زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت ۶ میلیارد تومان

خرید ویلا در تازه آباد چالوس

امروز در مورد روستای تازه آباد چالوس با همدیگر صحبت می‌کنیم. سعی می‌کنیم در مورد ویلاهای ناساز و دوبلکس در تازه آباد چالوس با همدیگر صحبت کنیم. سعی می‌کنم یک گزینه ارزان قیمت را در تازه آباد به شما معرفی کنم و تمام اطلاعات لازم برای خرید ویلا در تازه‌آباد چالوس را در اختیار شما قرار دهم و خود تازه آباد چالوس را به صورت کامل به شما معرفی خواهم کرد. مواردی که می‌خواهم در مورد خرید ویلا در روستای تازه آباد به شما توضیح دهم عبارتند از:

  • قیمت ویلا در تازه آباد چالوس
  • خرید ویلا در تازه‌آباد چالوس
  • فروش ویلا در تازه آباد چالوس
  • خرید ویلا ارزان تازه آباد چالوس

تازه آباد چالوس کجاست؟

روستای تازه آباد یکی از روستاهای باصفای چالوس در استان مازندران می‌باشد. این روستا با ۱۰۴۲ نفر جمعیت از روستاهای پرجمعیت شهرستان چالوس به شمار می‌رود.روستای تازه آباد در فاصله ۵ کیلومتری شهر چالوس قرار گرفته و یکی از ویژگی‌های این منطقه نزدیکی با آزادراه تهران شمال است.

فاصله روستای تازه آباد تا ابتدای آزادراه تهران شمال کمتر از یک کیلومتر می‌باشد در کنار کمربندی چالوس واقع شده است دسترسی به مرکز شهر چالوس نیز کمتر از دو کیلومتر می‌باشد این ویژگی‌ها سبب شده است که بسیاری از غیر بومی نشین‌ها به ویژه پایتخت نشین‌ها علاقه زیادی به خرید ملک به ویژه خرید ویلا در چالوس تازه آباد از خود نشان دهند و این منطقه را به عنوان یکی از مناطق برند نیز معرفی خواهد کرد.

خرید ویلا در تازه آباد چالوس

قیمت ویلا در تازه آباد چالوس

این ویلایی که به شما معرفی می‌کنیم هم ظاهر زیبایی دارد و هم در یکی از بهترین مناطق تازه آباد است. این گزینه یکی از بهترین انتخاب‌های شما مشتریان عزیز می‌تواند باشد. این ویلا دارای ۱۴۵ متر بنا دارای سه خواب و ۱۷۰ متر زمین است.این ملک دسترسی آسان به تمام مایحتاج زندگی شما را دارد.در این روستا از هر متراژی به هر قیمتی وجود دارد که بر اساس سلیقه شما عزیزان می‌توانیم ملک با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم.

اگه بخواهیم قیمت ویلا در تازه آباد چالوس را به دست بیاوریم خوب خیلی از آپشن‌ها و امکانات می‌تواند در تعیین قیمت یک ویلا تاثیرگذار باشد از عمر ویلا و مساحت ویلا گرفته تا متراژ زمین و مدارکی که ملک می‌تواند داشته باشد .

از از ابتدای سال ۱۳۹۷ معمولاً با افزایش قیمت دلار که ما هر چند سال شاهد آن هستیم قیمت ملک در کشور نیز افزایش پیدا خواهد کرد و بعد از مدتی شاهد چند سال رکود خواهیم بود که از ابتدای سال ۱۴۰۰ این رکود آغاز شده و در اواسط سال ۱۴۰۲ که هستیم این رکود ادامه‌دار است.

خرید ویلا شهرکی تازه آباد چالوس

این ویلا دسترسی آسان را به شهر چالوس دارد. حداقل قیمت زمین و بنای ویلایی در این منطقه ۲ میلیارد می‌باشد. یک روستای زیبا و با امکانات بالا.فاصله این روستا با دریا و جنگل هم زیاد نیست پس شما عزیزان به راحتی می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید. عزیزانی که قصد خرید در تازه آباد چالوس را دارند حتما از این منطقه بازدید به عمل آورند.

بسیاری عزیزانی که برای خرید ملک در شمال کشور به ویژه استان مازندران تصمیم جدی گرفتن معمولاً بعد از تصمیم جهت خرید ویلا در نوشهر اولویت را خرید ویلا در چالوس قرار می‌دهند.

شهرک‌های برند منطقه تازه آباد عبارتند از:

  1. شهرک باران
  2. شهرک گلها
  3. شهرک زیبا

فروش ویلا نوساز در تازه آباد چالوس

در این روستا ویلاهای قابل توجهی در معرض دید شما قرار می‌گیرد که مورد معامله قرار گرفتند. سوددهی این ویلاها در منطقه تازه آباد مورد توجه خیلی از مشتریان منطقه قرار گرفته است. استقبال برای خرید ویلا در علی آباد چالوس که در همین سایت مطلب آن را گذاشتیم حرف ما را اثبات می‌کند.

ویلاهای نوساز بیشتر از هر ویلای دیگری متقاضی برای خرید دارد یا به اصطلاح طرفدار زیادی دارد این امر به دلیل این می‌باشد که معمولاً اگر مالکی قصد خرید ملکی دارد و این تصمیم را برای زندگی گرفته است علاقمند است که حداقل ۱۰ تا ۲۰ سال بتواند بدون هیچ مشکلی در آن ملک زندگی کند.

شما اگر دقت کرده باشید امروزه ملک‌هایی که ساخته می‌شوند اکثراً دوبلکس هستند و اگه متراژ بالای ۱۰۰ متر داشته باشند احتمال دوبلکس بودن ویلا بسیار زیاد می‌باشد ملک‌های بالای ۱۰۰ متر اکثراً به صورت دوبلکس ساخته می‌شوند اما ویلاهای زیر ۱۰۰ متر به صورت نیم پیلوت یا نهایتاً به صورت همکف ساخته می‌شوند که تعداد ملک‌های ارزان همکف بسیار زیاد می‌باشد اما نوساز بودن ملک علاوه بر اینکه به مدت زیادی قابل استفاده است از امکانات و متریال‌های روز نیز در ساخت ملک یا ویلا استفاده شده است.

خرید ویلا ارزان در تازه آباد چالوس

ما ملک‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که برای شما سود قابل توجهی در زمان خرید و در آینده داشته باشد.

اصولاً ملکهای ارزان به ملکهایی گفته می‌شود که از قیمت کارشناسی منطقه پایین‌تر باشد دیگر خبری از ویلاهای زیر یک میلیارد با توجه به افزایش قیمت زمین و هزینه ساخت نیست. امروز ارزان‌ترین ویلاها معمولاً ویلاهای با متراژ زمین کم و البته با عمر بالای ۱۰ سال می‌باشد که به اصطلاح ویلاهای کلنگی یا قدیمی ساخت نیز به آنها گفته می‌شود.

الان شما در تازه آباد چالوس که در کمربندی چالوس نیز واقع شده است ویلاهای در حدود ۲ تا ۳ میلیارد تومان می‌توانید با مشخصاتی که خدمت شما عرض کردم پیدا کنید که به عنوان ویلاهای ارزان نیز می‌توان آنها را معرفی نمود یک نکته مهم که در مورد ویلاهای ارزان می‌توان بیان کرد این است که این گونه ویلاها معمولاً دارای سند تک برگ نیز نیستند.

هر زمان برای خرید ملک اقدام کنید برد کردید این روزها خرید ویلا در شمال باز بر سر زبان‌ها افتاده است چرا که بعد از یه مدت به ویژه این رکود ۲ ساله بر همگان ثابت شده است که ملک می‌تواند یک سرمایه‌گذاری امن و مطمئن باشد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 01