زمان انتشار : 6 ماه پیش
قیمت متری ۵ و نیم میلیون تومان

قیمت زمین نجارکلا چالوس

امروز به بررسی زمین نجارکلای چالوس خواهیم پرداخت سعی می‌کنیم به بررسی قیمت زمین‌های داخل بافت و زمین‌های خارج بافت در نجارکلا بپردازیم و ارزش زمین‌های شهرکی را با هم بررسی خواهیم نمود و در آخر یک گزینه زمین ارزان قیمت را نیز در نجارکلا به شما عزیز معرفی خواهیم کرد اگر قصد خرید زمین در چالوس را دارید ما نجارکلا را به شما عزیزان پیشنهاد ویژه می‌کنیم.

قیمت زمین نجارکلا چالوس

خرید زمین در نجارکلا چالوس

شهر چالوس به دلیل وصل بودن به آزادراه تهران شمال از نظر سرمایه‌گذاری ملک بسیار ارزنده می‌باشد.

منطقه نجارکلا که فاصله کمی با مرکز شهر چالوس نیز دارد ارزش زمینی منطقه به سبب ویژگی‌هایی که دارد واقعاً دو برابر زمین‌های دیگر می‌باشد.

نجارکلا هم نزدیک به ساحل می‌باشد هم نزدیک به آزادراه تهران شمال می‌باشد و هم نزدیک به مرکز شهر چالوس است.

شما وقتی قصد خرید زمین در نجارکلای چالوس را دارید مطمئناً دنبال یک سرمایه‌گذاری خوب هستید و به شما این اطمینان را می‌دهم با اعتمادی که به املاک ما خواهید کرد به هدف خود نزدیک‌تر می‌شوید.

اگر قیمت زمین در نجارکلا چالوس برای شما اهمیت دارد قیمت‌ها برای زمین‌های داخل بافت از متری حدوداً ۱۰ میلیون تومان به بالا می‌باشد و برای زمین‌های خارج بافت قیمت‌ها از ۱۰ میلیون به پایین است.

زمین ارزان قیمت در نجارکلا

زمین ارزان قیمت یعنی زمینی که از قیمت کارشناسی منطقه پایین‌تر باشد و این ملک دقیقاً همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

زمینی برای شما جهت فروش آورده‌ایم که ۵۰۰ متر مساحت دارد و در حول و حوش قیمتی متری پنج و نیم میلیون تومان می‌باشد.

این زمین در یک منطقه غیر بومی‌نشین قرار دارد و انشعابات در نزدیکی و در کمتر از فاصله ۷۰ متری آن وجود دارد.

شما می‌توانید به راحتی برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت روی این زمین حساب باز کنید چرا که اولویت اول برای الحاق به بافت و داخل بافت آمدن یا به اصطلاح داخل طرح هادی قرار گرفتن است.

الان زمین ارزان قیمت در نجارکلا که هیچ در هیچ کجای چالوس شما با این قیمت نمی‌توانید صاحب زمین شوید.

ما در همین سایت در مورد قیمت زمین در خط ۸ چالوس صحبت کردیم شما اگر قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید خواهید دید که واقعاً این قیمتی که برای شما در سایت قرار دادیم بسیار ارزان می‌باشد.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00