زمان انتشار : 6 ماه پیش
قیمت ۷ و نیم میلیارد تومان

قیمت ویلا تازه آباد نوشهر

هر زمانی شما تصمیم گرفتین یک ویلا در تازه آباد نوشهر خریداری کنید می‌توانید روی کمک ما حساب کنید خود تازه آباد نیز به دلیل اینکه در نزدیکی نوشهر قرار گرفته شما می‌توانید برای خرید ویلا در تازه آباد نوشهر روی کمک ما حساب باز کنید و از مشاوره مشاورین املاک پورولی استفاده نمایید.

قیمت ویلا تازه آباد نوشهر

خرید ویلا تازه آباد نوشهر

اولاً منطقه تازه آباد در راستای کمربندی چالوس به نوشهر واقع شده است چسبیده به خود شهر نوشهر می‌باشد و تنها همان کمربندی که عنوان کردیم مابین نوشهر و خود تازه آباد واقع شده است.

این ویلای نوساز که در ادامه مشخصات آن را نیز عرض خواهیم کرد چون نوساز بوده و دوبلکس نیز است و یک لوکیشن بسیار خوبی هم دارد معمولاً کمتر غیر بومی وجود دارد که این ملک را ببیند و نپسندد.

روستاهای اطراف نوشهر یا به اصطلاح نزدیک نوشهر به ویژه اون روستاهایی که در راستای کمربندی قرار دارند به دلیل نزدیکی به شهر نوشهر و امکانات شهری از جمله بیمارستان و فرودگاه و سایر مکان‌های مهم بیشتر مورد استفاده غیر بومی‌ها قرار می‌گیرد.

الان شهر نوشهر یک چیزی در حدود ۱۰ روستا در راستای کمربندی دارد که واقعاً این روزها این روستاها هم برای سرمایه‌گذاری و هم برای زندگی بسیار مناسب هستند که توصیه می‌کنیم حتماً با دقت بیشتری آنها را بررسی کنید.

ویلا ارزان در تازه آباد نوشهر

الان شما وارد هر شهری شوید یک روستا به اسم تازه آباد در آن پیدا خواهید کرد 🙂

روستای تازه آباد نوشهر نیز واقعاً جای مناسبی دارد البته ما قبلاً در همین سایت در مورد خرید ویلا در تازه آباد چالوس نیز صحبت کردیم و عرض نیز کردیم که این روستاها معمولاً برای سرمایه‌گذاری به دلیل نزدیکی به خود شهر بسیار مناسب هستند.

نکته‌ای که وجود دارد این است که این ویلا چیزی در حدود هفت و نیم میلیارد تومان قیمت دارد با توجه به لوکیشن و مدارکی که دارد و همچنین شهرکی بودن ویلا به نظر من گزینه بسیار خوبی برای یک غیر بومی می‌باشد که در اکثر ایام سال در ملک خود حضور ندارد.

اصولاً ویلای ارزان معمولاً به ویلاهایی که زیر قیمت واقعی منطقه و به اصطلاح کارشناسی منطقه هست گفته می‌شود و ویلاهایی که قیمت اونها در حدود ۲ تا ۳ میلیارد تومان باشد به ندرت پیدا می‌شود.

مشخصات ویلا تازه آباد نوشهر

خوب در مورد مشخصات و ویژگی‌های ویلای تازه آباد نوشهر باید عرض کنم این ویلا چیزی در حدود ۲۶۰ متر زمین دارد در حدود ۳۰۰ متر بنای دوبلکس و البته نوساز یا به اصطلاح کلید نخورده دارد.

کف سرامیک بوده پنجره‌ها دو جداره هستند ویوی جنگل دارد یک خواب پایین و سه خواب بالا دارد.

فاصله تا شهر و مکان‌های مهم نوشهر کمتر از ۵ دقیقه می‌باشد در راستای کمربندی نوشهر به چالوس واقع شده است.

زیر قیمت کارشناسی بوده به صورت نقد و اقساط نیز مالک حاضر به فروش ملک خود می‌باشد.

قابل معاوضه با خودرو و مابقی پول نیز هست یعنی نصف مبلغ رو خودرو و مابقی را به صورت نقد نیز معامله می‌کند.

حیات سازی بسیار شیکی دارد سند ،جواز و پایان کار نیز دارد.

اگر به دنبال خرید ویلا در نوشهر هستید انصافاً این گزینه بسیار مناسب می‌باشد مخصوصاً اگر شما غیر بومی باشید.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00