زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت متری 6 میلیون تومان

قیمت زمین هکتاری شمال

اگه شما هم کلمه قیمت زمین هکتاری شمال را جستجو کردید من از الان خدمت شما عرض کنم که مناسب ترین و ارزان ترین قیمت زمین ها را در گیلان و استان گیلان یا رشت خواهید داشت این امر به خاطر ارزش پایین زمین‌های منطقه خواهد بود.

اما اگر به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن هستید اگر به دنبال خرید زمین هکتاری شمال در منطقه خوب و مناسب هستید به نظر بنده استان مازندران نگین شهرهای یا استانهای شمالی می باشد که باز غرب مازندران بستر بسیار مناسبی برای این سرمایه‌گذاری‌ها خواهد داشت

قیمت زمین هکتاری شمال.

معمولاً کسانی که دست به خرید زمین هکتاری می‌زنند یا به دنبال خرید زمین هکتاری شمال هستند حتماً از پتانسیل غرب مازندران آگاهی دارند از جمله شهر نوشهر که به عنوان نگین شهرهای مازندران نیز شناخته می‌شود و کوتاهترین فاصله بین دریا و جنگل نیز در این شهر قرار دارد.

ارزش زمین هکتاری شمال

این ویژگی های نوشهر نشان از این می دهد که در آینده بسیار نزدیک قیمت زمینهای نوشهر رکورددار قیمت زمینهای استان و شهرهای شمالی خواهد بود.

باز دلایل متعددی برای افزایش قیمت به این گفته های بنده وجود دارد از جمله باز شدن آزادراه تهران – شمال و افتتاح فاز بعدی این آزادراه و همچنین وجود دریا و جنگل در یک قاب تصویر و البته منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر و بسیاری از دلایل دیگر گفته های بنده را اثبات می کند.

حال با توجه به توضیحاتی خدمت شما عرض کردیم اگر تا به حال کلمه قیمت زمین هکتاری شمال را جستجو کردید از این به بعد به دنبال قیمت زمین هکتاری نوشهر باشید چرا که یک جستجوی دقیقتر و کارشناسی تر خواهید انجام داد در هر صورت املاک پورولی به شما عزیزان توصیه می کند از این قافله افزایش قیمت زمین در نوشهر جا نمانید و هرچه سریعتر پول خود را تبدیل به بهترین سرمایه و مطمئن ترین سرمایه یعنی خرید ملک کنید.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00