زمان انتشار : 6 ماه پیش
قیمت متری ۳ میلیون تومان

قیمت زمین صالحان کجور

اگر با بودجه کم و زیر یک میلیارد تومان دنبال خرید زمین در کجور هستید مناطق صالحان کجور ، خوشل کجور ، انگیل کجور و پیجلو کجور مناطق خوبی برای سرمایه‌گذاری با بودجه کم می‌باشد البته زمین های داخل بافت و زمین‌های بیرون بافت در این روستاهای کجور متفاوت می‌باشد و قیمت هر کدام از این زمین‌ها بسته به پتانسیلی که دارد اختلاف قیمت وجود دارد.

قیمت زمین صالحان کجور

خرید زمین صالحان کجور

مناطق صالحان کجور که از یک منطقه ییلاقی و نزدیک شهر کجور است این روزها خیلی طرفدار پیدا کرده است شاید به دلیل این باشد که این منطقه در حال رشد می‌باشد و با توجه به اینکه طبیعت بسیار خوبی نیز دارد علاقمندان زیادی را به سمت خود جلب می‌کند.

یکی از ویژگی‌های بارز و نکات مثبت این روستاهای نزدیک شهر کجور این است از امکانات شهری خود شهر کجور می‌توانند استفاده نمایند.

امکاناتی چون بیمارستان کجور، بانک در کجور، دادگاه در کجور ،کلانتری کجور و بسیاری از مکان‌های با اهمیت که در شهر کجور وجود دارد برای غیر بومی‌ها نیز اهمیت بسزایی دارد در دسترس می‌باشد.

درست است که خود شهر کجور و روستاهای همجوار آن از نوشهر و چالوس یک فاصله تقریباً نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه‌ای دارند اما خب این بالا دست بودن منطقه و داشتن آب و هوای خنک و خشک و البته غیر شرجی استقبال زیادی را از طرف غیر بومی‌ها به خود جلب نموده است.

قیمت زمین داخل بافت در صالحان

اگر زمین می‌خرید چه برای زندگی باشد و چه برای سرمایه‌گذاری در هر صورت سعی کنید زمین داخل بافت یا داخل طرح هادی خریداری کنید.

چرا دنبال ملک شبه‌دار هستی چرا نقد را ول می‌کنی دنبال نسیه هستید زمینی که داخل طرح هادی باشد می‌توان یا به صورت مستقیم ساخت یا به صورت تغییر کاربری و تبدیل به بافت مسکونی اقدام به ساخت نمود.

الان قیمت زمین داخل بافت در صالحان از متری حدوداً ۳ میلیون تومان شروع می‌شود و بسته به مشخصات زمین و لوکیشن زمین تا متری ۵ یا ۶ میلیون تومان نیز معامله می‌شود.

صالحان واقعا منطقه خوبی می‌باشد هم از نظر طبیعت و زیبایی بسیار خاص می‌باشد و هم اینکه الان استقبال غیر بومی‌ها از این منطقه بسیار زیاد شده است و مطمئن باشید در چند ماه آینده تعداد غیر بومی‌های منطقه از بومی‌های منطقه بیشتر خواهد شد.

هستند عزیزانی که به دنبال خرید زمین در شمال هستند و ما توصیه می‌کنیم حتماً مناطق کجور که نگین مازندران می‌باشد را در فرصت مناسب و زمان بیشتری بازدید نمایند.

قیمت زمین شهرکی در صالحان کجور

دوستان توجه داشته باشند تو مناطق ییلاقی معمولاً تعداد شهرک بسیار کم است الان در خود شهر کجور هم حساب کنید شما بیشتر از دو یا سه شهرک خوب نداریم که مورد پسند غیر بومی‌ها باشد.

شما وقتی می‌خواهید در خود صالحان یک زمین شهرکی خریداری کنید مطمئن باشید این زمین تقریباً می‌توان گفت گران‌ترین زمین صالحان می‌باشد.

وقتی یک مالک اقدام به احداث شهرک در یک منطقه ییلاقی می‌کند مطمئناً سعی دارد شهرک خود را برند نماید برای برند کردن شهرک باید اولا از مالکان غیر بومی در شهرک استفاده نمود دوماً از ویلاهای شیک در شهرک بهره برد.

قیمت زمین شهرکی هم سقف به قیمت زمین روستا می‌باشد اگر بالاترین زمین و قیمت زمین در صالحان کجور متری ۵ یا ۶ میلیون تومان باشد مطمئناً زمین‌های شهرکی هستند که این قیمت را دارند.

متراژ زمین‌ها را اگر علاقمند هستید بدانید زمین‌های شهرکی الان از ۲۵۰ متر وجود دارد تا ۵۰۰ یا ۶۰۰ متری نیز در داخل شهرک برای فروش قرار گرفته است.

خرید زمین ارزان در صالحان کجور

شما در صالحان کجور زمین‌های ارزان معمولاً زمین‌های بیرون بافت و نزدیک به بافت هستند .

زمین‌های خارج بافت معمولاً از متری ۷۰۰ هزار تومان وجود دارد تا متری ۲ یا ۳ میلیون تومان که بستگی دارد چقدر به بافت نزدیک باشد یا جز زمین‌های الحاق به بافت باشد.

خود زمین ارزان داخل بافت یا داخل طرح هادی در صالحان نیست معمولاً دیگر کمتر از دو و نیم تا ۳ میلیون تومان نمی‌باشد که باز به شرایط مالک یا فروشنده بستگی دارد.

اگر تمایل به خرید زمین در نوشهر را دارید و توان مالی برای خرید زمین ندارید کجور منطقه‌ای بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00