زمان انتشار : 5 ماه پیش
قیمت متری ۱۵ میلیون تومان

قیمت زمین هچیرود

هچیرود چالوس برای سرمایه‌گذاری در بحث مسکن بسیار ارزشمند است خب هم نزدیک به متل قو می‌باشد و هم نزدیک به چالوس که الان اگه قصد خرید زمین در هچیرود را دارید فرصت مناسبی هست تا از این فرصت طلایی استفاده کنید و در کوتاه مدت و میان مدت به سود خوبی برسید.

قیمت زمین هچیرود

خرید زمین در هچیرود

راستش رو بخواهید هستند املاکی های عزیزی که در اون منطقه در حال فعالیت هستند اما خب اعتمادی که ما در این چند سال اخیر از طرف مشتریان و خریداران به دست آوردیم سبب شده تا بیشترین و کامل‌ترین پکیج فایل‌های زمین و ویلا در هچیرود در دستان ما باشد.

معمولاً زمین بهتر از ویلا برای سرمایه‌گذاری می‌باشد.

ببینید وقتی در داخل زمین یک ملک یا ویلا وجود دارد بعد از مدتی این ویلا کلنگی شده و ارزش خود را از دست می‌دهد و در نهایت شما پول زمین میباشد که از خریدار خواهید گرفت.

اما در مورد زمین اینگونه نیست زمین همیشه ارزش خالص و خاص خود را دارد  که این زمین است که به ارزش آن افزوده می‌شود گاهی زمانی که مصالح گران می‌شود خرید ویلا هم صرف اقتصادی دارد.

معمولاً افرادی که دنبال خرید زمین در چالوس هستند علاقمندند که در مناطقی خرید خود را انجام دهند که برند باشد الان هچیرود یکی از مناطق برند چالوس به شمار می‌رود.

قیمت زمین داخل بافت در هچیرود

زمین داخل بافت ارزش همه زمین‌ها بالاتر بوده و ما زمین‌های زیادی برای فروش داریم.

از زمین‌های خارج بافت و الحاق به بافت گرفته تا زمین‌های شهرکی و زمین‌های ییلاقی و زمین‌های جنگلی جلگه‌ای که برای فروش به ما سپرده می‌شود.

این را فراموش نکنیم زمین‌های ساحلی ارزشمندترین زمین‌ها در کل منطقه به شمار می‌روند چون مساحت زمین‌های ساحلی یعنی از جاده به دریا خیلی کم می‌باشد نسبت به زمین‌های جنگلی از این جهت قیمت این گونه زمین‌ها نیز بسیار بالاتر  می‌باشد.

زمین‌های داخل بافت شامل زمین‌های ساحلی نیز می‌شود یعنی زمین ساحلی داخل بافت داریم زمین ساحلی علوی داریم زمین ساحلی اوقافی داریم حتی زمین‌های ساحلی جنگلی جلگه‌ای نیز داریم.

خرید زمین ساحلی در هچیرود

خب من همین بالا عرض کردم زمین ساحلی گران‌ترین زمین در یک مجموعه به شمار می‌رود.

اگه می‌خواهید زمین قطعه کوچک ساحلی خریداری کنید حتماً باید در داخل شهرک باشد اگر قواره بزرگ می‌خواهید یعنی از جاده تا به دریا باشد خوب هم قیمت آن نسبت به قواره کوچک کمتر است و هم تعدادشان کمتر است.

سعی کنید اگر زمین ساحلی قواره اول آب خریداری می‌کنید حریم دریا در آن رعایت شده باشد تا خدایی نکرده موقع گرفتن جواز و البته ساخت و ساز با مشکل مواجه نشوید.

نکته مهمی که در مورد خرید زمین وجود دارد این است که افرادی که معمولاً دنبال خرید زمین در شمال هستند تصور می‌کنند قیمت زمین در همه مناطق شمال کشور یکسان است در صورتی که اصلاً اینگونه نیست غرب مازندران داستانش متفاوت است.

قیمت زمین شهرکی در هچیرود

خب خود شهر هچیرود روستاهای زیادی در زیر مجموعه خود دارد و این روستاها نیز شهرک‌های خوبی در داخل خود دارند.

اگر شما می‌خواهید یک زمین شهرکی خوب خریداری کنید باید در یک منطقه برند در هچیرود این اتفاق صورت بگیرد.

توصیه من این است که در مورد زمین‌های شهرکی دقت لازم را داشته باشید هرچند اکثر زمین‌های شهرکی داخل بافت هستند و بیشتر آنها نیز دارای سند تک برگ می‌باشند اما نکته مهم این است که این زمین‌ها جنگلی جلگه ای نباشند معمولاً شهرک‌های بزرگ جنگلی جلگه‌ای هستند.

من نکته مهمی که باید خدمت شما عرض کنم یکی از معایب همین هست که روستاها در داخل و در شکم همدیگر قرار قرار دارند یعنی شما اگر بخواهید به یک روستایی مانند چاخانی هچیرود برسید باید از داخل چند روستای دیگر عبور کنید که این برای یک غیر بومی چندان خوشایند نیست.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00