زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت دو و نیم میلیارد تومان

قیمت خانه قدیمی در پول کجور

خب اگر به دنبال خرید یک خانه قدیمی در پول کجور هستید این گزینه بسیار مناسبی باشد همانطور که مشاهده می‌کنید در حدود ۴۵۰ متر زمین با سند یک بنای قدیمی و یک حیات درختکاری شده بسیار زیبا دارد شهر پول نزدیک می‌باشد قیمت زمین در پول الان حداقل متری ۵ میلیون تومان برای زمین‌های داخل بافت می‌باشد این زمین جز زمین‌های ارزان و به اصطلاح ویلاهای ارزان به شمار می‌رود..

مواردی که در همین سایت با همدیگر بررسی خواهیم کرد

  • پول کجور کجاست
  • خرید خانه کلنگی در پول کجور
  • خرید ویلا در پول
  • بررسی قیمت زمین در پول کجور

خرید خانه کلنگی در پول کجور

خانه‌های قدیمی ساخت و کلنگی در شهرهای پول و کجور بسیار زیاد می‌باشد خوب قدمت چند هزار ساله مناطق سبب شده است ما از این گونه بناها زیاد داشته باشیم خود شهر کجور در گذشته به عنوان گنجور معروف بوده و و قدمت چند هزار ساله این منطقه نشان از ارزش تاریخی آن دارد اگر شما به دنبال خرید ملک به ویژه ویلا یا خانه در کجور یا پول هستید پیشنهاد می‌کنم این ملک زیر قیمت و به اصطلاح ارزان قیمت را با جدیت و دقت بیشتری زیر نظر بگیرید.

الان قیمت زمین در شهر پول با توجه به اینکه امکانات شهری در آن وجود دارد و دسترسی به دادگاه‌ها بیمارستان‌ها بانک‌ها دفاتر خدمات قضایی و دفاتر پیشخوان و بسیاری از مکان‌ها به راحتی در دسترس می‌باشد بالاتر از دیگر روستاها می‌باشد اما اگر به قیمت نهایی این ملک توجه کنید می‌بینید که ارزش مالک اعلام شده است بسیار پایین‌تر از قیمت کارشناسی آن می‌باشد.

معمولاً قیمت زمین در کجور با توجه به اینکه شهر پول و کجور فاصله کمی دارند کمی بیشتر از شهر پول می‌باشد با توجه به قدمت شهر کجور و اینکه الان از منطقه دوآب تا رویان نور را به عنوان روستاهای کجور می‌شناسند این منطقه ارزش بیشتری نیز دارد. اگر شما بخواهید یک قطعه زمین دارای سند و داخل بافت با کاربری مسکونی را در کجور نوشهر پیدا کنید کار بسیار سختی در پیش دارید چرا که مشتری‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در این مناطق وجود دارند و مراجعه می‌کنند.

قیمت خانه قدیمی در پول کجور

خرید ویلا در پول کجور

اگر ما حرف از خانه باغ یا بناهای کلنگی در پول کجور زده‌ایم دلیل بر عدم وجود ویلاهای نوساز و لوکس ترین منطقه نیست الان بسیاری از پیمانکاران و سازندگان ویلا اقدام به ساخت ویلاهای لوکس و لاکچری در مناطق پول و کجور نمودند و این مناطق هر روز بیشتر از دیروز و روزهای قبل شاهد ساخت ویلاهای لاکچری و لوکس و البته نوساز هستند.

معمولاً خرید ویلا نسبت به خرید زمین استقبال کمی از آن می‌شود چرا که خرید زمین به عنوان یک سرمایه‌گذاری امن چه در بلند مدت به چه در کوتاه مدت تلقی می‌شود خرید ویلا به دلیل اینکه در آینده نزدیک شاهد کلنگی شدن به اصطلاح قدیمی ساخت شدن بنا می‌گردد و در زمان معامله نیز بنا لحاظ نمی‌شود از این لحاظ معامله زمین بیشتر مورد پسند غیر بومی‌ها قرار می‌گیرد و تعداد زمین‌های فروشی در پول یا کجور نسبت به معامله ویلایی یا خانه قدیمی بسیار بیشتر می‌باشد.

خیلی از افراد که در گذشته به دنبال خرید زمین در نوشهر بودند امروز به دنبال خرید زمین یا ویلا در کجور یا پول و حتی مرزن‌آباد هستند با توجه به افزایش قیمت زمین در حومه نوشهر سرمایه‌گذاری بهتر و امن‌تر خرید زمین در منطقه کجور یا پول می‌باشد.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00