زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت ۱۰ میلیارد تومان

خرید ویلا در خط ۸ چالوس

امروز می‌خواهیم درباره منطقه خط ۸ چالوس با شما صحبت کنیم.سعی می‌کنیم درباره ویلاهای لاکچری و دوبلکس در خط ۸ چالوس با همدیگر صحبت کنیم.سعی می‌کنم یک گزینه‌ای به صرفه و ارزان قیمت در خط ۸ به شما معرفی کنم و تمام اطلاعات لازم برای خرید ویلا در خط ۸ چالوس را در اختیار شما قرار دهم و خود خط ۸ چالوس را به صورت کامل به شما معرفی خواهم کرد.

مواردی که می‌خواهم در مورد خرید ویلا در منطقه خط ۸ چالوس به شما توضیح دهم عبارتند از:

  • قیمت ویلا در خط ۸ چالوس
  • خرید ویلا شهرکی در خط ۸ چالوس
  • فروش ویلا نوساز در خط ۸ چالوس
  • خرید ویلا ارزان در خط ۸ چالوس

خط ۸ چالوس کجاست؟

خیابان خط ۸ در چالوس واقع شده است. خیابان خط ۸ به معابر مهمی مانند جاده ساحلی،بلوار امام رضا و همچنین ساحل آرام متصل گردیده است. این مکان از بهترین مکان‌ها برای خرید ویلا در چالوس می‌باشد. شما می‌توانید همیشه با مقداری پیاده‌روی به لب دریا بروید. همچنین مکان تمام امکانات رفاهی را در اختیار شما قرار می‌دهد. فاصله این منطقه با شهر چالوس ۲ کیلومتر است و همینطور ۲ کیلومتر با آزادراه تهران شمال فاصله دارد. این منطقه در کنار کمربندی چالوس واقع شده است. این ویژگی‌های رفاهی باعث شده است که بسیاری از غیر بومی نشین‌ها علاقه زیادی به این منطقه دارند. این منطقه یکی از برندهای شهر چالوس است.

خرید ویلا در خط ۸ چالوس

قیمت ویلا در خط ۸ چالوس

این ویلایی که به شما معرفی می‌کنیم یک بنای دوبلکس بسیار زیبا است که در خط ۸ چالوس واقع شده است.این ویلا دارای ۲۶۰ متر بنای دوبلکس ۲ خواب و ۲۱۸ متر زمین است. این ملک دارای تمام امکانات رفاهی شما است. در این منطقه از هر متراژ و قیمتی وجود دارد که بر اساس سلیقه شما مشتریان عزیز ملک خوبی را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید ویلا شهرکی در خط ۸ چالوس

این ویلا دسترسی آسان به شهر چالوس را دارد. حداقل قیمت زمین و بنای ویلایی در این منطقه ۴ میلیارد می‌باشد. یک منطقه عالی رفاهی. فاصله این منطقه با دریا با پیاده‌روی ۵ دقیقه زمان می‌برد فاصله زیادی هم با جنگل ندارد. عزیزانی که قصد خرید در این منطقه را دارند حتماً به خط ۸ سر بزنند. منطقه خط ۸ به نوبه خود یک شهرک به حساب می‌آید.

قیمت ویلا نوساز در خط ۸ چالوس

در این منطقه ویلاهای نوساز بسیار زیبایی در معرض دید شما قرار می‌گیرد. یک منطقه عالی برای سرمایه‌گذاری شما مشتریان عزیز.شک نکنید هیچ موقع خط ۸ چالوس از برند بودن برداشته نمی‌شود. ویلاهای نوساز بیشتر از گزینه‌های دیگر مورد توجه شما متقاضیان گرامی قرار می‌گیرد.شما اگر علاقمند بوده باشید متوجه می‌شوید که بناهای این منطقه دوبلکس است البته اکثر آنها.

خرید ویلا ارزان در خط ۸ چالوس

ما ملک‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که اعتماد ما را به خودتان جلب کنیم پس سعی می‌کنیم که سوددهی خوبی برای شما عزیزان داشته باشد. امروز هر زمان برای ملک اقدام کنید برد کرده‌اید.این روزها مراجعه کنندگان زیادی برای خرید در این منطقه دست به کار شده‌اند و پیشنهاد ما به شما این است که در این منطقه سرمایه‌گذاری کنید.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 02