستان کلاردشت است. حسن کیف از شهرهای توریستی استان مازندران است و به سبب هوای پاک و خنک و طبیعت زیبای آن مشهور و مورد توجه است و هر ساله گردشگران زیادی از این شهر و مناطق اطراف آن بازدید می‌کنند که موجب رونق و کسب درآمد مردم شهر نیز شده است. حسن کیف تقریبا دارای همه ادارات ۱۷گانه دولتی است به طور کامل می‌تواند رفاه شهروند خود را تامین کند. به طور کلی یک شهر زیبا و با امکانات بالا.

خرید زمین در حسن کیف کلاردشت

شهر حسن کیف در مرکز شهرستان کلاردشت قرار دارد از نظر اقتصادی حرف زیادی برای گفتن دارد. بسیاری از بومی‌ها و همینطور غیر بومی‌ها در حال خرید در این منطقه هستند ه سرمایه‌گذاری بسیار قوی در سال‌های آینده برای خریداران عزیز می‌توان در نظر گرفت.این زمینی که ما برای شما در نظر گرفته‌ایم گزینه‌ای عالی برای شما محسوب می‌شود چون با ویوی زیبایی که دارد و ویلاها و شهرک سازی‌هایی که در کنار این زمین قرار دارد باعث تفاوت این زمین با بقیه زمین‌ها می‌شود.

خرید زمین در حسن کیف کلاردشت

قیمت زمین در حسن کیف کلاردشت

این زمین در حدود ۴۴۰ متر مساحت دارد و دارای سند می‌باشد. با تمامی امکانات در بهترین نقطه کلاردشت.این زمین داخل مجموعه و دارای امکاناتی مانند دیوارکشی شده،نزدیک جاده اصلی و مرکز شهر،جای دنج و خلوت،اطراف ساخته شده از ویلا و شهرک مدرن،آسفالت و آب و برق و گاز بر روی زمین،موقعیت و لوکیشن بسیار عالی با چشم انداز فوق العاده زیبا و استثنایی به کوه و جنگل کلاردشت. یک گزینه عالی جهت ویلاسازی و سرمایه‌گذاری برای شما عزیزان.قیمت این زمین با توجه به فوری بودن فروش آن متری ۱۵ میلیون قیمت گذاری شده است.

معمولاً افرادی که دنبال خرید زمین در کلاردشت هستند خرید زمین در چلاجور کلاردشت را نیز گزینه مناسبی می‌پندارند که ما اتفاقاً در همین سایت در مورد آن توضیح نیز داده‌ایم.

فروش زمین در حسن کیف کلاردشت

در این منطقه زمین‌های زیادی مورد معامله قرار گرفته شده است.چنانچه شما عزیزان قصد فروش در این منطقه را هم دارید می‌توانید با تکیه بر دانش کارکنان املاک پورولی زمین خود را مورد معامله قرار دهید.

در زمینه فروش زمین در کنار دشت به ویژه حسن کیف کلاردشت ما گزینه‌های زیر قیمت زیادی در اختیار داریم یا به اصطلاح گزینه‌های ارزان قیمت بسیار زیادی در اختیار داریم چون خریدار می‌تواند از یک فرصتی که برای او فراهم شده با توجه به پول لازم بودن فروشنده گزینه بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری داشته باشد.

به فرض مثال همین قیمت زمین در  کلنو کلاردشت که مادر همین سایت در مورد آن صحبت کردیم واقعاً برای زندگی و سرمایه‌گذاری بسیار گزینه خوبی می‌باشد که توصیه می‌کنیم حتماً آن را بررسی نمایید.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00