زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت 15 میلیارد تومان

ویلا سه قلو شهرکی نوشهر

یک شهرک با سه ویلا لوکس در حومه نوشهر جهت فروش فوری به ما سپرده شده است مشخصات و توضیحات شهرک و ویلاها در زیر به صورت کامل بیان شده است.

خرید ویلا سه قلو شهرکی نوشهر

شهرک بسیار زیبا و لاکچری در منطقه سیسنگان نوشهر شامل سه ویلا دوبلکس که حدود ۵ سال ساخت میباشند ویلاها دارای سند تک برگ و شش دانگ هستند همه ویلاها داخل بافت هستند و ویلا یا همون شهرک شامل استخر آلاچیق مجسمه های بسیار زیبا گل خونی شخصی می باشد .

ویلا سه قلو شهرکی نوشهر

شهرک دارای نگهبانی بوده و حدود ۱۰۰۰ متر مساحت دارد هر ویلا شامل سه خواب که یک خواب پایین و دو خواب بالا می باشد و حدود ۱۸۰ متر بنا دارد چون این ویلاها در ارتفاع قرار گرفته‌اند جنگلی بسیار زیبایی دارد .

قیمت و مشخصات ویلا سه قلو

خود شهرک نیز ورودی زیبایی دارد اما به دلیل اینکه شهرک در منطقه غیربومی نشین واقع شده و حیاط سازی خود شهرک منحصر به فرد می باشد قیمت اعلام شده بسیار ارزان و مناسب می باشد.

 

این شهرک حدود ۱۵ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است چون شامل سه ویلای هم شکل و هم ساخت می باشد و در ساخت آن نیز از مهندسین مجرب استفاده شده است خود وی را نیز ورودی منحصر به فردی دارد کوچه کاملا اختصاصی دارد درست در پای جنگل واقع شده و روی آن همیشگی و ابدی هست.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00