زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت متری ۱ میلیون تومان

قیمت زمین دشت نظیر کجور

اگر شما خریدار عزیز به دنبال خرید زمین در دشت نظیر کجور هستید باید بگویم انتخاب شما بسیار عالی و اقتصادی می‌باشد چرا که هم نزدیک به شهر مرزن آباد و هم نزدیک به شهرهای پول و کجور می‌باشد و دارای منظره بسیار زیبایی بوده و زمین‌های داخل بافت دشت نظیر حکم طلا را دارند و با توجه به اینکه قیمت زمین در کجور برای اوایل سال آینده رشد خواهد داشت این رشد شامل حال زمین‌های دشت نظیر نیز خواهد شد.

خرید زمین در دشت نظیر کجور

خوب حالا می‌خواهیم به صورت جزئی‌تر مبحث خرید زمین در دشت نظیر کجور را با هم بررسی کنیم و ببینیم آیا این منطقه با توجه به پتانسیل و ویژگی‌هایی که دارد برای سرمایه‌گذاری در قسمت ملک ارزنده میباشد؟!

قیمت زمین دشت نظیر کجور

این زمین ۵۰۰۰ متری که جهت فروش در همین سایت درج نمودیم همانطور که در تصویر آن مشخص است در یک منطقه بسیار زیبا به نام دشت نظیر واقع شده است که قابل تبدیل به چند قطعه بوده و درختان میوه در داخل زمین وجود دارد و اگر شما به دنبال خرید زمین در نوشهر بودید ما حتماً کجور را با توجه به بودجه شما پیشنهاد دادیم و دشت نظیر نیز از برندترین مناطق کجور است.

این زمین الحاق به بافت می‌باشد به اصطلاح زمین چسبیده به بافت بوده که در حال حاضر درست است که مجوز ساخت نمی‌دهند اما شما با همکاری دهیاری می‌توانید برای ساخت و دریافت انشعابات اجازه قانونی داشته باشید.

از این زمین برای ساخت شهرک نیز می‌توانید استفاده کنید دریافت سند بلامانع می‌باشد اما خوب همانطور که می‌دانید زمین بیرون بافت سند تعلق نمی‌گیرد و منتظر باشید طرح هادی در آن اجرا شود.

قیمت زمین داخل بافت در دشت نظیر

زمین‌های داخل بافت بیشتر در حومه و یا اطراف خود دشت نظیر واقع شده است البته ساخت و سازهای غیر بومی نشان خود گواه این است که این منطقه در آینده نزدیک ارزش اقتصادی آن به شدت رشد خواهد کرد.

شاید بپرسید چرا برای زمین داخل بافت اقدام به خرید نکنیم و چرا باید زمین‌های الحاق به بافت و یا به اصطلاح چسبیده بافت را خریداری نماییم باید عرض کنم که زمین‌های نزدیک به بافت برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت و میان مدت گزینه بسیار خوبی تلقی می‌شود.

الان قیمت زمین داخل بافت در دشت نظیر چیزی در حدود متری ۴ تا ۷ میلیون تومان قیمت گذاری شده است این اختلاف قیمت بسته به مدارک زمین نوع کاربری زمین و لوکیشن زمین می‌باشد.

معمولاً چون زمین‌های دشت نظیر دارای شیب هستند و یک منطقه ییلاقی و یا به اصطلاح کوهستانی می‌باشد شما هر کجا از این منطقه را برای ساخت ویلا یا ملک اقدام کنید ویو شما ابدی می‌باشد.

خرید زمین سنددار در دشت نظیر

کمترین زمین در هر منطقه زمین‌های سنددار هستند به ویژه مناطق ییلاقی مثل دشت نظیر این تعداد بسیار کمتر نیز می‌باشد.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا زمین سنددار تعدادشان کم است و اینکه چرا در مناطق ییلاقی مثل دشت نزدیک تعدادشان به شدت کم می‌باشد باید بگویم که معمولاً برای زمین خالی و زمین بدون بنا سند صادر نمی‌شود.

در مناطق ییلاقی هم چون معمولاً مالکین آنها بومی هستند و این زمین و این منطقه قدمت چند هزار ساله داشته هیچگاه برای دریافت سند اقدام نکردند و به داشتن بنچاق زمین کفایت نمودند.

خود منطقه دشت نظیر به دلیل اینکه اکثر مالکین آنها دست اول بوده و همیشه یک نگاه تعصبانه به زمین و ملک خود داشتند به هیچگاه به فکر فروش زمین خود نبوده‌اند از این لحاظ برای دریافت مدارک مالکیتی اقدام ننمودند چرا که همه اعضای آن روستا خود گواه مالکیت زمین مزبور به نام فروشنده می‌باشند که این خود از هر سندی بالاتر می‌باشد.

خرید زمین ارزان دشت نظیر کجور

راحت بهتون بگم زمین ارزان اگر می‌خواهید بخرید باید زمین بیرون بافت بخرید اگه زمین ارزان داخل بافت می‌خواهید بخرید باید در منطقه بومی‌نشین خریداری کنید.

این لپ مطلب بود که خدمت شما عرض کردم باز اگه توضیحات کامل‌تری می‌خواهید با مشاورین املاک پورولی تماس بگیرید تا اطلاعات جامع و کامل را در اختیار شما قرار دهند.

ما زمین ارزان داریم که مثلاً به شما معرفی کنیم اما خب مالک باید پول لازم باشد این ملک اولاً زود فروش می‌رود دوم اینکه باید همیشه گوش به زنگ باشید و آماده خرید اینگونه ملک‌ها باشید.

در ملک‌های ارزان وقتی مالک پول لازم باشد سخت پیش می‌آید که آن را به صورت شرایطی یا حتی به صورت معاوضه بخواهد به فروش برساند.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00