زمان انتشار : 6 ماه پیش
قیمت 12 و نیم میلیارد تومان

قیمت ویلا شهرکی در چلک

ما امروز در مورد ویلاهای داخل شهرک در منطقه چلک نوشهر با هم صحبت می‌کنیم و قیمت ویلا شهرکی در چلک نوشهر رو با همدیگر بررسی نموده و چند گزینه نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم به طور کلی در مورد ویلاهای شهرکی و ویژگی‌هایی که این ویلاها دارند با همدیگر صحبت خواهیم کرد و در آخر نیز یک نتیجه‌گیری کلی در مورد اینکه چرا باید ویلای شهرکی بخریم بحث خواهیم کرد.

قیمت ویلا شهرکی در چلک

خرید ویلا شهرکی در چلک نوشهر

اگر از من سوال کنید که اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید چه نوع ویلایی را انتخاب می‌کنید باید عرض کنم که اولویت خرید من که یک شخص غیر بومی هستم خرید ویلا شهرکی می‌باشد.

ویلاهای شهرکی معمولاً به مجموعه‌ای از ویلاها گفته می‌شود که در داخل یک منطقه محصور شده تحت عنوان شهرک قرار می‌گیرند و اکثر آنها نیز متحدالشکل می‌باشند.

ویلاهای شهرکی همگی دارای نگهبانی ۲۴ ساعته هستند به امنیت کامل برای ویلاها برقرار می‌باشد دقیقاً همان چیزی که یک غیر بومی در زمان عدم حضور خود برای ویلای خود می‌پسندد.

نکته مهم در مورد ویلاهای شهرکی منطقه یا لوکیشنی است که شما قصد خرید ویلا شهرکی در آن را دارید خب شلک نوشهر بهتر از بنده می‌دانید از برندترین مناطق نوشهر به شمار می‌رود.

مواردی که در مورد ویلاهای شهرکی با همدیگر بررسی خواهیم کرد عبارت است از:

  • بررسی ویژگی ویلا شهرکی
  • مشخصات ویلا شهرکی در چلک نوشهر
  • معاوضه ویلا چلک با زمین

بررسی ویژگی ویلا شهرکی

خوب ویلاهای شهرک گرانترین ویلا در هر منطقه‌ای هستند معمولاً دارای نگهبانی بوده و اکثر ویلاها نیز مدارک آنها نیز کامل می‌باشد یعنی یک ویلای شهرکی معمولاً در داخل زمین با کاربری مسکونی بوده و مهمتر از همه آنکه دارای سند تک برگ نیز می‌باشد.

اگر شما قصد خرید ویلا در چلک نوشهر را دارید ما گزینه‌ای که امروز به شما معرفی می‌کنیم واقعاً از نظر قیمتی و مشخصاتی که دارد و در ادامه نیز توضیح خواهیم داد یک گزینه بسیار ارزشمندی در چلک می‌باشد.

ویلای شهرکی اکثراً در یک مناطق خوب و یا بهتر است بگویم متوسط به بالا قرار دارد چرا که یک مالک هیچگاه نمی‌آید شهرک خود و یا ویلای خود را در شهرکی بسازد که ارزش منطقه‌ای پایینی داشته باشد.

مشخصات ویلا شهرکی در چلک نوشهر

زمین ۲۴۰متر
بنا۲۵۰متر
سندتک برگ
شهرکی
نگهبانی ۲۴ساعته
منطقه چلک
قیمت ۱۲.۵ میلیارد

یک مشخصات کوتاه و اجمالی را خدمت شما در بالا عرض کردیم و سعی نمودیم در مورد تک تک موارد نیز توضیح در اختیار شما قرار دهیم.

اگر بخواهیم به صورت خیلی مختصر ولی جامع صحبت کنیم این ویلا در حدود ۲۴۰ متر زمین مشاع با ۲۵۰ متر بنای مفید دارد سند تک برگ دفترخانه‌ای دارد و داخل شهرک نیز واقع شده است.

منطقه خوب و بسیار برند چلک واقع شده و چون شهرکی نیز است دارای نگهبانی ۲۴ ساعته نیز می‌باشد.

از یک نمای مدرن و زیبا برخوردار بوده و حیات سازی بسیار زیبا و چشم نوازی نیز دارد ومالک را بی‌شک مجذوب خود می‌کند.

معاوضه ویلا چلک با زمین

تصمیم خود را گرفته‌اید که در چلک زمینی را خریداری کنید ولی توان مالی آن را ندارید یا در اصل بهتر است بگویم نقدینگی لازم برای خرید زمین در چلک نوشهر را در اختیار ندارید.

معمولاً افرادی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر هستند معمولاً دنبال یک منطقه برند هستند خوب چلک درست همان جاییست که شما میخواهید.

شما وقتی حرف از چلک می‌زنید هم برای زندگی و مخصوصاً برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب می‌باشد اما خب چون نقدینگی لازم با توجه به بالا بودن قیمت زمین برای شما وجود ندارد می‌توانید از طریق معاوضه ویلا چلک با زمین خودرو یا حتی ملک در تهران اقدام نمائید‌

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00