زمان انتشار : 6 ماه پیش
قیمت 22 میلیارد تومان

قیمت ویلا شهرکی در انارور

بیایید در این مطلب در مورد ویلا شهرکی در انارور نوشهر با هم صحبت کنیم سعی می‌کنیم شهرک‌های انارور را معرفی کنیم و توضیحاتی مختصر ولی جامع در مورد قیمت ویلا شهرکی در انارور قیمت زمین‌های شهرک انارور و همچنین در مورد کلیت شهرک‌های انارور با همدیگر صحبت کنیم تا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما خریدار عزیز و سرمایه‌گذار گرامی قرار دهیم.

خرید ویلا شهرکی انارور نوشهر

مواردی که در مورد ویلا شهرکی انارور می‌توان در صحبت کرد:

  • ویلا جنگلی شهرکی یا ویلا ساحلی شهرکی
  • ویلا لوکس شهرکی در انارور
  • ویلا ارزان شهرکی در انارور

 

زمانی که تصمیم به خرید ویلا شهرکی گرفته‌اید و منطقه انارور نظر شما را جلب نموده است توصیه می‌کنم شهرک‌های انارور را حتماً بازدید نمایید یک روز کامل را وقت بگذارید و از تمامی شهرک‌های انارور بازدید کنید تا بتوانید شهرکی که نزدیک به سلیقه شما است را انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب شهرک و موقعیت شهرک و البته امکانات شهرک شما می‌توانید ویلای مورد علاقه خود را در داخل شهرک خریداری نمایید یا اگر ویلای مناسب سلیقه شما نبود قطعه زمینی را در داخل شهرک خریداری کنید و ویلای مورد علاقه خود را در آن بسازید.

در مورد قیمت زمین‌های شهرکی در انارور در ادامه سعی می‌کنید توضیحات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم اما خوب این موضوع یک موضوع بسیار کلی می‌باشد یعنی هر شهرکی قیمت خاص خود را دارد نمی‌توان همه شهرک‌ها را با یک میانگین و یا اختلاف خطای یا دو میلیونی قیمت گذاری نمود.

مشخصات ویلا شهرکی انارور

۴۰۰ زمین
۴۰۰ بنا
سند تک برگ
استخر داخل
ویوی عالی جنگل و دریا
شمال جنوبی
سه خواب بزرگ با مستر
اب برق و گاز وصل
قیمت ۲۲ میلیارد

قیمت ویلا شهرکی در انارور

این‌ها یک مشخصات کلی از ویلا بود خب ویلا کف سرامیک دارد ویلا پنجره‌های دوجداره دارد از کابینت های ام‌دی‌اف در ساخت آن استفاده شده است.

ویو جنگلی بسیار خوبی دارد از بهترین متریال و مصالح در ساخت ویلا استفاده شده است.

با جاده اصلی نوشهر به رویان فاصله بسیار کمی دارد در یک منطقه مطلقاً غیر بومی نشین واقع شده است.

دارای تمامی مدارک مورد نیاز از جمله سند ۶ دانگ ، جواز ساخت و همچنین پایان کار می‌باشد.

معمولا افرادی که دنبال خرید ویلا شهرکی در نوشهر هستند معمولا انارور را به عنوان اولویت اول خود قرار می‌دهند چرا که هم قیمت ویلاهای شهرکی مناسب می‌باشد و هم اینکه ویوی جنگلی بسیار زیبایی دارد.

 

ویلا در شهرک ساحلی یا شهرک جنگلی در انارور خریداری کنیم؟

ساحل بسیار زیبای انارور معمولاً جذابیت خاصی برای خریدار دارد اما خب قیمت زمین‌های ساحلی تقریباً دو برابر زمین‌های جنگلی در انارور می‌باشد.

همه دوست دارن یک ویلای در داخل شهرک در لب آب یا ساحل آب داشته باشند اما خوب این اختلاف قیمت با شهرک‌های جنگلی باعث شده است که خریداران کمتری برای این گونه ویلاها وجود داشته باشد.

الان قیمت زمین‌های ساحلی به طور میانگین در حدود متری ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان برای زمین‌های ساحلی و برای زمین‌های جنگلی نیز چیزی در حدود متری ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

معمولاً افرادی که به دنبال خرید ویلا در انارور هستند ما بارها بهشون توصیه کردیم اگر ویلایی که خریداری می‌کنید علاقمند هستید امنیت آن برای شما مهم است حتماً داخل شهرک باشد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00