زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت ۵ و نیم میلیارد تومان

قیمت ویلا علی آباد عسگرخان نوشهر

منطقه علی آباد عسگرخان نوشهر در فاصله ۱۵ کیلومتری نوشهر و نزدیک منطقه سیسنگان میباشد بهترین منطقه برای سرمایه گذاری ملکی بسیار مناسب می باشد اگر تمایل به خرید ویلا در علی آباد عسگرخان نوشهر را دارید تصمیم بسیار درستی گرفته اید ما ویلا سنددار و ویلا نوساز و البته ویلا لوکس و همچنین ویلا شهرکی در علی آباد عسگرخان با قیمت ارزان و مناسب در اختیار داریم

مواردی که در علی آباد عسگرخان بررسی خواهیم کرد:

  • قیمت ویلا در علی آباد عسگرخان نوشهر
  • ویلا شهرکی در علی آباد عسگرخان نوشهر
  • خرید ویلا ارزان در علی آباد عسگرخان نوشهر
  • قیمت ویلا لوکس در علی آباد عسگرخان نوشهر

خرید ویلا علی آباد عسگرخان نوشهر

در منطقه علی آباد عسگرخان نوشهر معمولا شهرکهای سی گل بیشتر از هر زمین و ملک دیگری در آن منطقه شهرت دارد دو شهرک سی گل یک و سی گل دو از معروف ترین شهرک های علی آباد عسگرخان به شمار می روند.

الان قیمت زمین در علی آباد عسگرخان در بیرون شهرک حداقل متری ۹ میلیون تومان معامله می‌شود حالا این زمین با کاربری های غیر مسکونی است و شما باید حتماً برای آنها تغییر کاربری بگیرید و بسیاری از پیچیدگی های اداری دیگر که بر روی زمین های بیرون شهرک علی آباد حاکم است نشان از این دارد که این ویلایی که بنده برای فروش فوری در سایت خود قرار دادم و دارم حدود ۴۷۰ متر زمین و ۱۳۰ متر بنای نیم پیلوت دارد.

این ویلای دو خواب دارای حیاط سازی بسیار شیک میباشد در داخل شهرک قرار دارد انشعابات آب برق و گاز روی آن جاری است کمتر از ۱۰ سال سن ویلا برآورد شده است و داشتن سند تک برگ از امتیازات خاص این ویلا می باشد.

قیمت ویلا علی آباد عسگرخان نوشهر

چرا منطقه علی آباد عسگرخان برای سرمایه گذاری زمین و ویلا مناسب است؟

همه شما کم و بیش از قیمت زمینهای حومه نوشهر اطلاعات دارید می دانید که الان زمین داخل بافت در حومه نوشهر از محدوده لتینگان تا رویان نور کمتر از متری ۹ تا ۱۰ میلیون تومان وجود خارجی ندارد اگر شما قیمت این ۴۷۰ متر زمین در داخل شهرک در علی آباد عسگرخان را متر حداقل ۱۳ میلیون تومان محاسبه کنید و با توجه به اینکه انشعابات و سند نیز دارد. قیمتی که اعلام کردیم بسیار کم نیز می باشد اما قیمت بنا را نیز حداقلی برآورد کنید قیمت این ملک حداقل شش میلیارد تومان قیمت کارشناسی آن می باشد اما مالک در شرایطی قرار گرفته است که به اصطلاح پول لازم میباشد و حاضر به فروش ملک با قیمت ۵ و نیم میلیارد نیز می باشد این فرصت هم برای خریدار مصرف کننده و هم برای خریدار کاسب فرصت طلایی به شمار می رود.

زمانی که یک خریدار برای خرید ویلا در نوشهر به ما مراجعه می‌کنند و بودجه در حدود حداکثر ۵ یا ۶ میلیاردی دارد و دنبال ملک شهرکی نیز است ما علی آباد عسگرخان را گزینه اول جهت معرفی میدانیم با توجه به توضیحاتی که خدمت شما عرض کردیم و همچنین امتیازاتی که این منطقه دارد برای هر خریداری فرصت طلایی محسوب میشود.

ارزش ملک در شهرک های علی آباد عسگرخان چقدر می باشد؟

اول از همه این نکته را یادآور شوم که همیشه ارزش یک ملک شهرکی از ملک غیر شهرکی بالاتر میباشد حالا این ملک ممکن است زمین باشد یا حتی اگر ویلا باشد فرقی نمی کند.

خوب شاید برای شما سوال پیش بیاید چرا ملک شهرکی ارزشمندتر است اولاً بحث امنیت که برای یک غیر بومی بسیار اهمیت دارد یک طرف ماجرا میباشد از طرفی دیگر این ملکهای شهرکی معمولاً دارای سند هستند و بیشتر این زمین ها و ملکه ها داخل بافت هستند هیچگاه یک مالک زمین متراژ بالای بیرون بافت خود را برای شهرک سازی آماده نمیکند چرا که اولاً هزینه این شهرک سازی بسیار بالا می باشند دوماً بازدهی و استقبال از آنها کم می باشد و سوم ارزش ملک شهرکی بیرون بافت بسیار پایین تر از ملکی می باشد که دارای کاربری مسکونی یا زراعی است و به اصطلاح داخل بافت می باشد.

هر زمان تصمیم گرفتید برای خرید یک ملک در شهرک اقدام کنید بدانید ملک های داخل شهرک اگر سند تک برگ داشته باشند به صورت مشاع میباشد و هیچ گاه یک سند شش دانگ تک برگ در داخل شهرک صادر نمی شود البته ارزش مشاع بودن کمتر از ارزش ششدانگ بودن آن نیست.

خرید ویلا شهرکی در علی آباد عسگرخان نوشهر

منطقه علی آباد عسگرخان نوشهر در نزدیکی سیسنگان واقع شده است و شهرک‌های بسیار خوبی در این منطقه وجود دارد شهرک سی گل که از شهرک‌های برند این منطقه می‌باشد در دو شهرک وجود دارد شهرک سی گل ۱ و شهرک سی گل ۲ می‌باشد.

این شهرک تمام زمین‌های آن دارای سند تک برگ می‌باشد قسمتی از این شهرک‌ها بیرون بافت می‌باشد پس موقع خرید زمین یا خرید ویلا در این منطقه به خاطر داشتن سند به آن اعتماد نکنید و حتماً نوع کاربری زمین را از دهیاری علی آباد عسگر خان یا بنیاد مسکن نوشهر استعلام نمایید .

وقتی یک ویلا شهرکی باشد خیال مالک از امنیت ملک خود راحت است چون شهرک‌ها دارای نگهبانی ۲۴ ساعته هستند.

اگر در منطقه علی آباد عسگرخان باشد باز یک ویژگی خوبی که دارد از جاده اصلی تام خود روستا چند ورودی مجزا دارد که شما هیچگاه در این روستا با مشکل رفت و آمد روبرو نخواهید شد.

خرید ویلا ارزان در علی آباد عسگرخان نوشهر

منطقه علی آباد یک ویژگی خوبی که دارد ویلاهای ارزان نیز در آن یافت می‌شود خوب اگر شما دنبال یک ویلای ارزان با قیمت مناسب هستید توصیه می‌کنم علی آباد را با دقت و تأمل بیشتری بگردید از مشاورین املاک پورولی راهنمایی بخواهید تا خیلی راحت‌تر و سریعتر بتوانید ویلای ارزان خود را پیدا کنید.

الان ارزان‌ترین ویلا در علی آباد عسگرخان چیزی در حدود بین ۲ تا ۳ میلیارد تومان می‌باشد که یک ویلای چند سال ساخت همکف با حدود ۲۰۰ متر زمین می‌باشد که البته به منطقه بومی نشین علی آباد نیز نزدیک می‌باشد.

معمولاً ویلاهای ارزان سند تک برگ ندارند و سند آنها شورایی می‌باشد اما مانعی برای دریافت سند تک برگ وجود ندارد.

توصیه ما به شما خریدار عزیز این است که اگر قصد خرید زمین در علی آباد عسگرخان دارید حتماً بهترین زمین را در این منطقه خریداری کنید و اگر قصد خرید ویلا دارید حتماً ویلاهای لوکس در علی آباد عسگرخان را هم بازدید نمایید.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00