زمان انتشار : 1 سال پیش
قیمت متری 30 میلیون تومان

قیمت زمین ساحلی قطعه کوچک در نوشهر

عزیزانی که با ما تماس میگیرند به دنبال زمین ساحلی در قطعات کوچک هستند و معمولاً قطعات ۵۰۰ متری ، ۷۰۰ متری، ۳۰۰ متری یا گاها ۱۰۰۰ متری مد نظر آنها می باشد ما این قطعات را در اختیار داریم اکثر این قطعات شهرکی هستند چرا که فاصله دریا و جاده به قدری زیاد است که برای داشتن قطعات کوچک باید حتماً قطعه‌بندی صورت گیرد و این زمین های ساحلی در نوشهر وجود دارند که املاک پورولی در خدمت شما میباشد.

قیمت زمین ساحلی قطعه کوچک در نوشهر

قیمت زمین ساحلی در نوشهر

عجب مطلبی خواهد شد این مطلبی که می خواهم در مورد زمین های ساحلی نوشهر برای شما توضیح دهم 😁

زمین های ساحلی در نوشهر از روستای لتینگان وجود دارند تا روستای سیاهرود نوشهر که از جاده اصلی مسیر ذکر شده تا دریا را زمینهای ساحلی گویند و همچنین بعضی این زمینها ارزش آنها از زمین های ساحلی سایر مناطق بیشتر خواهد بود.

شاید سوال کنید چه زمین های ساحلی ارزشمند تر از زمین های ساحلی دیگر خواهد بود ببینید دوستان وقتی شما یک منطقه برند زمینی را خریداری میکنید ارزش آن زمین از روستاهای همجوار خود به طور طبیعی بیشتر است.

در زمین های ساحلی نیز همین‌گونه است پس برند بودن یک منطقی دلیل اول ارزشمند بودن زمین های آن منطقه است چه زمین ساحلی باشد یا زمین جنگلی باشد.

دلیل بعدی که میتواند ارزش زمین را مشخص کند فاصله آن زمین از شهر نوشهر باشد یعنی زمین هایی که با نوشهر فاصله کمتری دارد ارزش بیشتری دارند به پروژه‌های توریستی که در اطراف این زمینها صورت میگیرد خود به خود ارزش زمین را بالا خواهد برد.

زمین ساحلی ۵۰۰ متری ، ۳۰۰ متری ، ۷۰۰ متری در نوشهر

خب قطعه زمین سهیلیه که در ابعاد ۵۰۰ متری، ۳۰۰ متری، ۷۰۰ متری یا حتی هزار متری اگر بخواهید خریداری کنید حتماً باید زمین شهرکی باشد این زمین های شهرکی معمولاً در روستاهای امیرود ، چلک ، چلندر و مزگاه بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.

این زمین ساحلی کوچک چقدر با ساحل دریا فاصله داشته باشد یا به اصطلاح قواره چندم آب باشد می‌تواند قیمت معامله اثرگذار باشد و این اثرگذاری گیاهان چند ده درصد می باشد.

زمین هایی که چسبیده به ساحل دریا هستند یا به اصطلاح قواره اول آب هستند یا پلاک اول دریا هستند اینها زمینهای با ارزش بیشتری به شمار می‌روند و قیمت بالاتری دارند.

در ملکار نیز شهرک ساحلی داریم در انارور نوشهر شهرک ساحلی داریم در خود علی آباد عسگرخان یا ساحل معروف سیسنگان نیز ما زمین های ساحلی کوچک داریم اما خود شهرک ها نیز عامل مهمی برای قیمت گذاری به شمار می رود یعنی برند بودن شهرک ، امکانات شهرک و ویلاهایی که در شهرک ساخته میشود میتواند در قیمت نهایی تعیین کننده باشد.

زمین ساحلی قواره اول آب

زمینهای ساحلی قواره اول آب به ندرت یافت می شود یا یعنی شما نمی توانید در حومه شهر و منطقه لتینگان تا سیاهرود یک قطعه زمین کوچک ساحلی پلاک اول آب پیدا کنید و اگر هم موجود باشد به تعداد انگشتان یک دست نیز نمیرسد چرا که خریدار برای اینگونه ملک ها بسیار زیاد و قیمت ها نیز بسیار بالا و البته پیدا کردن گونه ملک ها نیز بسیار سخت میباشد.

هر زمان خریداری با ما تماس می گیرد و به دنبال خرید زمین در نوشهر است ما توصیه می‌کنیم که اگر بودجه کافی برای خریداری دارد اولویت را برای خرید زمین ساحلی قرار دهد چرا که هم از نظر زندگی و هم از نظر سرمایه گذاری یک انتخاب بسیار مناسب میباشد.

دلایل ارزشمند بودن زمین ساحلی در نوشهر

  • کم بودن تعداد زمین های فروشی ساحلی
  • مساحت کم زمین های ساحلی نوشهر
  • بزرگ بودن متراژ زمین های ساحلی و نیاز به قطعه بندی و شهرک سازی
  • اوقافی بودن بسیاری از زمین های ساحلی نوشهر

مشخصات زمین ساحلی فروشی قطعه ۵۰۰ متری در نوشهر

این زمین ساحلی که ما جهت فروش در سایت قرار دادیم و قبل آن سعی کردیم نگاه شما را نسبت به زمینهای ساحلی باز کنیم در حدود ۵۴۸ متر مساحت دارد قواره اول آب یا به اصطلاح پلاک اول آب میباشد در یک منطقه توریستی واقع شده است دارای سند تک برگ شش دانگ میباشد اطراف زمین آزاد بوده و فاصله کمی با جاده اصلی دارد.

قیمتی کم مالک برای این زمین در نظر گرفته است در حدود متری ۳۰ میلیون تومان میباشد که البته به شما مژده مالک به صورت معاوضه نیز چه با خودرو چه با ملک معامله را به سرانجام خواهد رساند البته نوع ملک به سلیقه فروشنده بستگی دارد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00