زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت متری ۲ میلیون تومان

خرید زمین در چلاجور کلاردشت

امروز می‌خواهیم در مورد خرید زمین در روستای چلاجور کلاردشت با شما عزیزان صحبت کنیم. سعی می‌کنیم در مورد زمین‌های با ویوی ابدی و متراژ عالی با شما صحبت کنیم. و خود چلاجور را به طور کامل به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال یک مکان آرام و خاص هستید این روستا را مدنظر خود قرار دهید.

مطالبی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم عبارتند از:

  • خرید زمین در چلاجور کلاردشت
  • قیمت زمین در چلاجور کلاردشت
  • فروش زمین در چلاجور کلاردشت

چلاجور کجاست؟

روستای چلاجور روستایی است از توابع بخش کلاردشت در شهرستان چالوس استان مازندران. جمعیت این روستا حدوداً به ۱۲۰ نفر می‌رسد. روستایی با زیبایی خاص و ویو کوه و جنگل بسیار عالی.این روستا هر ساله گردشگران زیادی را به خاطر جاذبه‌های طبیعی و دیدنی به خود جذب می‌کند. یکی از مکان‌های دیدنی این روستا هم دریاچه‌ای کوچک است که در نزدیکی این روستا قرار گرفته است اگر ما بخواهیم در مورد زمین‌های چالوس صحبت کنیم یک نکته را فراموش نکنید اونم اینکه قیمت زمین در چالوس در هر روستا با روستای دیگر متفاوت است پس با دقت روستاها را بررسی کنید.

خرید زمین در چلاجور کلاردشت

این زمینی که ما می‌خواهیم به شما معرفی کنیم یکی از بهترین لوکیشن‌های موجود در این روستا است. حتماً اگر قصد خرید زمین در کلاردشت را دارید و به دنبال مکانی آرام و دنج می‌گردید به این روستا سر بزنید. یک منطقه زیبا با ویو کوه و جنگل.این روستا به دلیل نزدیکی به روستاهای دیگر و زیبایی‌های مثال زدنی دیگر هم می‌تواند نظر شما را جذب خود کند.

 

قیمت زمین در چلاجور کلاردشت

این زمینی که ما به شما معرفی می‌کنیم زمینی با متراژ ۵۰۰ متری است. حداقل قیمت زمین در این منطقه به یک میلیون تومان می‌رسد و حداکثر آن به ۳ میلیون.خرید زمین در چلاجور کلاردشت این زمین ۲ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.این مکان می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی در آینده برای شما عزیزان باشد.در این روستا زمین‌های زیادی وجود دارد ولی همچین زمینی با همچین ویو عالی که ابدی هم باشد کم وجود دارد.

فروش زمین در چلاجور کلاردشت

چنانچه شما عزیزان قصد فروش در این منطقه را هم دارید می‌توانید بر روی کمک ما حساب ویژه‌ای باز کنید. در این روستا زمین‌های زیادی مورد معامله قرار گرفته است.قطعاً شما عزیزان هم می‌دانید کسانی که قصد خرید و فروش زمین را در مازندران دارند کلاردشت زیبا را در گزینه‌های خود قرار می‌دهند. یکی از قدیمی‌ترین مناطق این استان است.

ما قبلاً در همین سایت در مورد قیمت زمین کلنو کلاردشت صحبت کردیم پس مناطق کلاردشت را به صورت دقیق و نقطه به نقطه مورد بررسی و آنالیز قرار دادیم و خواهیم داد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00