زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت متری ۱۳ تومان

خرید زمین در زوات چالوس

امروز می‌خواهیم در مورد منطقه زوات در چالوس با شما عزیزان صحبت کنیم.سعی می‌کنیم زمین‌های قطعات کوچک و تفکیک شده را به شما معرفی کنیم و خود زوات را به طور کامل به شما معرفی کنیم معمولاً زمین‌های داخل بافت با کاربری مسکونی و زمین‌های سنددار با سند ۶ دانگ اولویت خرید هر خریداری می‌باشد به ویژه خریدارهای غیر بومی که شهرکی بودن زمین نیز برای آنها مهم است.

خرید زمین در زوات چالوس

مطالبی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم عبارتند از:

  • خرید زمین در زوات چالوس
  • قیمت زمین در زوات چالوس
  • فروش زمین در زوات چالوس

زوات کجاست؟

روستای زوات چالوس یکی از زیباترین مکان‌ها برای گشت و گذار می‌باشد. روستای زوات به دو بخش تقسیم می‌شود: ذوات غرب و زوات شرق. این روستا از مرکز شهر چالوس ۱۵ دقیقه فاصله دارد. ۱۵۰۰ نفر در زوات شرق و به صورت ۳۰۵ خانوار و حدود ۳۰۰ نفر در قالب ۷۰ خانوار در ذوات غرب سکونت دارند. از مکان‌های تفریحی این روستا سد زوات نام دارد. یک مکان گردشگری زیبا که هر کسی را مجذوب خود می‌کند.

زوات چالوس از روستاهای برند چالوس می‌باشد که برای سرمایه‌گذاری در بخش زمین و مسکن بسیار گزینه مناسبی می‌باشد اگر علاقمند به خرید زمین در شمال هستید منطقه زواد در چالوس گزینه مناسبی می‌باشد.

خرید زمین در زوات چالوس

زمینی که ما می‌خواهیم به شما معرفی کنیم یکی از بهترین لوکیشن‌های موجود در چالوس است که افراد غیر بومی زیادی را مجذوب خود کرده است. حتماً اگر قصد خرید زمین در چالوس را دارید به زوات غرب سر بزنید. در این باره که نام زوات شرق را نبردم هم بگویم که چون بیشتر مردمان این منطقه بومی هستند و ذوات غرب بیشتر مناسب غیر بومیان عزیز است. یک منطقه زیبا با ویو جنگل و دریا. به طور حتم این مکان می‌تواند بهشتی برای شما باشد.

معمولاً عزیزانی که به دنبال خرید زمین در چالوس هستند ما توصیه می‌کنیم زواد را جز اولویت‌های اول و دوم خود قرار دهند هم نزدیک به خود شهر چالوس می‌باشد هم نزدیک به آزادراه تهران شمال می‌باشد و هم زیبایی منحصر به فردی دارد.

قیمت زمین در زوات چالوس

این زمینی که ما به شما معرفی می‌کنیم در واقع یک زمین متراژ بالای تفکیک شده به قطعات: ۱۸۰,۲۲۰,۲۳۰,۳۰۸,۳۳۵,۳۸۰ متری است. پس شما عزیزان می‌توانید قطعه مورد نظر خود را با هر متراژی انتخاب کنید.قیمت زمین در این منطقه متری ۱۳ میلیون کارشناسی شده است چرا که می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی در آینده برای شما عزیزان باشد با توجه به لوکیشن عالی که دارد.اگر بخواهیم مناطق و روستاهای چالوس را با هم مقایسه کنیم مطمئناً ذوات غرب یکی از بهترین‌هاست.

برای زمین‌های داخل بافت الان در زوات ما حداقل متری ۱۰ یا ۱۲ میلیون تومان برای هر متر زمین می‌توان در نظر گرفت.

زمین‌های سنددار نیز در زوات کم نیست اما خب معمولاً غیر بومی‌ها به دنبال زمین‌های با سند تک برگ و به ویژه شش دانگ می‌باشند.

فروش زمین در زوات چالوس

در این روستا زمین‌های زیادی مورد معامله قرار گرفته است. چنانچه شما عزیزان قصد فروش در این منطقه را هم دارید می‌توانید بر روی کمک ما حساب ویژه‌ای باز کنید چرا که ما کارشناسی این منطقه را به طور قوی در دست داریم. قطعاً شما عزیزان هم می‌دانید کسانی که قصد خرید در غرب مازندران را دارند چالوس را در گزینه خود قرار می‌دهند چرا که این مکان یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین و توریست پذیرترین شهرهای مازندران است.

اگر بخواهیم زوات را با یک منطقه دیگر در چالوس مقایسه کنیم ما خط ۸ چالوس را می‌توانیم یکی از گزینه‌های خوب برای سرمایه‌گذاری و البته زندگی در حومه چالوس معرفی کنیم.

قیمت زمین داخل بافت در زوات چالوس

زمین‌های داخل باغ گران‌ترین زمین در هر منطقه می‌باشد در ذوات چالوس نیز همین گونه است به ویژه زمین‌های داخل بافت با کاربری مسکونی که تقریباً یک گزینه همه چیز تمام می‌باشد.

وقتی یک زمینی کاربری مسکونی دارد یعنی شما بلافاصله می‌توانید برای ساخت و ساز اقدام نمایید بلافاصله می‌توانید برای دریافت جواز ساخت به دهیاری زوات مراجعه به اخذ جواز بپردازید.

الان بهترین منبع قابل دسترس برای استعلام زمین از نظر طرح هادی می‌توان دهیاری روستای زوات نام برد و از نظر اداری نیز بنیاد مسکن شهرستان چالوس مرجع پاسخگو می‌باشد.

قیمت زمین شهرکی در زوات

منطقه زوات که بیشتر با سد زوات شناخته می‌شود زیبایی منحصر به فردی دارد شما ویو دریا و جنگل را در این منطقه می‌توانید با همدیگر داشته باشید خوب زمین سنددار نیز در خود شهرک‌های زوات کم نیست.

الان قیمت زمین شهرکی در زوات در هر شهرکی متفاوت است خوب برند بودن شهرک به امتیازاتی که هر شهرکی دارد می‌تواند در تعیین قیمت نهایی زمین آن تاثیرگذار باشد.

اگر قصد خرید زمین شهرکی را دارید و این زمین شهرکی در آن باید حتماً چند ویلا ساخته شده باشد تا بستر به هویت شهرک شکل گرفته باشد این نکته برای خریدار غیر بومی باید اولویت باشد.

قیمت زمین‌های شهرکی در هر روستای گران‌ترین زمین‌ها می‌باشد معمولاً داشتن امنیت برای غیر بومی بسیار مهم می‌باشد و این نکته سبب شده زمین‌های شهرکی یک سر و گردن از زمین‌های غیر شهرکی گران‌تر باشند.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00