زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت متری ۱۱ میلیون تومان

خرید زمین در ملکار نوشهر

اگر به دنبال سود بیشتر در سرمایه گذاری زمین شمال کشور دارید زمین الحاق به بافت یا چسبیده به بافت بخرید اگر به دنبال این هستید که بلافاصله بعد از خرید شروع به ساخت کنید زمین داخل بافت با کاربری مسکونی بخرید و اگر دنبال امنیت معامله هستید زمین داخل بافت با کاربری مسکونی و سند تک برگ بخرید. البته زمین شهرکی در ملکار یا زمین جاده گاز ملکار نوشهر نیز برای سرمایه گذاری و زندگی گزینه بسیار مناسبی هستند

خرید زمین در ملکار نوشهر

در این بخش سعی می کنیم در مورد موضوعات زیر به طور مفصل با همدیگر صحبت کنیم و اطلاعات مهمی را رد و بدل کنیم: 

  • قیمت زمین ملکار
  • زمین شهرکی در ملکار نوشهر
  • زمین ارزان در ملکار
  • زمینهای داخل بافت ملکار
  • زمینهای خارج بافت ملکار

ویژگی زمین ملکار نوشهر

قبل از این که بخواهم زمینهای منطقه ملکار نوشهر را برای شما تشریح کنم و اینکه بگویم کدام منطقه ملکار ارزش زمین های آنها بیشتر بوده و برای سرمایه گذاری مناسب تر هستند یا استقبال غیربومی ها از کدام زمین بیشتر است بهتر است در مورد ملک و موقعیت و ویژگیهای ملکار بیشتر با همدیگر صحبت کنیم.

منطقه ملکار در فاصله ۱۲ کیلومتری نوشهر به سمت نور قرار دارد از منطقه بومی نشین و غیربومی نشین تشکیل شده است از بر جاده اصلی ساخت گاز سوز حریم منطقه ملکار میباشد شما اگر منطقه دهکده سبز ملکار وارد شوید بیشتر می توانید شهرک ها و ویلاهای غیربومی نشین را مشاهده کنید.

منطقه سی دشت در ملکار قرار دارد مرز بین حوضکتی و ملکار است. خود زمین های داخل بافت که کاربری مسکونی دارند تعدادشان بسیار کم می‌باشد چرا که اکثر خریداران به دنبال زمین با کاربری مسکونی هستند اما اگر شما به دنبال خرید زمین در نوشهر هستید و بیشتر دنبال زمین هایی هستید که بازدهی سریع تر و بیشتری داشته باشد زمین الحاق به بافت چسبیده به بافت را خریداری کنید.

قیمت زمین در ملکار نوشهر

این زمین که امروز برای شما جهت فروش در سایت قرار دادیم به اطلاعات مختصر اما مفید در مورد آن به شما خواهیم داد یک زمین در حدود ۲۶۰ متری می باشد که ویو جنگل دارد چسبیده به بافت می باشد یعنی مطمئن باشید در اولین نوبت افزایش بافت روستای ملکار این زمین سریعاً به داخل بافت خواهد آمد.

چون زمین چسبیده به بافت و الحاق به بافت یا بیرون بافت همگی حکم زمین خارج از بافت را دارد اما چرا چسبیده به بافت و بیرون بافت می گویند راما در مقاله‌ای که در داخل سایت قرار دادیم می توانید متوجه شوید که به عنوان زمین الحاق به بافت یا زمین چسبیده به بافت در سایت بارگذاری شده است که میتوانید اکثر جواب های خود را به دست آورید.

الان هر متر زمین داخل بافت منطقه ملکار حداقل متری ۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود که البته کاربری زمین متفاوت می باشد اما زمین بیرون بافت نیز چیزی در حدود ۶ تا ۷ میلیون تومان داریم که تا متری ۱۰ میلیون تومان نیز برای زمین های بیرون بافت قیمت‌گذاری شده است.

زمین داخل بافت در نوشهر ملکار

چطور میتوانیم زمین داخل بافت در ملکار را پیدا کنیم و از کاربری آن مطمئن شویم. ببینید اگر به مشاور املاک مراجعه کرد و عنوان داشت که زمین که به شما معرفی کرده است داخل بافت می باشد و کاربری آن به فرض مثال مسکونی میباشد شما خیلی راحت می‌تواند به دهیاری ملکار مراجعه کنید و در نقشه طرح هادی که در آن دهیاری موجود میباشد کاربری زمین خود را متوجه شوید یا از دهیار می توانید نوع کاربری زمین خود یا اینکه زمین داخل بافت می باشد یا بیرون بافت است را پیگیری نمایید.

اگر هم صلاح نمی دانید که به دهیاری مراجعه کنید می توانید با مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان نوشهر به جواب خود برسید که البته نیازمند این است که UTM زمین خود را نیز به همراه خود داشته باشید.

تا فراموش نکردم جهت یادآوری عرض کنم که زمین های داخل بافت به سه نوع یعنی زمین با کاربری مسکونی زمین با کاربری زراعی و زمین با کاربری باغی تقسیم می شوند که می توانید بلافاصله در زمینهای با کاربری مسکونی شروع به ساخت کنید اما برای زمینهای زراعی و باغی حتماً باید تغییر کاربری را دریافت کنید.

زمین های شهرکی در ملکار

بسیاری از کسانی که دنبال خرید زمین در نوشهر هستند سعی می کنند ملکان را برای خرید زمین انتخاب کنند خوبمون مناطق بومی نشین و غیر بومی نشینان از هم متمایز شده است و این برای خریداری که دنبال منطقه‌ای است که مطلقاً غیرممکنی نشین باشد یک فرصت مناسب میباشد البته زمینه هایی که شهرکی باشند جدا از اینکه امنیت خوبی را خواهند داشت و به شما روزی تصمیم به ساخت ویلا گرفته اید یک ویلای شهرکی با امنیت کامل را در اختیار دارید یک نقطه مثبت دیگری که دارند معمولاً زمینهای شهرک های ویلای شهرکی در نوشهر غیربومی نشین هستند یعنی مالک این شهرک‌ها یا مالک این زمینه های بزرگ زمین خود را به صورت شهرکی تفکیک و محصول بوده اند سعی می کنم برای برنده شدن شهرک خود آن را به خریداران غیربومی بفروشند.

این غیربومی بودن امتیاز مثبت برای شهر تلقی می‌شود البته خوب اگه میخواهیم یک زمین شهرکی بخرید و نگاه سرمایه‌گذاران دارید سعی کنید زمینی که خریداری می کنید و داخل شهرک نیز است از شهرک هایی باشد که کمتر ویلایی در آن ساخته شده است و در حال رشد می باشد که  امر سبب می‌شود هم نگاه شما سرمایه‌گذاران باشد و هم اینکه در بلند مدت رشد زمین های شما نسبت به شهرک های دیگر بسیار بالاتر خواهد بود.

انواع معاملات در ملکار نوشهر

سعی می‌کنم به صورت خلاصه اما مفید به شما در مورد روش هایی که می توانید صاحب زمین در مورد کار نشوید را بیان کند اگر از جزئیات بیشتری می خواهید حتما با مشاورین املاک پورولی در تماس باشید اگر این نکاتی که عرض کردن را بتوانید خوب و تجزیه و تحلیل کنید به راحتی می توانید صاحب یک زمین خوب در یک منطقه خوب مثل ملکار شوید.

روش اول که  بیشترین روش معاملات ملکی در کشور میباشد خرید زمین به صورت نقد و اقساط میباشد یعنی شما قسمتی از وجه به زمین را که معمولاً نصف آن می باشد را به صورت نقدی پرداخت میکنید و مابقی ایران را با توجه به توافق فروشنده و خریدار در اقساط چند ماه به صورت چند فقط می توانید پرداخت نمایید.

روش دوم که کمی پیچیدگی آن بیشتر بوده و سختی کار معامله نیز بالاتر می‌رود روش معاوضه زمین با ملک میباشد یعنی ممکن است خریدار یک ملک در تهران شمال یا هر کجای کشور داشته باشد و فروشنده نیز تمایل دارد ملک خود را با ملک دیگری تهاتر و معاوضه کند.

ممکن است ایمیل زمین باشد ممکن است آپارتمان باشد حتی ممکن است و هرگونه ملک دیگری باشد گاهی و تقاطع هایی که مشاهده کردیم و مصالح ساختمانی نیز خودرو و سایر ادوات کشاورزی نیز معاملات صورت می‌گیرد و به سختی معاملات بسیار بالا می باشد چرا که هم خریدار باید از مرگ فروشنده رضایت داشته باشد و هم ملک خریدار برای فروشنده جذابیت داشته باشد اما این سختی ها نشان از نشدن معامله نیز به همین راحتی می توانید این معامله را بر حسب تجربه که داریم جمع کنیم.

زمین بیرون بافت در ملکار

اگر اجازه دهید یک کوچولو در مورد زمینهای بیرون بافت یا خارج بافت در مارکار توضیح دهم شما اگه میخواهید نوع کاربری زمینه ملک آرا را به دست بیاورید به اینکه بدانید زمینی که بیرون بافت است چه فاصله ای با بافت دار و چقدر احتمال دارد داخل بافت بیاید را می توانید از دهیاری همان ملکار استعلام بگیرید اما خوب دقت داشته باشید زمین هایی که با بافت فاصله داشته باشند قیمت پایین تری دارند زمین هایی که نزدیک به بافت باشند که به اصطلاح زمینهای الحاق به بافت نیز گفته می شود احتمال اینکه داخل بافت بیاید بسیار بیشتر هستند.

از هر چقدر زمین با بافت فاصله داشته باشد قیمت پایین تر است دقت داشته باشید که قیمت زمین های بیرون بافت به زمین هایی که با بافت فاصله زیادی دارند پایین تر است اما احتمال اینکه داخل بافت می آید بسیار کاهش پیدا می‌کند یعنی ممکن است زمینی که ۵۰۰ متر بابا فاصله داشته باشد ۱۰ سال طول بکشد تا بتواند به زمینهای داخل بافت ملحق شود چرا که همانطور که بهتر می‌دانید هر ۵ سال یک بار افزایش بافت یا تغییر کاربری یا به اصطلاح طرح هادی ملکار اجرا خواهد شد.

سرمایه گذاری ملک در ملکار

شاید از خودتان بپرسید چرا باید در ملکار روی ملک سرمایه گذاری کرد و زمین را به عنوان مطمئن ترین سرمایه گذاری در نظر گرفت؟!

در مورد ویژگی های ملکار بسیار باهم صحبت کردیم و خب از نظر موقعیت جغرافیایی این منطقه چون پتانسیل و ویوی بسیار خوبی دارد و جزو روستاهایی است که نزدیک جاده اصلی به دریا مستقر شده است و ورودی غیربومی نشین و بومی نشین آن از هم مجزا می باشد دقیقا همان چیزی است که یک سرمایه گذار یا یک غیر بومی چه برای سرمایه‌گذاری و چه برای زندگی به دنبال آن میباشد این نکته را نباید از آن غافل باشیم که ملکار از معدود روستاهای نوشهر به شمار می‌رود که بیشتر زمینهای آن داخل بافت و یک بافت متراکم را دارد.

هر متر زمین در ملکار در اواسط مهر سال ۱۴۰۱ چیزی در حدود ۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود خب این قیمت مطمئناً نوسان می باشد ممکن است در شرایطی که بازار رکود بیشتری را لمس کند قیمت کاهش پیدا کند و البته این کاهش کلی نمیباشد فروشنده آن بر اساس شرایط مالی خود انجام می‌دهند اما اگر بازار شده باشد چون این رکود دو یا سه سال طول کشیده است مطمئناً رشد انفجاری را در پی خواهد داشت.

زمینهای ۲۰۰ و ۳۰۰ متری در ملکار

قطعات کوچک بیشتر طرفدار دارد و زمین های ۲۰۰ و ۳۰۰ متری بیشتر مورد استقبال خریداران بوده و خریداران زیادی هم تمایل به خرید این گونه قطعات دارند.

البته خب زمینها هرچقدر قطعات کوچکتر باشد چون تعدادشان کمتر است و تقاضا برای آن ها زیاد است قیمت آن نسبت به زمینهای با متراژ بزرگتر بیشتر خواهد بود و این یک امر طبیعی در معاملات ملکی به شمار می‌رود خوب ملکار هم خوشبختانه یا متأسفانه از روستاهایی هستند که تقاضای خرید زمین در آن بسیار زیاد می باشد از این رو چون این منطقه هم از نظر امنیتی منطقه بسیار امن و هم از نظر زیبایی منطقه بسیار زیبایی می باشد همیشه متقاضی خرید زمین وجود دارد و شما چه برای زندگی به چه برای سرمایه‌گذاری همیشه ملک نقد در اختیار دارید.

در سال‌های گذشته معاملات به صورت نقد و اقساط بوده است اما خب این روزها خبر از معاملات با ارز دیجیتال و همچنین معامله با خودروهای دیگر که به اصطلاح معاوضه و تهاتر نیز گفته می شود رونق گرفته است البته خب جمع کردن معاملاتی مشکلی کمی سخت است.

زمین ارزان در نوشهر ملکار

زمینهای ارزان به زمینهای گفته می‌شود که از نظر کارشناسی از زمینهای دیگر ارزان تر باشد اگر یک زمین قیمت کارشناسی آن متری ۱۲ میلیون تومان باشد این زمین که عرض آن گفته می شود مثلاً ۱۰ تومان یا حتی کمتر میباشد پس زمین ارزان در ملکار الان در حدود متری ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان برای زمین های داخل بافت قیمت منصفانه ای است البته اگر رکود ادامه دار باشد ممکن است قیمت پایین تری هم تجربه شود این در آینده توسط مالکین رقم می‌خورد همانطور که قیمت بالاتر را این مالک است که تعیین می‌کند قیمت پایین تر را هم شرایط مالک است که تاثیرگذار است.

زمین ارزان مدت زیادی برای فروش دوام نمی‌آورد و متقاضی چون زیاد است خیلی زود به فروش می رسد شما همیشه با هم املاک های متعددی در ارتباط باشید اگر زمین ارزان به پستشان خورد سریعاً به شما اطلاع دهیم تا در اسرع وقت به آنها را خریداری کنید و توصیه ما این است به هیچ وجه این فرصت را از دست ندهید چرا که اگر یک زمین ارزان به شما خورده حتماً آن را معامله کنید چرا که هم نگاه سرمایه گذاری بسیار مناسبی دارد و هم اینکه در زمان رشد قیمت ، رشد قیمت این زمین ها چند برابر خواهد بود.

زمین دهکده سبز ملکار نوشهر

لابلای توضیحاتی که در مورد این زمین به شما دادم منطقه ملکار نوشهر را هم که معرفی می‌شد منطقه دهکده سبز ملکار توضیح داده شد به جرات بتوان گفت برند ترین منطقه ملکار ، دهکده سبز ملکار تشکیل می‌دهد هم ویلاهای لوکس دارد هم شهرکهای برندی دارد و هم چون نزدیک جاده است خریداران بومی و غیربومی بیشتر تمایل به خرید ملک در منطقه دارند یعنی اگر شما به عنوان یک غیر بومی دنبال زمین و ویلا هستید که در یک منطقه خوب ملکار باشد توصیه ما این است که حتماً در دهکده سبز ملکار خرید خود را انجام دهید.

خرید زمین با ارز دیجیتال در ملکار

دوستان توجه داشته باشید الان معاملات ملکی که به صورت نقد و یا به صورت معامله اقساطی صورت می‌گیرد اما جدیداً یک نوع معامله دیگر نیز مورد استقبال قرار گرفته است که البته بیشتر برای زمین های با متراژ بالا این اتفاق در حال رخ دادن است و آن معامله با ارزهای دیجیتال به ویژه تتر و بیت کوین می باشد.

این نکته را باید در نظر گرفت که معامله ملک در شمال به ویژه نوشهر با ارز دیجیتال در آینده ای نه چندان دور رونق بسیار زیادی خواهد گرفت و مشاورین املاک باید حتماً اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند و در کل هرگونه معامله ملکی را باید اطلاعات جامعی در در مورد آنها داشته باشند خوبه معاملات ملکی الان در حال کار با ارز دیجیتال در حال رخ دادن است و مطمئناً یکی از امن ترین معاملات ملکی خواهد بود

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00