زمان انتشار : 10 ماه پیش
قیمت 4 میلیارد تومان

خرید ویلا زانوس کجور

منطقه زانوس کجور جون میده برای زندگی تو دل طبیعت با یک ویلا یا کلبه چوبی که مه صبحگاهی بزنه تو صورتت و صدای پرندگان هم مزارع که بخوابید. این یک رویا نیست شما تو زانوس همه این‌ها رو خواهید داشت در بهار و تابستون و برف زمستونی هم که یک آتش هیزمی خوب رو براتون ارمغان میاره تا تمام رویاهاتون به حقیقت بپیونده و اینها با خرید زمین در زانوس و خرید ویلا در زانوس فراهم و میسر می شود.

قیمت ویلا زانوس کجور

منطقه زانوس کجور یک منطقه توریستی و گردشگری می باشد مابین مرزن آباد و چالوس شما یک جاده فرعی به سمت کجور دارید که اگر نیم ساعتی را طی کنید قبل از اینکه به کندلوس برسید با منطقه زیبای زانوس مواجه خواهید شد یک منطقه در دل طبیعت با آب و هوای خنک و خشک دارای انشعابات آب برق و گاز در دل طبیعت زیبای کجور میباشد. چنانچه به دنبال خرید زمین در کجور باشید تا بتوانیم در آن ویلای مورد علاقه و باب سلیقه خود را بسازید ادامه مطلب را با ما همراه باشید.

خرید ویلا زانوس کجور

مواردی که در مورد زانوس کجور با هم بررسی خواهیم کرد عبارتند از:

  • زمین ارزان قیمت در کجور
  • زمین داخل بافت در زانوس کجور
  • بررسی زمین های زانوس کجور
  • موقعیت جغرافیایی زانوس کجور
  • قیمت زمین در زانوس کجور

ویلا ارزان قیمت در زانوس کجور

چنانچه شما بخواهید در یک زمین مناسب که بتوان در آن ساخت و ساز نمود در خود زانوس کجور خریداری کنید باید حداقل متری ۴ تا ۵ میلیون تومان کنار بگذارید عرض کردم این حداقل قیمت برای خرید زمین میباشد که به اصطلاح آن را زمین داخل بافت نیز می گویند البته در ادامه در مورد زمین داخل بافت زانوس بیشتر با هم صحبت می کنیم اما خب زمینهای زانوس چون تعدادشان برای فروش کم است قیمت آن ها نیز معمولاً کمی بالاتر از روستاهای همجوار است.

اما خب ما یک زمینی را داریم که زیر قیمت کارشناسی منطقه است و به اصطلاح مالک زمین پول لازم نیز می باشد این امر سبب شده است که زمین به اصطلاح ارزان‌قیمت تلقی شود و یک فرصت خوبی را برای خریداری که به دنبال ساخت ویلا و برای زندگی باشد مناسب است و همچنین اگر نگاه سرمایه گذاران نیز داشته باشد خریدار می تواند برای یک مدت زمان کوتاه یک سود بسیار خوبی را در این سرمایه‌گذاری داشته باشد.

الان همین ویلایی که خدمت شما معرفی کردیم در حدود ۳۴۰ متر زمین و ۱۳۰ متر بنای همکف اما نوساز دارد دو خواب داشته در لوکیشن بسیار خوبی وجود دارد قیمت آن بسیار مناسب میباشد دارای سند جواز و انشعابات وصل می باشد و شما بلافاصله بعد از معامله زمین می توانید آن را استفاده کنید.

زمین داخل بافت در زانوس کجور:

زمین داخل بافت در نگاه اکثر خریداران این است که یک منطقه بومی نشین زمین اگر قرار داشته باشد آنرا زمین داخل بافت می گویند در صورتی که اصلاً این گونه نیست زمین داخل بافت ممکن است در یک شهرکهمطلقاً غیربومی نیز باشد اما به آن نیز زمین داخل بافت گفته شود

منظور از داخل بافت یعنی اینکه در زمین مورد اشاره طرح هادی اجرا شده و ساخت و ساز در آن زمین با رعایت موارد و شرایط خاص امکان پذیر است و به اصطلاح قانونی می باشد.

چون این مطلب در مورد خرید ویلا می باشد تا فراموش نکردم اگر شما نمی توانید با بودجه که دارید اقدام به خرید ویلا در نوشهر نمایید اصلا نگران نباشید ما گزینه‌های دیگری را در کجا و در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید در منطقه زیبای حومه نوشهر مالک ویلا و ملک خود باشید.

بررسی زمین های زانوس کجور

ببینید دوستان عزیز زانوس هم زمین داخل بافت دارد هم زمین ارزان قیمت دارد هم زمین سند دار دارد هم زمین خارج بافت و الحاق به بافت نیز دارد.

اما قیمت هر کدام از این زمین ها متفاوت است ممکن است یک از زمینی نزدیک بافت باشد و قیمت متری یک میلیون تومان داشته باشد ولی زمینی باشد که داخل بافت داخل شهر که دارای سند تک برگ است و قیمت آن در حدود متری شش و هفت میلیون تومان نیز باشد از لوکیشن یا موقعیت جغرافیایی زمین در قیمت آن بسیار بسیار اثرگذار است و مهمتر از همه متراژ زمین و البته نوع کاربری زمین نیز می باشد که اگر زمین داخل بافت با کاربری مسکونی باشد قیمت آن از هر لحاظ بالاتر از زمین های دیگر می باشد.

هستند عزیزانی که دنبال خرید زمین در نوشهر هستند اما متاسفانه به دلیل قیمت بالای زمین های نوشهر این امکان برای آنها وجود ندارد پس گزینه بهتر و مناسب‌تر خرید زمین در خود کجور می باشد حالا اگر در شهرک جور نشد در روستاهای کشور نیز شما می توان یک سرمایه‌گذاری خوبی داشته باشید.

موقعیت جغرافیایی زانوس کجور

دوستان عزیز توجه داشته باشند بسیاری از عزیزان سوال میکنند زانوس چه لوکیشن و موقعیتی دارد چه نوع آب و هوایی در حضور زانوس وجود دارد بسیاری از سوالات دیگر که جایز است ما حتماً در مورد آن توضیح مختصر اما مفید خدمت شما ارائه دهیم خود زانوس عرض کردم بین مرزن آباد و چالوس و نوشهر میباشد شما اگر ۵ کیلومتری از مرزن آباد به سمت چالوس فاصله بگیرید در دست راست خود و قبل از اینکه به آزادراه برسید به منطقه کوچولو وارد می‌شوید.

بیست دقیقه تا نیم ساعت را اگر در مسیر طی کنید به یک منطقه بسیار زیبا در دل طبیعت زانوس مواج چه خواهید شد الان دو منطقه گردشگری توریستی داریم زانوس در حال راه اندازی و البته بهره برداری می باشد توجه داشته باشید عزیزان زانوس قدمت چند هزار ساله دارد و امروزه بسیاری از غیربومی ها با ساخت و سازی که در این منطقه انجام دادند عملاً از موقعیت و جایگاهی منطقه دفاع جانانه ای داشتند.

این ویلا که خدمت شما عرض کردم قیمت بسیار مناسبی داره و حداقل یک میلیارد زیر قیمت کارشناسی منطقه می‌باشد و مالکان به شدت پول لازم میباشد خب این گونه فایل ها خیلی زود هم فروش خواهند رفت.

اگر می‌خواهید یک منطقه خوب را در زمان بازدید برای استراحت انتخاب کنید ما منطقه گردشگری باغ بهشت زانوس را به شما پیشنهاد می‌کنیم که در حین بازدید از زمین‌ها اگر طولانی شد می‌توانید در این تفرجگاه استراحت نمایید.

قیمت ویلا نوساز زانوس کجور

شما هم میدانید وقتی یک ویلای نوساز را در منطقه خشک و خنک داشته باشید حداقل ۵۰ سال برای شما کار میکند نه از رطوبت خبری است و نه استفاده دائمی ، به ویژه اگر مالک غیر بومی نشین باشد و این خودش امتیاز بزرگی برای ملک محسوب می شود. این ویلای نوساز نیز همانگونه است یعنی اما نوساز است و هم شخصی سازی شده است.

مالک به صورت نقد و اقساط نیز ملک را به فروش میرساند اگر خریدار واقعی باشد و مخصوصا برای زندگی هم بخواهد چون هستند کاسب هوایی که برای خرید و فروش میخرند چون همانگونه که بالا گفتم ملک زیر قیمت است.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00