زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت 45. میلیارد تومان

ویلا لوکس و لاکچری در محمودآباد

ویلا لوکس و لاکچری در محمود آباد

اگر همچنان تمایل به خرید ویلا لوکس و لاکچری در محمودآباد را دارید توضیحات و عکس از ویلای مذکور در سایت قرار دادیم و هرچند این روزها قیمت ویلا لوکس و لاکچری در محمودآباد بسیار بالاست به خصوص که شهرکی هم باشد.

خرید ویلا لوکس در محمود آباد

خوب بریم سر اصل مطلب در مورد این ویلا یک سری توضیحات مختصر اما مفید را خدمت شما بیننده عزیز عرضه خواهیم کرد این ویلا در شهر محمودآباد مازندران قرار دارد یک ویلای شهرکی می باشد این شهرک از برندترین شهرک های محمودآباد به شمار رفته که ویلا دارای ۹۰۰ متر زمین و حدود ۵۰۰ متر برای دوبلکس نوساز هست.

ویلا دارای چهار خواب بوده و حیاط سازی بسیار شیکی دارد همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید به دلیل اینکه این ویلای ۴ خوابه که دارای سند ، جواز ساخت و پایان کار نیز میبوده و البته دوبلکس نیز هست داخل شهرک قرار داشته باشه شهرک نیز دارای نگهبانی ۲۴ ساعته بوده از این جهت قیمت اعلامی نه بر اساس متراژ زمین و بنا بلکه به ارزش و موقعیت ملک بستگی دارد.

شما یک ویلای دوبلکس با همین مساحت در یک منطقه ضعیف دارید که قیمت آن به مراتب خیلی کمتر از قیمت اعلام شده در مورد این ویلا میباشد این ویلا در حدود ۴۵ میلیارد تومان برای خریدار نقدی میباشد که البته اقساط ۲ تا ۳ ماه نیز برای این گونه خریدار در نظر گرفته شده است.

ویلاهای محمودآباد

اما اگر خریدار شما قصد تهاتر یا معاوضه ویلا با آپارتمان در تهران را داشته باشد یا حتی ویلا در تهران را داشته باشد آنگاه قیمت اعلامی به ۵۵ میلیارد تومان ارتقا پیدا خواهد کرد.

ویلا لوکس و لاکچری در محمود آباد

البته این سیاست نه برای این ویلا بلکه برای سایر ویلاها نیز که بحث معاوضه در آن مطرح باشد وجود داشته که این ویلا لوکس و لاکچری در شمال با توجه به اینکه شهر محمودآباد از شهر های برند استان مازندران به شمار رفته و این روزها نیز بسیاری از سرمایه گذاران را به اشکال و عناوین مختلف به سمت خود جذب نموده ما توصیه می کنیم قصد خرید ویلا لوکس و لاکچری در محمودآباد را اگر دارید تعلل را کنار گذاشته و سریعاً برای خرید اقدام کنید.

یک توضیح کوتاه و اجمالی از خلاصه توضیحاتی که در مورد این ویلا داده ایم را در زیر به همراه تصویری از وی قرار خواهیم داد لطفاً با دقت مطالعه نمایید و با ما در تماس باشید. معمولاً ویلا فروشی محمود آباد همیشه یک سرمایه گذاری مطمئن و مناسب به شمار می رود.

مشخصات کلی

۹۰۰ مترزمین با ۴۷۰ متر بنا

۴خواب مستر

متریالهای لوکس .محموداباد

فول امکانات

شهرکی نگهبانی ۲۴ ساعته

جواز

سند

پایانکار

تهاتر ۵۵ میلیارد نقدی ۴۵میلیارد

ویلا دوبلکس

حیاط سازی شده

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : Hos