زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت توافقی تومان

قیمت ویلا کمربندی نوشهر

کمربندی نوشهر برای خرید ویلا بسیار گزینه خوبی می‌باشد خوب یک منطقه جدایی از ترافیک بین نوشهر و چالوس که جهت ساخت یک ویلای نوساز و دوبلکس بنا به سلیقه خودتون می‌تواند همان چیزی باشد که هم از نظر زندگی و هم از نظر سرمایه‌گذاری زود بازده و مناسب باشد. معمولاً عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در شمال هستند دنبال همچین گزینه‌ای می‌باشند چرا که از ترافیک تهران خسته شدند.

قیمت ویلا کمربندی نوشهر

خرید ویلا کمربندی نوشهر و چالوس

این کمربندی از چالوس تا نوشهر به فاصله تقریباً ۱۵ کیلومتر وجود دارد خارج از بافت شهری قرار گرفته در مجاورت این کمربندی چندین روستا واقع شده است امکان دسترسی به مراکز مهم شهر نوشهر و همچنین به تامین اجتماعی چالوس به مرکز شهر چالوس نیست توسط این کمربندی به راحتی امکان‌پذیر است توسط کمربندی را دور بزنید.

معمولاً اون عزیزانی که به دنبال خرید ویلا لوکس در شمال هستند توصیه می‌کنیم حتماً این گزینه را جدی بگیرند چرا که واقعاً دارای امکانات به روز و مدرن با بهترین متریال می‌باشد.

اگر قصد خرید ویلا در کمربندی را دارید باید عرض کنم مشخصات این ویلا به این شکل می‌باشد که در حدود ۴۰۰ متر زمین سنددار داخل بافت دارد این ویلا دارای ۲۵۰ متر بنای مفید دارد که البته در حال ساخت می‌باشد ما سعی می‌کنیم نمای بیرونی ویلا را برای شما در داخل سایت قرار دهیم که تصویرسازی ذهنی انجام دهید.

خوب ویلا چون سفت کاری و محکم کاری آن تمام شده و به سمت ظریف کاری می‌رود شما یک هزینه اولیه سنگین را انجام داده اید.

ویلا لوکس در کمربندی نوشهر

همونطور که از نمای بیرونی ویلا مشاهده می‌کنید واقعاً این یک ویلای لوکس و لاکچری می‌باشد همانطور که در تصویر می‌بینید ویلون نمای بیرونی آن نشان از لوکس بودن میلند خواهد داشت اما خوب اگر بخواهید در همین وضع نیمه ساخته بخرید یک قیمت دارد اگر تعهد اتمام کار توسط فروشنده باشد با همان نمایی که مشاهده می‌کنید می‌توانید خریداری نمایید.

اما اگر بخواهید خودتان انتهای کار را به دست بگیرید و نمای آن را به کل تغییر دهید چون در حال ساخت می‌باشد هرگونه فعل انفعال چه نمایی بیرونی و چه ظریفکاری داخلی می‌تواند باب میل خریدار انجام شود.

ما قیمت ویلا را به صورت توافقی اعلام کردیم چه نوع که هنوز در مراحل ابتدایی ساخت می‌باشد سعی کردیم به صورت توافقی با خریدار کنار بیاییم.

چنانچه شما به دنبال خرید ویلا در نوشهر باشید این گزینه برای انتخاب بسیار مناسب می‌باشد چرا که دسترسی بدون ترافیک کمتر از دو دقیقه به مرکز شهر به راحتی برای شما خریدار فراهم است.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00