زمان انتشار : 5 ماه پیش
قیمت ۱۴ میلیارد تومان

قیمت ویلا لوکس بندپی نوشهر

با توجه به اینکه ویلاهای لوکس لاکچری تقاضای زیادی این روزها دارند و خریداران زیادی به دنبال خرید میله لوکس در بند پی نوشهر به عنوان یک منطقه برند هستند توصیه به مام شما این است که این ویلای نوساز و البته دوبلکس را که دارای تمامی مدارک مورد نیاز از جمله سند نیز می‌باشد را با دقت بیشتری بررسی کنید چرا که یک فایل بسیار ارزنده در بندپی می‌باشد

قیمت ویلا لوکس بندپی نوشهر

خرید ویلا لوکس بندپی نوشهر

بیاین در مورد مشخصات این ویلا با هم صحبت کنیم اما قبل از اون می‌خواهم یک توضیح کوتاه در مورد خود بندپی در خدمت شما قرار دهم اگر شما قصد خرید ویلا در بندپی را دارید این منطقه هم از نظر موقعیت جغرافیایی و هم از نظر ارزشند بودن منطقه می‌توان گفت جز سه روستای برند نوشهر می‌باشد.

بندپی نوشهر در فاصله ۸ کیلومتری نوشهر قرار دارد این ویلا نیز از نظر موقعیت جغرافیایی در خود بندپی نوشهر به شکلی واقع شده است که شما یک ویوی بسیار زیبا را دارید.

شما تصور کنید بندپی با همه ویژگی‌های خوبی که دارد چند شهرک بسیار لوکس دارد اکثر زمین‌های بندپی داخل بافت هستند و از یک طرح هادی متراکم برخوردار است.

الان و در حال حاضر که اوایل زمستان سال ۱۴۰۲ است می‌توان گفت که ویلا زیر ۵ میلیارد در بندپی عملاً وجود ندارد.

مشخصات ویلا لوکس بندپی

این ویلا در حدود ۲۵۰ متر زمین دارد ۳۳۰ متر بنای نوساز و البته دوبلکس دارد که دارای سه خواب بزرگ می‌باشد.

خواب‌های این ویلا همگی مستر بوده و دارای کمد دیواری هستند پنجره‌ها دوجداره می‌باشند کف سرامیک بوده و درب های ضد سرقت در این ساختمان بهره برده شده است.

ویرا دارای تمامی مدارک مورد نیاز از جمله جواز ساخت ، پایان کار و همچنین سند تک برگ ۶ دانگ می‌باشد.

اگر به تصاویر ویلا دقت کنید در خود ویلا از کابینت‌های ممبر استفاده شده است طراحی بسیار زیبایی دارد هیچگونه پرتی در داخل ویلا وجود ندارد.

از ویو بسیار خوبی برخوردار شده است و در لوکیشنی واقع شده است و یا ویلا ساخته شده است که شما یک ویو ۳۶۰ درجه دارید.

معمولاً افرادی که به دنبال خرید ویلا لوکس در نوشهر هستند پیشنهاد می‌کنیم بعد از چلک بندپی را مورد بررسی قرار دهند.

قیمت ویلا جاده گاز بندپی

بسیار لازم دانستم که در مورد ویلاهای جاده گاز بندپی توضیح دهم الان در سال ۱۴۰۲ در یک طرح ضربتی تمام لوله‌های جاده گاز را تعویض کردند و این کار باعث کاهش حریم جاده گاز شده است و این عمل سبب شده است استقبال برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری در این منطقه افزایش پیدا کند.

اگر دقت کرده باشید و از هر کدام از ورودی‌های بندپی وارد شده باشید متوجه خواهید شد امروز ویلاهای بسیار لوکس و گران قیمتی در جاده گاز بندپی در حال ساخت هستند.

دو عامل مهم در این افزایش استقبال دخیل بوده است.

  • حریم اجباری جاده گاز
  • ویو ابدی جاده گاز

در مورد حریم اجباری جاده گاز باید عرض کنم که به دلیل لوله گازی که در این جاده نصب شده است یا دفن شده است سازندگان مجبورند یک حریمی را رعایت کنند که این می‌تواند برای مالکین اهمیت زیادی داشته باشد.

خود حریم جاده گاز نیز یک ویو ابدی می‌تواند ایجاد نماید یعنی هیچکس نمی‌تواند در مقابل و روبروی شما ویلایی بسازد و شما همیشه ویلای جنگل بندپی را خواهید داشت.

معمولاً افرادی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر هستند توصیه می‌کنیم بندپی را اولویت خود قرار دهند.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00