زمان انتشار : 1 سال پیش
قیمت متری 12 میلیون تومان

قیمت زمین هلستان نوشهر

‌‌ چنانچه به دنبال خرید زمین در نوشهر هستید و هلستان نوشهر گزینه انتخابی شما می باشد ما سعی می کنیم علاوه بر معرفی یک قطعه زمین کوچک ۲۵۰ متری با تمامی مشخصات از جمله داخل بافت بودن زمین سند دار بودن زمین و قیمت ارزان آن به بررسی منطقه هلستان بپردازیم و اینکه آیا این منطقه برای سرمایه گذاری مناسب است یا خیر را با هم در همین مطلب بررسی خواهیم کرد پس در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت زمین هلستان نوشهر

مواردی که در این مطلب با همدیگر بررسی خواهیم کرد عبارتند از:

  1. قیمت زمین در هلستان نوشهر
  2. قیمت زمین داخل بافت در هلستان
  3. قیمت زمین سند دار در هلستان
  4. آیا هلستان زمین شهرکی دارد؟
  5. هلستان برای سرمایه گذاری ملک به چه شکل است؟

خرید زمین در نوشهر هلستان

منطقه هلستان تقریبا می توان گفت نوار مرزی بین شهر چالوس به شهر نوشهر می باشد از داخل شهر نوشهر که به سمت چالوس حرکت میکنید آخرین منطقه مرزی نوشهر هلستان میباشد که از یک طرف به کمربندی نوشهر نیز متصل می باشد این منطقه بیشتر حالت بومی شکل به خود گرفته است و تراکم حضور بومی ها در این منطقه بیشتر می باشد و کمتر غیربومی می توان که به دنبال خرید ویلا یا حتی سرمایه گذاری ملک در این منطقه باشد.

چرا غیر بومی های منطقه را نمی‌پسندند؟! همانطور که عرض کردیم نوع بافت بومی منطقه است که سبب شده است کمتر غیربومی قصد خرید ویلا یا سرمایه گذاری در بحث مسکن یا ملک را در هلستان نوشهر داشته باشد اما هستند عزیزان که منطقه را به عنوان هلستان چالوس نیز می‌شناسند.

شما اگر تصمیم گرفتید در یک منطقه با امکانات بالا که دسترسی راحتی به فروشگاهها،فرودگاه، ساحل دریا و امکانات شهری از جمله بیمارستان داشته باشد به نظر من هلستان گزینه بسیار خوبی است چرا که هم به چالوس و هم به نوشهر نزدیک می باشد اما اینکه برای خرید زمین در شمال چه گزینه های دیگری را می توان در اختیار شما با این بودجه ای که دارید قرار داد شاید بتوان گفت گزینه ها بسیار کم است.

مشخصات زمین هلستان: 

متراژ زمین۲۵۰ متر

بر زمین۱۶/۵

عرض معبر۸ متر

قطعه دوم از خیابان اصلی با ۱۹
متر فاصله

تمام امکانات سر زمین

جهت جنوبی شمالی

کاربری زراعی

طرح تفضیلی جدید صد درصد داخل بافت میاد

دارای انباری و ثبت نام سند شده

قیمت متری ۱۲ چون بر اصلی متری ۲۰ معامله شده و این قطعه دوم است

مدارک بنچاق و مبایعه نامه از مالک دست اول

آدرس نوشهر بلوار کریمی، هلستان

قیمت زمین داخل بافت در هلستان

بافت هلستان بیشتر جزء بافت شهری به شمار می رود مناطق قابل ساخت هستند البته در هر استان جنوبی یا گاهاً به عنوان هرستان غربی نیز شناخته می‌شود و بافت کمی پیچیده می شود چرا که هر چقدر به سمت غرب می رویم زمینه‌هایی را مشاهده خواهیم کرد که از حالت کشاورزی خارج شدند یا به اصطلاح خشکانده شدند و برای ساخت و ساز یا فروش قطعه بندی شدند که در این موارد ما توصیه می‌کنیم حتماً با دهیاری و شورای محترم هلستان در تماس باشید تا استعلام زمین را که پسندیده اید را به دست بیاورید.

شاید از ما در مورد قیمت زمین هلستان پرسیده باشید و تعجب کرده باشید که چرا ما این موضوع را به قول معروف باز نکردیم و شفاف نکردیم ببینید دوستان چون ما توصیه نمیکنیم در این مناطق سرمایه گذاری کنید و عزیزانی که بود چیزی کمی دارند تنها می تواند اقدام به خرید زمین در هلستان یا حتی خرید ویلا کنند اما قیمت زمین داخل بافت حداقل متری ۹ تا ۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و سقف قیمتی نیز بسته به نظر مالک زمین می باشد که چه قیمتی را برای فروش گذاشته است.

همزمان تصمیم به خرید زمین در نوشهر گرفته‌اید حتماً با مشاور املاک پورولی در ارتباط باشید ما سعی می کنیم بر اساس بودجه شما که هر چقدر هم باشد مناطق خوبی را به شما معرفی کنیم که هم برای زندگی و هم برای سرمایه گذاری مناسب باشد.

خرید زمین ارزان در هلستان

چرا هلستان ارزان است خب دلایل متعددی دارد اگه می‌خواهید این‌ها را با هم بررسی کنیم پس ادامه مطلب را با ما همراه باشید.

معمولاً برای خرید زمین ارزان باید مناطقی بریم که استقبال غیر بومی‌ها از اونجا کمتر است خب حلزون نیز همین گونه است یک بافت متراکمی دارد که معمولاً اکثر آنها بومی‌نشین هستند.

اگر علاقمند هستید زمینی که خریداری می‌کنید برای سرمایه‌گذاری و یک دوره میان مدت یا بلند مدت باشد هلستان را پیشنهاد نمی‌کنم.

هلستان دقیقاً بین نوشهر و چالوس یه جورایی می‌شود گفت مرز بین نوشهر و چالوس می‌باشد.

قیمت زمین الان هلستان حداقل متری ۱۰ میلیون تومان برای زمین‌های داخل بافت می‌باشد. زمین‌های خارج بافت نیز قیمت ارزانتری دارند که باز بستگی دارد زمین چقدر با طرح هادی و یا بافت فاصله دارد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00