زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت ۹ میلیارد تومان

خرید ویلا در علی آباد چالوس


امروز در مورد روستای علی آباد چالوس با همدیگر صحبت می‌کنیم سعی می‌کنیم در مورد ویلاهای شهرکی در علی آباد ، ویلاهای سنددار علی آباد ویلاهای نوساز و دوبلکس در علی آباد چالوس با همدیگر صحبت کنیم سعی می‌کنم یک گزینه زیر قیمت و به اصطلاح ارزان قیمت در علی آباد به شما معرفی کنم و خلاصه اینکه تمام اطلاعات لازم را برای خرید ویلا در علی آباد چالوس در اختیار شما قرار خواهیم داد و خود علی آباد چالوس را نیز به صورت کامل به شما معرفی خواهیم کرد و به تشریح آن می‌پردازیم.

مواردی که می‌خواهیم در مورد خرید ویلا در روستای علی آباد به شما توضیح دهیم عبارتند از:

  • قیمت ویلا در علی آباد چالوس
  • خرید ویلا در علی آباد چالوس
  • فروش ویلا در علی آباد چالوس
  • خرید ویلا ارزان علی آباد چالوس

چالوس کجاست ؟

چالوس شهری توریستی در مازندران است که افراد زیادی را به خود جذب میکند. این شهر از شمال به جنگل و از جنوب به دریا متصل است.در اطراف این شهر روستاهایی از جمله: عباس کلا،تجن کلا،گیل کلا، تازه آباد،زوات،مازوپشته و روستاهای دیگر متصل است از جمله علی آباد است.

اگر بارها جستجو کردید و دنبال خرید زمین در چالوس بودید اما به نتیجه نرسیدید و مجبور شدید به دنبال خرید ویلا در چالوس بروید من شما را مقصر نمی‌بینم چرا که رشد قیمت زمین‌های چالوس خواه ناخواه خریدار را سردرگم می‌کند.

به قدری هزینه ساخت بالا رفته است که خرید یک ویلا مقرون به صرفه‌تر از خرید زمین می‌باشد.

علی آباد چالوس کجاست؟

روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان چالوس در استان مازندران ایران. این روستا دارای جمعیت ۹۴۴ نفری است که در فاصله ۳ کیلومتری شهر چالوس قرار دارد.

حتماً اسم این روستا به گوش شما خورده است،اگر به دنبال خرید ویلا در منطقه چالوس هستید و می‌خواهید قیمت ویلاهای این شهر را بدانید و اگر می‌خواهید صاحب آن باشید ما به شما این گزینه به صرفه را معرفی می‌کنیم.

علی آباد چالوس از لحاظ دسترسی به شهر چالوس در فاصله تقریباً ۲ کیلومتری چالوس و مرکز شهر قرار دارد این روستای معروف از لحاظ دسترسی به امکانات شهر چالوس به دلیل نزدیکی و فاصله کمی که با مرکز شهر چالوس دارد امتیاز مهمی محسوب می‌شود یکی از ویژگی‌های بارز این روستا را برند بودن آن می‌توان عنوان کرد.

خرید ویلا در علی آباد چالوس

قیمت ویلا در علی آباد چالوس

ویلایی که هم به صرفه باشد و هم زیبایی ظاهری خوبی داشته باشد هم یک ویو جنگل عالی از خواسته‌های شما خریداران عزیز است اما هر جایی مناسب خرید نیست. می‌خواهم بگویم همچین ملکی با این قیمت واقعاً باورنکردنی است. این ویلا دارای دو طبقه مجزا به متراژ ۱۳۰ و ۱۲۰ متری است و یک آپشن عالی هم دارد که دارای ۲۰۰ متر باغ مرکبات هم هست.این ملک دسترسی آسان به تمام مایحتاج زندگی شما را دارد.

ویلا در علی آباد از یک ویلای چند سال ساخت با متراژ زمین کم و بنای کوچک حداقل الان نزدیک به دو و نیم میلیارد تومان قیمت گذاری می‌شود و تا ویلاهای چند ۱۰ میلیاردی نیز در این منطقه وجود دارد بر اساس بودجه و سلیقه شما می‌توانید یک ملک با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم.

اگر شما دنبال خرید زمین در خط ۸ چالوس هستید که بتوانید یک ویلای خوب و نوساز در آن اجرا کنید باز نمی‌توانید همانند علی آباد از ملک خود سود ببرید

خرید ویلا در علی آباد چالوس

این ویلا دسترسی به شهر چالوس را در کمترین زمان ممکن دارد در حالی که در منطقه جنگلی واقع شده است. حداقل قیمت زمین و بنای ویلایی در علی آباد ۳ میلیارد می‌باشد یک منطقه بسیار زیبا با ویوی جنگل فاصله ۵ دقیقه‌ای با دریا.کسانی که به دنبال خرید در چالوس هستند می‌توانند روستای علی آباد را در گزینه‌های خود قرار دهند.

عزیزانی که قصد خرید ویلا در علی آباد چالوس را دارند حتماً از این منطقه بازدید به عمل آوردند چرا که این منطقه زیبا هر خریدار یا مجذوب خود می‌کند زمین‌های شهرکی ویلاهای لوکس ویلاهای ارزان قیمت در منطقه علی آباد به تعداد محدود برای فروش گذاشته شدند چرا که به قدری خریدار جهت خرید ملک در این منطقه وجود دارد که ملک‌ها خیلی سریع به فروش خواهند رسید.

فروش ویلا در علی آباد چالوس

در این روستا ویلاهای زیبایی مورد معامله قرار گرفته است که افراد غیر بومی زیادی در آن دخیل هستند. کسانی که فروش در این منطقه را انجام دادند سود قابل توجهی را مال خود کردند.

چنانچه شما قصد فروش ویلای خود در علی آباد چالوس را دارید املاک پورولی می‌تواند خیلی سریع ملک شما را به فروش برساند با توجه به اعتمادی که بین احاد مردم وجود دارد و اشرافیت کاملی که به منطقه علی آباد داریم و با کارشناسان خبره‌ای که در مشاور املاک پورولی مشغول به کار هستند می‌توانند کمک شایانی به شما عزیزان جهت فروش ملک داشته باشند.

حتماً اگر بخواهیم اقدام به فروش ملک شما نماییم باید از ملک شما بازدید نماییم تصاویری از ملک شما تهیه نماییم و قیمت کارشناسی را در اختیار مالک قرار دهیم و اگر قیمتی که مالک برای فروش گذاشته است معقول و کارشناسی بود آنگاه دفتر مشاور املاک می‌تواند خیلی سریع ملک شما را به فروش برساند

خرید ویلا ارزان در علی آباد چالوس

ما ملک‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که برای شما سوددهی داشته باشد همانند همین ملکی که به شما معرفی کردیم. به طور قطع همچین قیمتی بر روی همچین ملکی واقعاً باورنکنی است که هم زمین مرکباتی داشته باشد و هم یک ویلای دو واحدی با متراژ عالی است.

الان علی آباد به قدری برند شده است که شما به سختی می‌توانید یک ویلای ارزان در این منطقه پیدا کنید.

منظور از ارزان نه اینکه ویلای زیر ۲ میلیارد تومان باشد بلکه حتی ویلا زیر قیمت کارشناسی نیز در این علی آباد چالوس به سختی یافت می‌شود.

خوب ویلاهای ارزان شاید در روستاهای دیگری مثل زوات شرق چالوس بشود پیدا کرد اما خود علی آباد با توجه به پتانسیل و ویژگی‌هایی که دارد دیگر جایی برای ویلاهای ارزان ندارد.

الان املاک پورولی که فعالیت خود را در چالوس نیز گسترش داده است و با دفاتر مختلفی در حال تبادل اطلاعات می‌باشد با توجه به بررسی‌هایی و تحقیقاتی که از روستاهای چالوس به عمل آورده است واقعاً امروز علی آباد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 

https://t.me/pourvali

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00