زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 7 میلیارد تومان

خرید ویلا آویدر ملاکلا نوشهر

خرید ویلا آویدر ملاکلا نوشهر

اگر شما با سد آویدر و دریاچه ارواح در نوشهر آشنایی ندارید بهتر است این مطلب را نخوانید اما اگر به دنبال یک ویلا در کنار سد آویدر و همچنین دریاچه ارواح هستید در منطقه نوشهر این ویلا بسیار با قیمت مناسب ویژگی های خاص در اختیار املاک پورولی قرار گرفته است که برای سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد چرا که آویدر در منطقه ملاکلا سیسنگان نوشهر بوده و نزدیکترین روستا به گوه و جنگل می باشد که از نظر توریست و گردشگری بسیار مورد توجه می باشد.

خرید ویلا آویدر ملاکلا نوشهر

نمی دانم از کجا شروع کنم از اهمیت منطقه ملاکلا نوشهر بگویم یا از ویژگی های توریستی آن، از جمله سد آویدر دریاچه ارواح و خود جنگل سیسنگان شروع کنم اما بگذارید به صورت خلاصه وار در مورد منطقه و خود ویلا کمی توضیحات به شما در مورد اهمیت منطقه و خود ویلا بدهم .

در منطقه ملاکلا قرار دارد در کنار سد آویدر در شهر نوشهر واقع شده است یعنی بین نور و نوشهر که چسبیده به جنگل سیسنگان نیز می‌باشد در مورد ویلا نیز این ویلا حدود ۳۵۰ متر زمین خالص دارد حدود ۲۸۰ متر بنای دوبلکس دارد تازه نوساز یا به اصطلاح کلید نخورده میباشد مدارک این ویلا هم شامل سند تک برگ و  به صورت عرصه و اعیان و شش دانگ است و در شهرک قرار دارد و منطقه غیربومی نشین میباشد.

خرید ویلا آویدر ملاکلا نوشهر

تصور می‌کنیم ویلایی روف گاردن سه خواب الان باید بالای ۱۰ میلیارد قیمت داشته باشد اما اگر به شما بگویم تنها با هفت میلیارد می‌توانید مالک این ویلا شیک شوید  تعجب نکنید ما با شما عهد بستیم که بهترین ویلاها و خوش قیمت ترین ویلاها و لوکس ترین ویلاها را برای شما بیاوریم.

منطقه ملاکلا و سد آویدر

این ویلا همه اینها را با هم دارد معمولاً خرید ویلا آویدر ملاکلا نوشهر کنار جنگل سیسنگان به صورت نوساز دوبلکس روف گاردن بسیار کم است این را خودتان بعد از بسیار گشت و گذار در منطقه نوشهر جهت خرید ویلا در نوشهر  متوجه شده اید.

اما برای شما توضیح نمیدهم اگر فقط جستجو کنید کلمه آویدر را در گوگل متوجه خواهید شد که این منطقه از مناطق توریستی نوشهر به شمار می‌رود هرجور به ماجرا نگاه کنید هرگونه قضاوت کنید قیمت آن از قیمت کارشناسی نیز پایین تر است.

جدا از اهمیت ملک ، اهمیت منطقه ، قیمت کم ویلا اگر به شما بگویم که مالک حاضر به فروش ویلا به صورت نقد و اقساط هست چه می‌گوید اگر بگویم قابل تهاتر یا معاوضه نیز است که می‌گوید البته قسمتی از ویلا را به صورت پول و بیشتر آن را به صورت خودرو نیز معاوضه خواهد کرد.

ویلا لوکس در ملاکلا آویدر

این ویلای لوکس و لاکچری که نوساز بوده و بصورت دوبلکس نیز ساخته شده است چشم انداز سد آویدر را به همراه دارد که برای غیربومی ها مورد توجه می باشد و امتیاز مهمی برای فروشنده جهت تعیین قیمت خوب می باشد و چون ملاکلا در ارتفاع واقع شده است.

شما در اکثر جاهای این روستا ویو دریا و جنگل را باهم دارید . از این جهت پیمانکاران و سازندگان ویلاها سعی می کنند تا می توانند ویلاهای لوکس و لاکچری می سازند که بتوانند از موقعیت ایجاد شده با یک بنای زیبا بیشترین بازدهی را داشته باشند. نکته مهم در مورد ویلاهای لوکس این است که با بهترین متریال ساخته شدند که برای خریداران نیز حائز اهمیت می باشد.

خرید ویلا ارزان در آبیدر ملاکلا

اگر می‌خواهید صاحب یک ویلا ارزان در آبی در ملا کلاش شوید اول باید بدانید قیمت زمین در آبیدر ملاکلا به چه شکل می‌باشد چرا که برای خرید یک ویلای ارزان باید در یک منطقه‌ای آن را جستجو کنید که قیمت زمین نیز پایین‌تر از مناطق دیگر باشد.

گاهی هم پیش می‌آید که مالک ملک پول لازم باشد و به هر دلیلی که یکی از دلایل آن می‌تواند مهاجرت از کشور باشد نیاز به فروش فوری ملک خود یا همان ویلای خود دارد که این نیز می‌تواند برای خریدار فرصت طلایی باشد تا بتواند ویلای مورد نظر خود را با قیمت ارزان خریداری نماید.

در حال حاضر ارزان‌ترین ویلا در ملاکلا آبیدر چیزی در حدود ۲ تا ۳ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است که این هم یک ویلا چند سال ساخت با زمین در حدود ۲۰۰ متر می‌باشد.

معمولاً ویلاهای ارزان سند تک برگ ندارند و سند شورایی برای آنها صادر شده است که شما خیلی راحت می‌توانید با مراجعه به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان نوشهر برای اخذ سند اقدام نمایید.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00