زمان انتشار : 4 سال پیش
قیمت سه میلیارد و نیم تومان

ویلا لاکچری در چیلک نوشهر

ویلا لاکچری در چیلک نوشهر

راست و حسینی بگید تا حالا تو چیلک اینجور ویلا لاکچری دیدین حق دارم بزنم ویلا لاکچری در چیلک نوشهر یا نه؟ این ویلا با این قیمت اونم هم استخردار ، مبله ، نوساز و شهرکی باشه خدایی هست؟ نه سرکاری هست و نه تاریخ گذشته است الان هم که دارم مطلب میزارم دهم اردیبهشت سال 1399 است پس ادرس رو درست اومدین شک نکنید این ویلا واقعی است و قیمتش هم اگر کمه واسه اینه ما عادت داریم ویلاهای ارزان بهتون معرفی کنیم حالا شما برید واسه بچه محل هاتون تعریف کنید املاک پورولی تو مازندران چه کرده . این ویلای شیک و ارزون که بهترین املاک داره رو از دست ندین که عمرا تو جیلک همچین چیزی پیدا کنید از ما گفتن و از شما دست دست کردن بپا بی ویلا نشی که با این افزایش قیمت سرت کلاه میزه.

ویلا لاکچری در چیلک نوشهر

مشخصات ویلا

دوست داری مشخصاتشو واست بگم تا ببینی الکی تعریف نکردم این ویلا ما بین نوشهر و نور قرار دارد و حدود 8 دقیقه با نوشهر فاصله داره جدا از این ویو دریا و جنگل رو داره کلا تو منطقه غیر بومی نشین هم است دسترسی خوبی به فروشگاههای بزرگ منطقه دارد و واسه خرید نقدی تخفیف خوبی در نظر داریم البته فروش نقد و اقساز هم دارد اصلا بزارید من مشخصات این ویلای لاکچری رو بهتون بگم ببنید لاکچری یعنی چی، ویلا لوکس نوشهر رو تنها املاک پورولی معنا کرده و بس.

زمین ۵۰۰متر
بنا ۳۵۰متر
۴خوابه
.نوساز کلیدنخورده
استخردار
مبلمان کامل
شهرکی
سنددار
قیمت ۳/۵۰۰م منطقه چيلك

معاوضه ویلا

درسته ما اهل تهاتر و معاوضه هستیم اما چه چیزی شبیه این میتونه عروسک پیدا کنید که بتونه دل مالک رو ببره و صاحب ویلا بشید اینجور ویلا رو هر کس نداره شما بحای استخاره کردن ، گوشی رو بردار یه زنگ به ما بزن تا شما رو صاحب یه چیز لوکس تو نوشهر بکنم حالا منتظرم تا این ویلای لاکچری و لوکس رو به عقد شما دربیارم 🙂

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00