زمان انتشار : 6 سال پیش
قیمت متری 12 میلیون تومان

خرید ویلا ملکار نوشهر

زمانی که تصمیم به خرید ویلا در ملکار نوشهر گرفته‌اید شاید نمیدانستید یکی از مناطق برند نوشهر را برای زندگی یا سرمایه‌گذاری انتخاب کرده اید ما هم در این مطلب سعی می‌کنیم توضیحات مختصر اما جامعه در مورد ویلاهای ملکار خدمت شما ارائه دهیم و یک نمونه ویلای با قیمت مناسب را به شما معرفی می کنیم کادر خرید ویلا در نوشهر یک انتخاب عالی نصیب شما شود.

 

خرید ویلا ملکار نوشهر

ویلا در ملکار در چند بخش قابل بررسی می باشد:

  • بررسی قیمت ویلا در ملکار
  • ویلای ارزان در ملکار
  • ویلا شهرکی و سند دار در ملکار نوشهر

قیمت ویلا ملکار نوشهر

ویلاهای ملکار قیمت های متفاوتی دارند خوب ما ویلای ارزان داریم ویلای لوکس داریم ویلای متراژ زمین بالا داریم ، ویلا با متراژ زمین کم داریم ، ویلا کلنگی داریم این ها همه علاوه بر موقعیت و لوکیشن ویلا بر اساس امتیازات خود ویلا نیست به قیمت‌های مختلفی دسته بندی می شود اما به صورت خلاصه اگر عرض کنم الان در ملکان از دو و نیم میلیارد وجود دارد نزدیک ۳۰ و ۴۰ میلیارد نیز یافت می‌شود که خوب هرچقدر قیمت ویلا بیشتر باشد به آن ویلای لوکس لاکچری نیز گفته می شود.

ویلای قدیمی ساخت با متراژ زمین کم ارزانترین ویلاهای ملکار میباشد و تعدادشان نیز کم است یعنی ویلای دو و نیم میلیاردی الان در مولکول آب به تعداد انگشتان یک دست هم یافت نشود.

ویلا ارزان در ملکار

دوستان عزیز توجه داشته باشد ما به ویلا یک ویلا ارزان می‌گوییم که زیر قیمت کارشناسی معامله شود یعنی کمترین قیمت ویلا در یک منطقه که از قیمت کارشناسی نیز کمتر باشد امروزه به عنوان ویلای ارزان شناخته می شود.

هرچند تعداد این ویلاها بسیار کم می‌باشد چرا که هرچقدر قیمتی یک ویلا یا زمین کم باشد مشتری و طرفدار و خواهان برای اینگونه ملکها بیشتر خواهد بود به زبان ساده تر اگر بگویم خریدارانی که برای ویلای دو و نیم میلیاردی پیدا می شود به مراتب بیشتر از خریدارانی که بره ویلاهای گران تر می توانیم پیدا کنیم یا پیدا میشود.

نکته مهمی که فراموش نکردم و خدمت شما عرض کنم که قیمت زمین در ملکار نوشهر تاثیر بسزایی در قیمت ملک در آن منطقه دارد یعنی شما اگر یک ویلای ارزان پیدا کنید قیمت زمین آن نیز ارزان خواهد بود.

ویلا شهرکی و سنددار در ملکار

همانطور که شما بهتر از بنده میدانید ملک سند دار این روزها بیشتر برای ویلا های نوساز وجود دارد چرا که ویلا های قدیمی که الان قیمت پایین تر و ارزانترین نیز دارند معمولاً مالکین آنها به دنبال سند نبودن امروزه با توجه به کلاهبرداری هایی که در بحث مسکن به وجود می‌آید مالکینی بومی بیشتر سنگ می کنند ملک ها و ویلاهای سنددار خریدار کنند و این امر فروشنده را مجاب می کند برای ملک خود سند تک برگ تهیه نماید.

ویلاهای ارزان معمولاً اکثراً سند ندارد و سند آنها شورایی میباشد اما ویلاهای شهرکی که معمولاً جز گرانترین ویلاهای هر منطقه میباشد دارای سند نیز هستند و سند آنها تک برگ ولی مشاع است و مشاع بودن آن به دلیل شهرکی بودن آن است.

ویلا در دهکده سبز ملکار

به جرات می‌توان گفت گرانترین بهترین و عالی ترین منطقه در ملکار نوشهر را دهکده سبز به خود اختصاص داده است یعنی ورودی این منطقه و شهرک‌ها و ساکنین که در این منطقه قرار دارند همگی غیربومی هستند ما در شهرک گلستان و یاه شهرک گلستانک ویلا های نوساز شهرکی و البته چند سال ساخت زیادی برای فروش داریم ویلا هایی از قیمت ۴ میلیارد به بالا که بسته به امتیازات و مشخصات هر قیمت های آنها متفاوت است.

کد 616
250 متر زمین
دیوار کشی شده
داخل بافت مسکونی
منطقه تهرانی نشین
متری ده میلیون تومان

خرید ویلا در ملکار با قیمت عالی و فروش فوری در بهترین منطقه نوشهر با ویو جنگل و داخل منطقه تهرانی نشین. این زمین محصور شده داره سند نیز میباشد. فروش ویلا در ملکار نوشهر همیشه خرید بسیار خوبی تلقی میشد  زیرا که ما توانستیم بهترین منطقه برای خرید و فروش ویلا و البته سرمایه گذاری را به شما معرفی کنیم

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

املاک پورولی در خدمت شماست

کانال تلگرام املاک پورولی

http://telegram.me/pourvali

 

⭕ اگر در شبکه های اجتماعی، عضو هستید ما را در آن ها دنبال کنید

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 616