زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت 7 میلیارد تومان

فروش ویلا ۳۶۰ زمین ۲۲۰ بنا شهرکی نوشهر

املاک پور ولی یک ویلای نوساز سند دار که داخل شهرک با نگهبانی باشه با مشخصات و توضیحات بیشتر در زیر جهت معرفی ارائه نموده است.

قیمت ویلا 360 زمین 220بنا شهرکی نوشهر

سلام همانطور که فایل های دیگر سایت املاک پورولی را مرور کردیم متوجه شدیم که ما ویلاهای دسته اول که مستقیماً با مالک در ارتباط هستیم را جهت معرفی به شما خریداران عزیز در سایت بارگذاری کردیم این ویلا نیز با ۳۶۰ متر زمین ۲۲۰ متر بنا به داخل شهرک لوکسی قرار دارد .

شهرک دارای نگهبانی می باشد ویدیو روبه جنگلی دارد کل شهرک غیربومی نشین هستند تمامی زمینهای شهرک داخل بافت هستند خود شهرک به علت اینکه نوع ساز بوده و کلید نخورده است و همچنین تراس رو به جنگل دارد.

فروش ویلا 360 زمین 220بنا شهرکی نوشهر فروش ویلا 360 زمین 220بنا شهرکی نوشهر

کف سرامیک می باشد دارای ۳ خواب بوده که هر سه خواب مستر هستند یک خواب پایین دو خواب بالا می باشد همچنین برای افراد مسن نیز یک طراحی و ساخت مهندسی صورت گرفته باشد که نیاز نباشد جهت خواب به بالا تشریف ببرند که حال و پذیرایی بزرگ پایین قرار داشت داده شده است و آشپزخانه‌های اُپن بوده و تمامی کابینت ها از چوب های اتریشی استفاده شده است خواب ها مستقر هستند و هر خواب یک کمد دیواری دارد خود ویلا جواز ساخت پایان کار و سند تک برگ نیز دارد.

مشخصات کامل ویلا

نقشه این ویلا مهندسی ساخت بوده از سازه‌های بسیار با کیفیت در ساختمان استفاده شده است نزدیک جاده اصلی می باشد و جنگل آن ابدی می باشد به هیچ گاه شما ویدیو جنگل را از دست نخواهید داد.

سعی کردیم توضیحات کاملی را از ویلا در سایت قرار دهیم اگر باز سوالی برای شما مطرح بود با تنها شماره ای که در سایت قرار داده ایم جهت مشاوره تلگرام و واتساپ و همچنین تماس تلفنی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : Y2