زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 800 میلیون تومان

خرید خانه ییلاقی در کجور

وقتی به دنبال خرید خانه ییلاقی در کجور هستید مطمئن هستم آوازه منطقه کجور نوشهر را شنیده ابد و از آب و هوای منطقه ، شرایط زمین ، قیمت زمین و ویلا در منطقه کجور آشنایی دارید اما اگر م خواهید بیشتر در مورد کجور بدانید در این سایت می توانید اطلاعات بهتری که از خود ما کسب کنید.

با توجه به اینکه خرید زمین در کجور یک خرید سرمایه گذارانه به شما میرود و یک سرمایه گذاری خوب است اما زمینی که در آن یک بنا داشته باشد نیز دست کمی از این سرمایه گذاری ندارد. امروز یک خانه نیمه کاره در کجور نوشهر با قیمت بسیار ارزان جهت معرفی هدیه آورده ایم. معمولاً خرید ویلا در کجور با توجه به شهرت این منطقه و همچنین طبیعت زیبای آن با استقبال زیادی مواجه بوده است.

معرفی خانه ییلاقی در کجور

خب اگر بگوییم خانه ییلاقی یا ویلا در کجور فرق چندانی نمی‌کند اما معمولاً عزیزانی که به دنبال خانه ییلاقی در کجور هستند بیشتر به دنبال خانه کاهگلی هستند که قدمت بیش از ۲۰ سال دارد و مالک آن نیز بومی میباشد .

چرا خانه های ییلاقی این روزها بیشتر استقبال از آنها فراهم شده ؟ چرا خانه های ییلاقی بیشترین تقاضاها را دارند؟ اصلا خانه روستایی در کجور چه قیمتی دارد ؟ بهتر است با من باشید و این مطلب را به صورت کارشناسی با هم بررسی کنیم.

دوستان عزیز توجه داشته باشند خیلی از عزیزان با بنده تماس می‌گیرند و به دنبال یک ویلای نقلی و کوچک در منطقه کجور هستند حالا اگر خود کجور نبود در روستاهای کجور نیز باشد این عزیزان استقبال خواهند کرد اما باید توجه داشته باشند که این روزها دیگر حرفی از قیمت ارزان در کجور نیست چرا که قیمت ها به شدت رشد کرده و نسبت به سه سال اخیر با رشد ده برابری همراه بوده است همانطور که در سایر نقاط کشور ما با افزایش قیمت در قسمت مسکن مواجه بودیم وجود نیز از این قاعده مستثنا نبوده است اما باز با این تفاسیر هنوز قیمت برای خرید و سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد.

همانطور که میدانید خرید خانه در مناطق مشهور کجور می تواند هم برای زندگی و هم سرمایه گذاری عالی باشد یکی از این مناطق بسطام می باشد الان خرید زمین بسطام کجور در داخل بافت حداقل متری 5 میلیون تومان است خب اگر یک خانه باغ در بسطام باشد این قیمت بسیار ارزنده تر برای خریدار می باشد چرا که ویلا باغ ها ارزانتر هستند.

خرید خانه کاهگلی و قدیمی در کجور

عزیزانی که با توان مالی کمی که برای خرید زمین یا ویلا به حضور مراجعه می کند بارها از ما می‌پرسند که آیا میشود با مبلغ مثلاً ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیون تومان یک خانه بسیار قدیمی و یک زمین کوچک در کجور خریداری نمود؟!

باید خدمت شما عزیزان عرض کنم که در سال‌های گذشته یعنی در حدود ۳۰ و ۴۰ سال گذشته چون زمین ارزش زیادی نداشت بسیاری از غیر بومی‌ها که خانه‌های آنها امروزه کاهگلی هستند زمین‌های زیادی را محصول می کردند به یک بنای کاهگلی برای زندگی احداث می کردند و در قدیم این طور نبود که زمین ۲۰۰ متری را محصور کنند و در آن بنای احداث نماید چون زمین ارزش نداشت پس از زمین زیادی را محصور می کرد و در آن باغ ، کشاورزی یا به دامداری می پرداختند و قسمتی از آن را نیز برای حیاط منزل خود استفاده می کردند.

پس از آن تصور نکنند اگر خانه کاهگلی و قدیمی باشد می‌توان با قیمت پایین و ارزان خریداری کرد در صورتی که برعکس میباشد خانه های کاهگلی چون زمین زیادی دارند و ارزش ملک به زمین آن می‌باشد معامله اینگونه ملک ها و خرید این گونه ملک ها به عنوان یک ملک ارزان تقریباً غیر ممکن میباشد.

الان فروش زمین کندلوس را اگر مثال بزنیم به عنوان یک نمونه ، این نکته وجود دارد که چون کندلوس برند است قیمت زمین های آن نیز در حال رشد است و روز به روز نیر در حال افزایش است و خرید یک زمین ارزان در این منطقه سودآوری بالایی دارد حالا تصور کنید خانه قدیمی هم داشته باشد چقدر قیمت به صرفه خواهد بود

خرید خانه ییلاقی در کجور

مشخصات خانه روستایی در کجور

اما نگران نباشید این خانه نیمه کاره و نیم ساخت که تقریباً کار سخت افزاری و سفت کاری ساختمان تمام شده است یعنی کف بنا یا پی بنا احداث ستون‌ها احداث و همچنین دیوارکشی نیز انجام شده است و همچنین دارای جواز ساخت انشعابات و سند نیز میباشد و نوع سند آن نیز شش دانگ است قیمت بسیار ارزان برای فروش فوری به املاک پورولی سپرده شده است.

معمولاً چه کسانی به کجا مراجعه می کنند و چه کسانی به دنبال خرید ویلا ارزان یا زمین ارزان در کجور هستند اگر این سوالات به ذهن شما رسیده است باید خدمت شما عرض کنم که عزیزانی که برای خرید ویلا در نوشهر اقدام کردند و متاسفانه بودجه‌ای که دارند قادر به خرید ویلا حتی یک ویلای کلنگی یا قدیمی ساخت نیستند سعی میکنند در قسمت های مختلف شماره کشور که هم برای زندگی و هم برای سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد اقدام خرید یک ملک نمایند و اگر نتوانند خانه روستایی یا ویلایی را خریداری کنند ترجیح میدن یک قطعه زمین در ابعاد کوچک نیز شده است برای خود خریداری نمایند تا در آینده یا عنوان سرمایه‌گذاری یا برای زندگی از آن استفاده کنند.

این ویلای در حال ساخت و نیمه کاره در حدود ۱۷۰ متر زمین دارد و بنای ۱۰۰ متری در آن مجوز ساخت گرفته در حال ساخت می باشد در منطقه لرگان کجا واقع شده است یکی از روستاهای خوبه کشور به شمار می‌رود و چون نزدیک به جاده اصلی و در منطقه غیربومی نشین وجود دارد و در حال احداث می باشد هم برای زندگی و هم برای یک سرمایه گذاری بسیار مناسب است.

مالکین ویلا هم به معاوضه ملک خود با خودرو تمایل نشان داده است هم برای خریداری که اقدام به خرید به صورت نقدی نماید تخفیف خوبی در نظر گرفته است قیمتی که به ما اعلام شده است در حدود ۸۰۰ میلیون تومان میباشد که انصافاً با توجه به قیمت زمین و مدارکی که زمین دارند حداقل قیمت آن یک میلیارد تومان میباشد.

ویلا نیمه کاره در کجور

بسیاری از افراد این روزها در سایت ها که جستجو می کنند با واژه ویلای نیمه‌کاره بسیار برخورد کردند و فروش ویلا نیمه کاره در شمال بسیار رواج پیدا کرده است دلیل آن زمان را میتوان با توجه به رکود در بازار وجود دارد و افزایش قیمت مصالح ساختمانی بسیاری از پیمانکاران را در به اتمام رساندن ملک خود یا ویلای مورد نظر ناکام گذاشته است.

اما خوبه چون ویلا نیمه کاره می باشد و نقشه ساختمان با توجه به سلیقه مالک قبلی صورت گرفته است و شما اگر بخواهید ویلا یا خانه را خریداری کنید باید با نقشه ساخت آن ادامه دهید خب این امر هم یک امتیاز برای خریدار می‌باشد که می تواند روی قیمت ملک بزند به عنوان یک امتیاز از آن استفاده کند یا اینکه می توانید برای فروشنده چون قسمت سفت کاری ساختمان را انجام داده است یک امتیاز مثبت برای بالا بردن قیمت زمین به شمار رود

مشخصات خانه ییلاقی کجور چیست؟

شمایی که بخواهید در کجور یک خانه ییلاقی داشته باشید باید بدانید که خانه های ییلاقی در کجور اکثرا کاهگلی هستند و سقف های چوبی در قدیم داشتند که الان بیشتر آنها سقف هایی از جنس حلب دارند اما خب ویلاهایی که تازه ساخته میشن با ویلاهایی که در نوشهر یا شهرهای توریستی دیگر ساخته میشود در یک سطح قرار دارد الان ما یک ویلا در زانوس برای فروش در سایت قرار دادیم خوب این ویلا نوساز بوده و تمام متریال و ویژگی های شهر نوشهر میباشد

این را فراموش نکنیم املاک ویلا نوشهر که در منطقه کجو فعالیت زیادی دارد یکی از شرکای ملکی ما به شمار می‌رود.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00