زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت متری ۴ تومان

خرید زمین در کلنو کلاردشت

امروز می‌خواهیم در مورد خرید زمین در روستای کلنو واقع در کلاردشت استان مازندران با شما صحبت کنیم. سعی می‌کنیم در مورد زمین‌های قواره کوچک در این منطقه با شما صحبت کنیم. همچنین خود روستای کلنو را به طور کامل به شما معرفی خواهیم کرد. زمینی را معرفی خواهیم کرد که به دور از مشکل برای شما مشتریان عزیز باشد.

خرید زمین در کلنو کلاردشت

بررسی زمین در روستای کلنو از ابعاد مختلف:

  • خرید زمین داخل بافت در کلنو کلاردشت
  • قیمت زمین در کلنو کلاردشت
  • قیمت زمین ارزان در کلنو کلاردشت

کلنو کجاست؟

روستای کلنو جایی در استان مازندران است،در جایی بین منطقه‌های ییلاقی چالوس و توابع کلاردشت. این روستا یکی از جاهای دیدنی چالوس و مازندران است. روستای کلنو چالوس در ارتفاع ۲۰۰۰ متری از دریاست و وسعتش هم ۱۰۰ هزار متر مربع. کلاردشت زیبا هم در بخش شرقی روستای کلنو است. این روستا یکی از زیبایی‌های مثال زدنی در مازندران است که در ۲۵ کیلومتری شهر چالوس هم قرار دارد.

خرید زمین داخل بافت در کلنو کلاردشت

کسانی که به دنبال خرید در شهرستان کلاردشت هستند حتماً به این روستای زیبا سر بزنند چرا که این منطقه یکی از شگفتی‌های طبیعت است.در این روستا زمین‌های قوار کوچک مناسب ساختی را به شما معرفی می‌کنیم که به عبارتی به آنها زمین‌های داخل بافت می‌گویند که شما بدون هیچ مشکلی ساخت و ساز خود را انجام دهید. این گزینه برای شما عزیزان بهترین گزینه می‌تواند باشد.

چنانچه شما دنبال خرید ویلا در کلاردشت باشید حتما باید اول از همه قیمت زمین در کلاردشت را داشته باشید چون این زمین هر منطقه است که تعیین کننده است در قیمت نهایی ویلا در آن منطقه که باید معامله شود .

قیمت زمین در کلنو کلاردشت

این ملکی که به شما معرفی خواهیم کرد با همچین منظره‌ای ، متراژی جزو بهترین گزینه‌های منطقه است. این زمین دارای ۲۷۵ متر مساحت و ۹۵۰ متر انشعابات کنار زمین و دارای کوچه بن‌بست ۶ متری است که می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما عزیزان باشد. حداقل قیمت در این منطقه متری سه و نیم می‌باشد البته زمین‌هایی که داخل بافت مسکونی نباشند.به صورت کلی زمینی که ما به شما معرفی می‌کنیم همچین مشکلاتی را ندارد چون ما به فکر رفاه شما عزیزان هستیم.

عزیزانی که دنبال خرید زمین در شمال هستند باید بدانند کلاردشت بهترین منطقه ییلاقی شمال کشور هم از نظر آب و هوا و هم از نظر قیمت و هم از نظر زیبایی و امکانات است.

خرید زمین ارزان در کلنو کلاردشت

در این روستا زمین‌های زیادی مورد معامله قرار گرفته است. در کل از نظر ما خرید در این منطقه بهتر از فروش در این منطقه است چون واقعاً این روستا بی‌نظیر است. ولی چنانچه قصد فروش در این منطقه را هم دارید می‌توانید روی ما حساب کنید. ما مثل همیشه پاسخگوی شما عزیزان هستیم و قصد ما کمک در زمینه ملک به شما مشتریان عزیز است.

در آخر عزیزانی که دنبال خرید زمین در چالوس بودند و هستند ولی نتوانستند ملکی مناسب پیدا کنند بی شک می توانند در کلاردشت زمین با قیمت ارزان و البته مناسب جهت خرید پیدا کنند

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00