زمان انتشار : 1 سال پیش

قیمت زمین جاده گاز چلک

یکی از بهترین جاهای چلک برای خرید زمین در چلک جاده گاز چلک میباشد به ویژه خط گاز غربی چلک که با استقبال زیادی نیز همراه میباشد و اگر وجود ویلاهای لوکس و لاکچری با قیمت ۱۰ میلیاردی را در این منطقه دیده باشید حرف های بنده را تایید می کنید اما در این قسمت و در ادامه سعی می کنم در مورد قیمت زمین در جاده گاز چلک به ویژه زمین شهرکی در جاده گاز با همدیگر صحبت کنیم و اطلاعات کاملی در مورد زمین های چلک به اشتراک بگذاریم.

قیمت زمین جاده گاز چلک

بررسی زمین های چلک نوشهر از چند جهت:

  • زمین داخل بافت در جاده گاز چلک

  • زمین ارزان در جاده گاز چلک

  • قیمت زمین جاده گاز چلک

خرید زمین در جاده گاز چلک

برند ترین منطقه نوشهر چلک نوشهر میباشد یعنی کسی که بودجه بین سه میلیارد به بالا دارد و اگر قصد خرید زمین در نوشهر را داشته باشد بیش از یکی از گزینه های آن چلک نوشهر میباشد منطقه چلک نوشهر با داشتن شهرک های بسیار خوب و البته وجود سلبریتی های مشهور از جمله علی دایی بسیاری از بازیگران معروف به شهرت خاصی رسیده است.

در چند سال اخیر ویلاهای بسیار لوکس ای در جاده گاز چلک احداث شده است و این روند همیشه ادامه‌دار بوده است یعنی هوا ایل و در چند سال اخیر در ابتدای جاده گاز مشاهده ساخت ویلاهای لوکس و لاکچری بودیم که در ادامه می روند افزایش پیدا کرد.

درخت گاز یا همون جاده گاز قیمت زمین نیز تقریباً به طور میانگین برای زمین های داخل بافت بالای متری ۲۰ میلیون تومان معامله می‌شود البته این قیمت هر لحظه در حال تغییر می باشد و این تغییر رو به افزایش می باشد مثلاً ما زمین هایی در همون جاده گاز داریم متری ۲۵ میلیون تومان که اینها نیز نعمتهای کارشناسی می باشد.

زمین ارزان در جاده گاز چلک نوشهر

شاید تصور کنید زمین های ارزان در چلک چه معنایی می‌تواند داشته باشد زمین هایی که زیر قیمت کارشناسی منطقه باشد جز زمین های ارزان به شمار می‌رود به طورمثال زمینی که به طور کارشناسی و میانگین متر ۲۰ میلیون تومان باشد و شما قصد خرید یک زمین ارزان را داشته باشید زمین در حدود متری ۱۵ یا ۱۸ میلیون تومان باشد به عنوان زمین های ارزان در نظر گرفته می شود.

من این مطلب را نزدم که در مورد زمین جاده گاز فقط صحبت کنم یک ملکه بسیار ارزانی در چلک به من سپرده شده است که داروی کاربری مسکونی می باشد حدود ۳۵۰ متر مساحت دارد و حدود ۱۲متر جاده می باشد و متصل به جاده اصلی گاز می باشد به راحتی می‌توانید جواز ساخت دریافت کنید انشعابات روی زمین قرار دارد و قواره زمین به شکل میباشد که ویو جنگل آن ابدی می باشد.

البته چند زمین زیر قیمت در چلک به بنده سپرده شده است اما خب این زمین ۳۵۰ متر بیشتر برای من جذابیت داشته است من زمین ۴۰۰ متری و چهارصد و شصت متری نیز در خود چلک سراغ دارم که در یک مجموعه تقریباً شهرکی و نوپا واقع شده است اما خب این قواره بسیار بهتر و ارزان تر از سایر زمین های مشابه می باشد.

زمین داخل بافت و سند دار در جاده گاز چیلک

اول از همه بگویم بنده اشتباه تایپی ندارم چیلک همان چلک نوشهر است که یکسری از افراد آن را به عنوان چیلک نوشهر می‌شناسند و یکسری از افراد آن را با عنوان چلک نوشهر می شناسند.

یکی از عواملی که سبب شد در مورد زمین های سند دار بگویم این است که معمولاً زمینه خوانی سند تعلق نمی گیرد اما این زمین که خدمت شما معرفی می کنم چون سند مادر داشت مالک آن توانست آن را تفکیک کند و سند تک برگ شش دانگ مجزا بگیرد.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126