زمان انتشار : 9 ماه پیش
قیمت متری 15 میلیون تومان

قیمت زمین ۲۰۰ متری در چلندر نوشهر

هیچ قطعه زمینی به اندازه زمین ۲۰۰ متری در نوشهر برای خریدار جذابیت ندارد و البته بیشترین خریداران برای قطعات کوچک وجود دارند. اگر به دنبال خرید زمین ۲۰۰ متری در نوشهر هستید ما یک قطعه زمین خوب که هم داخل بافت می‌باشد و هم دارای سند تک برگ نیز است به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید چه برای زندگی و چه برای سرمایه‌گذاری از آن استفاده کنید.

بررسی زمین ۲۰۰ متری در نوشهر از ابعاد مختلف:

  • خرید زمین ۲۰۰ متری داخل بافت در نوشهر
  • قیمت زمین ۲۰۰ متری سنددار در نوشهر
  • زمین ۲۰۰ متری ارزان در نوشهر
  • زمین ۲۰۰ متری شهرکی در نوشهر

خرید زمین ۲۰۰ متری داخل بافت در نوشهر

خب زمین ۲۰۰ متری در نوشهر تعدادشان از همه قطعات کمتر است چون ما متراژ کمتر از ۲۰۰ متر به ندرت می‌توانیم پیدا بکنیم یعنی اگر کسی زمین ۲۰۰ متری دارد باید برای دریافت جواز ساخت وارد کمیسیون شورا بشود و اگر تاییدیه گرفت می‌تواند برای جواز ساخت اقدام کند.

قیمت زمین ۲۰۰ متری در چلندر نوشهر

الان یک زمین ۲۰۰ متر در ارزان‌ترین جای نوشهر حداقل متری ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان قیمت دارد یعنی اگر این زمین را شما در نیرنگ و جاهای ارزان نوشهر بخواهید خریداری کنید باید همین مبلغ که عرض کردیم برای هر متر زمین آن پرداخت نمایید که در حال حاضر جز زمین‌های ارزان نیز به شمار می‌رود.

زمین‌های ۲۰۰ متری خیلی زود به فروش خواهند رسید متراژ کم طرفدار بیشتری دارد یعنی وقتی یک زمین متراژ آن کمتر است یعنی قیمت آن نیز به دلیل اینکه متراژ آن از زمین‌های ۲۵۰ متر و بیشتر کمتر است از این لحاظ قیمت آن نیز پایین‌تر است و خریدارهای زیادی برای این متراژ یا مساحت وجود دارد.

قیمت زمین ۲۰۰ متری سنددار در نوشهر

زمین‌های ۲۰۰ متری یا زمین‌های متراژ بالاتر فرقی نمی‌کند اگر شما مالک زمینی هستید که دارای سند معتبر دفترخانه‌ای یا ثبتی می‌باشد این زمین ارزش بسیار بالایی دارد شما وقتی یک زمین دارای سند را می‌خواهید خریداری کنید به راحتی می‌توانید استعلام آن را از اداره ثبت شهرستان به دست بیاورید و مالک آن را مشخص کنید معتبرترین سند در کشور سندهای تک برگ هستند.

سندهای تک برگ اگر داخل شهرک باشند به صورت مشاعی می‌باشند یعنی ارزش سند همان سند تک برگ است اما چون شهرکی می‌باشد باید به صورت مشاع باشد اگر شما تمایل به دریافت سند در نوشهر دارید مشاورین املاک پورولی می‌تواند هم به شما مشاوره های خوبی دهند هم می‌توانند در اخذ سند در نوشهر به شما عزیزان کمک کنند.

اگر از من بپرسید فرق زمین سنددار و زمین بدون سند از نظر قیمتی چقدر است باید بگویم در بدترین حالت حداقل متری یک میلیون تومان اختلاف قیمت وجود دارد در صورتی که اگر شما بخواهید برای زمینی سند بگیرید در کمترین حالت تقریباً ۵۰ تا ۶۰ درصد اختلاف قیمت برای شما وجود دارد.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00