زمان انتشار : 6 ماه پیش
قیمت متری ۲/۵ میلیون تومان

خرید زمین در کردیچال کلاردشت

اگر می‌خواهید و تمایل دارید اطلاعاتی در مورد روستای کردیچال کلاردشت داشته باشید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید چرا که یک گزینه بسیار عالی برای سرمایه‌گذاری و خرید به شما معرفی خواهیم کرد. اگر قصد خرید در شهرستان زیبای کلاردشت را دارید حتما روستای کردی چال را در اولویت خود قرار دهید. مواردی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم عبارتند از:

  • خرید زمین در کردیچال کلاردشت
  • قیمت زمین در کردیچال کلاردشت
  • فروش زمین در کردیچال کلاردشت

کردیچال کجاست؟

روستای کردیچال کلاردشت یکی از جاهای دیدنی این منطقه و از جاذبه‌های گردشگری مازندران است. این روستا به مروارید کلاردشت نیز معروف است که طبیعت زیبا و چشم نوازش آرامش را نصیب هر گردشگری می‌کند. این روستا در ارتفاع۱۱۰۷ متری از سطح دریا قرار گرفته است.از مکان‌های دیدنی اطراف این روستا هم می‌توان از دریاچه ولشت و دهکده مازیچال نام برد. این را هم بگویم که این روستا همانند یک شهر امکانات رفاهی کاملی را دارد که می‌تواند نیازهای شما عزیزان را برطرف نماید.

هستند افرادی که به دنبال خرید زمین در چالوس هستند اما خوب چون یک منطقه ساحلی می‌باشد شهر چالوس و بودجه شما در اندازه سرمایه‌گذاری در این منطقه نیست ما منطقه کلاردشت که اتفاقاً برند نیز عصر را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید هم برای زندگی و هم برای سرمایه‌گذاری یک قطعه زمین خوب خریداری نمایید.

خرید زمین در کردیچال کلاردشت

قیمت زمین در کردیچال کلاردشت

این زمینی که ما می‌خواهیم به شما معرفی کنیم یک لوکیشن بسیار زیبا در شهرستان کلاردشت است. حتماً اگر قصد خرید در کلاردشت را دارید به این منطقه سر بزنید. یک مکان رویایی با زیبایی منحصر به فرد.خرید در این منطقه با توجه به سکوت و دنج بودن آن می‌تواند گزینه مناسبی برای گذراندن تعطیلات شما عزیزان باشد.

اصول افرادی که به دنبال خرید زمین در شمال هستند حتماً می‌دانند کلاردشت چالوس از مناطق بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری است اتفاقاً شما وقتی وارد کلاردشت می‌شوید یک منطقه‌ای را شبیه کاسه خواهد دید که در زمان آقای رفسنجانی به عنوان جام زرین نام برده شد.

اینکه این منطقه بسیار زیبا بوده و در اواسط سال ۱۴۰۲ با پیگیری‌های نماینده محترم نوشهر چالوس و کلاردشت به عنوان منطقه نمونه گردشگری در استان نیز معرفی شد.

خرید زمین ارزان در کردیچال کلاردشت

این زمین‌هایی که ما به شما معرفی می‌کنیم در دو متراژ ۲۵۰ و ۳۰۰ متری مختصر می‌شود دارای سند می‌باشد. این زمین داخل مجموعه و با تمام امکانات نظیر: دیوارکشی،نزدیک جاده اصلی،جای دنج و خلوت،دارای آب و برق و گاز بر روی زمین،موقعیت و لوکیشن بسیار عالی با چشم انداز فوق العاده و زیر قیمت. قیمت گذاری بر روی این زمین ها متری دو و نیم میلیون تومان می‌باشد.

الان شما دنبال خرید زمین در کردیچال هستید خوب مگه می‌شود طرف به دنبال زمین‌های کلاردشت باشد و کردیچال کلاردشت را نشناسد.

الان کردیچال از برندترین مناطق کلاردشت است.

ما بارها در مورد روستاهای کلاردشت صحبت کردیم در همین سایت در مورد خرید زمین در حسن کیف کلاردشت گفتیم و بسیاری از روستاهای کلاردشت نیز همین موضوعات را پیگیری نمودیم.

فروش زمین در کردیچال کلاردشت

چنانچه شما عزیزان قصد فروش در این منطقه را هم دارید می‌توانید بر روی کمک کارشناسان املاک پورولی حساب باز کنید. در این منطقه خرید و فروش سوددهی خوبی برای شما عزیزان دارد ما به شما کمک خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن قطعه مورد نظر خود را به فروش برسانید.

اکثر فروشنده‌های زمین در کردی چال  ( کردیچال درست است) (: افرادی هستند که در ۲۰ یا ۳۰ سال گذشته اقدام به خرید زمین در این منطقه با قیمت بسیار پایین نموده‌اند.

و خریداران امروز نیز کسانی هستند که از رشد منطقه اطلاع دارند از برند بودن منطقه کردیچال کلاردشت مطلع هستند و بسیار علاقمند هستند با یک بودجه بسیار مناسب قطعه زمینی را برای زندگی و سرمایه‌گذاری در این منطقه خریداری نمایند تا از رشد آن در آینده نزدیک سود ببرند.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00