زمان انتشار : 5 ماه پیش
قیمت 3 میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان

خرید ویلا ارزان تازه آباد چالوس

زمانی که قصد خرید یک ویلای ارزان در چالوس را دارید تمایل دارید که ویلای شما نوساز و دارای سند نیز باشد کار کمی سخت می‌شود اما اصلاً نگران نباشید ما یک ویلای دوبلکس به صورت کاملاً نوساز و کلید نخورده نزدیک شهر چالوس و در راستای کمربندی چالوس می توانیم به شما معرفی کنیم که اتفاقاً قیمت ارزانی نیز دارد و آن روستایی جز تازه آباد چالوس نیست

خرید ویلا ارزان تازه آباد چالوس

بررسی قیمت ویلا ارزان تازه آباد

خوب حتما می‌پرسید با توجه به قیمت زمین در چالوس و اینکه هزینه ساخت ویلا که الان به شدت بالا می‌باشد چگونه می‌شود که یک ویلا نوساز باشد و البته ارزان نیز باشد.

بله هزینه ساخت ویلا بالا می‌باشد چون قیمت مصالح بالا است چون دستمزد کارگران بالا می‌باشد اما این ویلا زیر قیمت کارشناسی می‌باشد.

شما تنها با پرداخت مبلغ سه و نیم میلیارد تومان می‌توانید صاحب ویلا در یکی از روستاهای برند چالوس به نام تازه آباد باشید.

چرا ویلای نوساز انقدر ارزان است چرا با اینکه سند به تمامی مدارک از جمله جواز ساخت دارد قیمت آن ارزان است؟!

ببینی دوستان با توجه به اینکه الان هزینه ساخت بالا می‌باشد و متأسفانه یا خوشبختانه بازار در رکود مسکن فرو رفته است پیمانکاران و سازندگان ویلا با استقبال کم خریداران مواجه شدند و مجبور به فروش فوری ملک خود به جهت نقد کردن چک خود هستند.

ویلا نوساز و ارزان در تازه آباد چالوس

این ویلای سه و نیم میلیاردی اتفاقاً در یک منطقه برند قرار دارد و تمامی انشعابات آن نیز وصل می‌باشد.

اگر از موقعیت تازه آباد اشرافیت داشته باشید می‌دانید که روستای تازه آباد در راستای کمربندی و در انتهای آزادراه تهران به شمال می‌باشد.

الان فاصله این ویلا با انتهای آزادراه چیزی کمتر از ۵ دقیقه می‌باشد و شما خیلی راحت و سریع می‌توانید به ملک خود دسترسی داشته باشید.

من فراموش کردم بارها در مورد اینکه این ویلا به صورت نقد و اقساط نیز به فروش می‌رسد و اگر شما مالک خودرویی هستید که قصد تهاتر آن را با ملک دارید این ویلا گزینه خوبی می‌باشد.

نکته مهمی که در مورد ویلاهای نوساز وجود دارد این است که معمولاً افرادی که دنبال خرید ویلا در تازه آباد چالوس هستند کمتر پیش می‌آید بتوانند ویلای نوسازی با این قیمت خریداری کنند.

ویلا ارزان با سند در تازه آباد

معمولاً ویلاهای نوساز را مالکین سعی می‌کنند سند آن را نیز تهیه کنند و زمانی که شروع به استارت ساخت ویلا کردند همزمان کارهای دریافت سند آن را نیز پیگیری خواهند کرد.

اما اگر شماها در همین سایت دقت کرده باشید کمتر ویلایی پیش می‌آید که ارزان باشد و سند تک برگ داشته باشد.

تا فراموش نکردم این نکته را عرض کنم که سنددار بودن ویلاها مهم است از این جهت که ویلا در داخل طرح هادی قرار دارد خب این برای کسی که می‌خواهد از آینده ملک خود مطمئن شود که آیا داخل بافت است یا داخل بافت نیست خیلی می‌تواند مهم باشد.

اگر شما هم قصد دارید برای خرید ویلا در چالوس تازه آباد را گزینه اول خرید خود قرار دهید پس به راحتی از این ملک نگذرید.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00