زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت متری 18 میلیون تومان

قیمت زمین آویدر نوشهر

سد خاکی آویدر ملاکلا نوشهر از مناطق توریستی و پای کوه در ارتفاع با ویوی دریا که دارای کاربری مسکونی و سند تک برگ شش دانگ می‌باشد منطقه آبیدر نوشهر از مناطق برند نوشهر بوده که دریاچه ارواح نیز در این منطقه واقع شده است که برای سرمایه‌گذاری و زندگی گزینه بسیار مناسب و منحصر به فردی می‌باشد.

قیمت زمین آویدر نوشهر

خرید زمین در آویدر نوشهر

چنانچه شما تمایل داشته باشین قطعه زمینی را برای سرمایه‌گذاری در یک منطقه خوب خریداری نمایید یا بهتر است بگویم اگه به دنبال خرید زمین در نوشهر هستید من توصیه می‌کنم این منطقه ملاکلا را با تامل بیشتری بنگرید مخصوصاً سد آویدر که از مناطق بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری است و اصولاً با یک بودجه متوسط و مناسب می‌توانید صاحب ملک در این منطقه باشید.

این منطقه با اسم‌های سد آبیدر و سد آویدر معرفی شده است به هر کدام از این دو اسم برخوردید منطقه یکی می‌باشد واقع شده است و مابین شهرهای نوشهر و رویان نور می‌باشد که تا نور نیز در حدود ۱۰ کیلومتری فاصله دارد.

هر متر زمین داخل بافت در این منطقه الان چیزی در حدود متری ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان معامله می‌شود خوب لوکیشن و موقعیت زمین می‌تواند در قیمت نهایی تاثیرگذار باشد.

اما اگر شما علاقمند هستید یک زمین برای سرمایه‌گذاری با متراژ بزرگ خریداری نمایید ما این گزینه را به شما پیشنهاد می‌کنیم چرا که همه آپشن‌های لازم را دارد هم داخل بافت است هم کاربری مسکونی دارد و مهم‌تر اینکه دارای سند تک برگ و شش دانگ می‌باشد.

قیمت زمین در سد آبیدر نوشهر

خب آبیدر یک سد آبی خاکی قدیمی می‌باشد یعنی اینکه شهرت بسیار زیادی دارد و اگر بخواهید به دریاچه ارواح نوشهر نیز دسترسی داشته باشید باید از کنار این سد عبور کنید چون در ارتفاع بالا قرار گرفته است شما اشرافیت کامل به دریای خزر را نیز دارید و این منطقه نیز چسبیده به جنگل می‌باشد.

هر زمان شما خواستید این زمین که با قیمت مناسب بازدید نمایید مشاورین املاک پورولی می‌تواند مشاوره خوبی و اطلاعات لازم را در زمینه ملک به شما عزیزان به صورت رایگان قرار دهد.

خوب می‌خواهم موارد مشخصات این ملک صحبت کنم این ملک دارای ۲۱۷۰ متر مربع مساحت می‌باشد دارای ۴ سند تک برگ ولی ۶ دانگ است یک مالک دارد در داخل بافت و طرح هادی قرار دارد منطقه غیر بومی‌نشین است کاربری مسکونی دارد بلافاصله می‌توانید بعد از خرید برای ساخت اقدام نمایید و نیازی به تغییر کاربری ندارد.

خرید زمین داخل بافت سد آویدر

شما بهتر از بنده می‌دانید در اطراف سد آبیدر زمین داخل بافت کم است اصلاً به منطقه ورودی آبی در که رسیدیم یک سری ساخت و سازهای غیر مجاز نیز صورت گرفته است که همه این‌ها داخل اراضی ملی می‌باشد یعنی یک سری از زمین‌های حومه ملاکلا و به ویژه سد آبیدر جز اراضی ملی هستند.

پس موقع خرید زمین در سد آبی در حتماً به استعلام منابع طبیعی دقت داشته باشید و قبل از خرید اگر استعلام منابع طبیعی یا بنیاد مسکن ندارد حتماً در تهیه آن شتاب نمایید.

املاک پورولی می‌تواند به شما عزیزان از صفر تا صد معامله جهت اخذ این استعلامات در اسرع وقت کمک نماید.

یکی از نکات دیگری که در مورد زمین مزبور لازم است که خدمت شما عزیزان عرض کنم زمین‌های اطراف سد آویدر اکثراً بیرون بافت یا همان خارج بافت هستند و شما از نظر قانونی اجازه ساخت و ساز ندارید.

شما عزیزان اگه قصد خرید ویلا در سد آبیدر ملاکلا را داشتید می‌توانید با ما در تماس باشید ما گزینه‌های بسیار خوب و حتی ارزان قیمت را می‌توانیم در اختیار شما خریداران عزیز قرار دهیم.

قیمت زمین سنددار در آبیدر

الان پیدا کردن زمین خالی به سند داشته باشد واقعاً کار سختی می‌باشد چرا که به زمین خالی اصلاً سند تعلق نمی‌گیرد.

خوب شاید بپرسید پس این همه زمین خالی که سند دارند از کجا سند آوردند باید عرض کنند که این‌ها یا سند مادر داشتند و موقع تفکیک سند به آنها سند تک برگ تعلق گرفته است یا سند دفترچه ای داشتم و به سند تک برگ تبدیل کردند.

ببینید دوستان بارها عرض کردم واقعاً سند امنیت معامله نمی‌آورد شما باید دنبال بنچاق زمین باشید مالک چه کسی باشد خیلی مهمتر از آن است که سند تک برگ داشته باشد یا نداشته باشد.

زمین سنددار در هر روستایی پیدا می‌شود در روستاهای ییلاقی تعدادشان کمتر است ولی در روستاهای دیگر مثل روستاهای ساحلی تعدادشان بیشتر خواهد بود این شامل حال آبیدر نیز می‌شود.

تا فراموش نکردم این را هم عرض کنم اگر دیدید که در ملاکلا راجع به ویو جنگل و دریا جز امتیازات یک زمین صحبت کردند باید بگویم چون آبیدر ارتفاع واقع شده اکثر زمین‌های اطراف آن این ویژگی را دارند.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00