زمان انتشار : 9 ماه پیش
قیمت چهار میلیارد تومان

خرید ویلا کلیک بین و برکن کجور

حتماً اسم این روستاها به گوش شما خورده است شاید فاصله این روستاها با مرزن آباد کمی دور باشد و در حدود یک ساعت باشد اما روستاهای برکن کجور بین کجور از بهترین روستاهای حومه نوشهر به شمار می‌روند. اگر به دنبال خرید ویلا در برکن کجور هستید می‌خواهید قیمت ویلاهای بین کجور را بدانید و دوست دارید مالک یکی از ویلاهای کلیک کجور باشید ما به شما این گزینه بسیار ارزان قیمت را معرفی می‌کنیم.

خرید ویلا کلیک بین و برکن کجور

مواردی که می‌خواهیم در مورد خرید ویلا در بین برکن و کلیک کجور در مورد آنها توضیح دهیم عبارتند از:

  • قیمت ویلا در برکن کجور
  • خرید ویلا در کلیک کجور
  • فروش ویلا در بین کجور
  • ویلا ارزان در بین ، برکن و کلیک کجور

قیمت ویلا در برکن کجور

حتماً دوست دارید در یکی از روستاهای کجور شما ویلای خوبی خریداری کنید ویلایی که هم ارزان قیمت باشد هم نوساز باشد و هم یک ویو ابدی به جنگل داشته باشد. شما خواسته‌های شما زیاد نیست اما باید در جایی درست به دنبال خرید همچین ویلایی باشید من امروز یک ویلای بسیار ارزان قیمت را به شما معرفی خواهم کرد که شاید اگر بگویم شما تقریباً با دادن پول زمین صاحب یک ویلای تقریباً ۱۰۰ متری نوساز می‌شوید اغراق نکردم.

این ویلا در حدود ۸۵ متر بنای همکف دو خواب نوساز که دارای انشعابات نیز می‌باشد در در همسایگی برکن کجور قرار دارد الان برای خرید ویلا در برکن شما باید قیمت زمین برکن را حساب کنید و بدانید خیلی راحت می‌توانید با یک سرمایه حداقلی صاحب یک ملک در برکن شوید..

برکن در حدود فاصله یک ساعته از مرزن آباد قرار دارد بعد از شهر کجور واقع شده است نمای جنگل و در ارتفاع ۱۶۰۰ متری واقع شده است غیر بومی‌های زیادی در این منطقه امروزه هم برای سرمایه‌گذاری اقدام به خرید ملک نموده‌اند و هم در حال زندگی هستند.

خرید ویلا در کلیک کجور

این ویلا در منطقه کلیک در همسایگی روستاهای برکن کجور و کهنه ده می‌باشد که نسیم عصرگاهی در دل گرمای تابستون را شاهد خواهید بود.

حداقل قیمت زمین داخل بافت الان در کلیک کجور چیزی در حدود متری ۳ میلیون تومان می‌باشد و تا متری ۷ میلیون تومان نیز معامله می‌شود یک منطقه بسیار زیبا با جاده آسفالت در ارتفاع ۱۷۰۰ متری از سطح دریا با انشعابات آب و برق می‌باشد که این روزها سرمایه‌گذاران زیادی چه برای زندگی و چه برای سرمایه‌گذاری به این منطقه آمدند.

به دنبال خرید زمین در نوشهر هستند و منطقه کجور را پسندیده‌اند حتما می‌توانند از کلیت کجور به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خود بهره ببرند.

الان قیمت حداقل ویلا در خود کلیه کجور چیزی در حدود دو و نیم میلیارد تومان می‌باشد اکثر بناها به صورت بلوکی بوده و البته شما بنایی با خشت و چوب نیز در این منطقه می‌توانید برای خرید پیدا کنید.

املاک پورولی تنها املاکی است که در منطقه کلیک کجور در حال فعالیت می باشد و بعد این نیز این فرایند ادامه خواهد داشت چرا که استقبال شما عزیزان و اعتمادی که به مجموعه ما دارید این اطمینان خاطر را در ما بیشتر می کند و انرژی بیشتری به ما می دهد و با توجه به زیبایی های کجور و کلیک کجور این انگیزه بیشتر می شود

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00