زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت چهار و نیم میلیارد تومان

فروش ویلا علویکلا

فروش ویلا علویکلا

در سال ۱۴۰۰ ما یک منطقی دیگر در همین نوشهر را باید به مناطق برند نوشهر اضافه کنیم روستای عالم کلا یا علویکلا در نوشهر با مناطق در حال پیشرفت و خوب برای سرمایه‌گذاری و زندگی میباشد که معمولاً خرید ویلا در علوی کلا و همچنین وجود شهرک های لوکس حرف بنده را تایید میکند. حتی عزیزانی که دنبال خرید ویلا در شمال بودند امروز حرفی از خرید ویلا در علویکلا می‌زند و به دنبال جستجوی قیمت ویلا در عالم کلا هستند.

فروش ویلا علویکلا

بگذارید ابتدا در مواردی که در مورد خرید ویلا در عالم کلا مطرح است را با همدیگر نام ببریم و بررسی کنیم:

  • چرا در عالم کلا ویلا بخریم

  • قیمت ویلا در عالم کلا به چه شکل است

  • ویلا شهرکی بخریم یا در جاده گاز عالم کلا ویلا بخریم

  • قیمت خانه باغ در علویکلا به چه شکل است

  • ویلاهای نوساز و دوبلکس در عالم کلا

 

خرید ویلا در نوشهر علویکلا

ویلایی که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم یک ویلای نقلی با زمین کوچک و بنای همکف می باشد که در منطقه علویکلا نوشهر واقع شده است. که مشخصات آن را در پایین عرض خواهیم کرد اما نکته مهم در مورد خودمان دقیقه علویکلا می باشد که تقریباً بعد سیسنگان و صلاح الدین کلا می‌باشد و چون نزدیک به رویان هست و ما بین شهرهای نوشهر و رویان نور واقع شده است شاید کمتر به چشم کسانی و خورده است که در حومه نوشهر به دنبال خرید ویلا هستند اما باید قبول کنیم که این روزها نمی توان به راحتی از سرمایه‌گذاری در علویکلا گذشت.

ما ویلاهایی را در علویکلا نوشهر داریم که مطمئناً در هیچ کدام از شهرک های برند نوشهر نخواهید یافت شهرک های لوکسی که با شدت در حال رشد و زیاد شدن هستند که به اصطلاح قارچ گونه در حال رشد هستند این ویلاهای لوکس و شهرک هایی که روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود نشان از سرمایه گذاری بزرگ در منطقه علویکلا دارد دوستان توجه داشته باشند ما فایل های بسیار خوبی را در علویکلا نوشهر داریم که اگر شما تصمیم به خرید ویلا در نوشهر گرفته اید می توانید با قلبی آرام در علویکلا شروع به سرمایه گذاری کنید گیاهان هستند عزیزانی که علویکلا را با اسم عالم کلا میشناسند این دو است که هر دو یک روستا هستند

ویژگی ویلا در عالم کلا

الان منطقه علوی کلا یا به اصطلاح عالم کلا از مناطق خیلی خوبه نوشهر بشمار میرود چون بعد از سیسنگان نزدیک رویان نور نیز است استقبال اینگونه روستاها برای عزیزانی که دوست دارن نزدیک رویان نور صاحب یک ویلا شوند بسیار مناسب است ما چند شهرک خیلی خوب در خود علویکلا داریم مثل شهرک شاهان که در خط گاز علویکلا واقع شده است.

در چند سال اخیر منطقه علویکلا از مناطق خیلی خوبه نوشهر بوده است که قیمت زمین در این منطقه بسیار مناسب میباشد شما حتی می توانید در این منطقه صاحب یک ویلای ارزان نیز باشید و این بستگی به شما دارد با چه بودجه ای و به دنبال چگونه ملکی هستید.

عالم کلا در گذشته چندان به چشم سرمایه گذاران و خریدار و غیربومی جذاب نمی‌رسید اما با تمهیداتی که اعضای محترم شورای علویکلا و دهیاری منطقه در نظر گرفته‌اند توانستند در جذب سرمایه های غیربومی بسیار تاثیر گذار و موثر باشد.

زمین ۲۰۰متر
بنا ۱۰۰مترهم کف ۲خوابه
با مجوز ساخت
اب برق گاز
مبله کامل
داخل شهرک
نوشهر سیسنگان
قیمت:۳ میلیارد

ویلا ارزان در عالم کلا

در لابلای مطالب بالا و عرض کردم اگه میخواهید ویلای ارزان در حومه نوشهر خریداری کنید حتماً به این منطقه سری بزنید ما ویلاهایی راداری با قیمت کمتر از ۳ میلیارد تومان که شاید نزدیک منطقه بومی نشینان عالم کلا باشد اما از نظر مدارک دارای سند است و همچنین جنگل آن بسیار زیبا میباشد.

الان شما ویلا ۳ میلیاردی در نوشهر به ندرت یافت میشود و جذب ویلاهای ارزان در نوشهر به شمار می رود با همه این تفاسیر ما خریدارانی را داشتیم که در قسمت نزدیک به نوشهر دنبال ویلا بودند اما در نهایت اقدام به خرید ویلا در عالم کلا نموده اند.

 

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

املاک پورولی در خدمت شماست

کانال تلگرام املاک پورولی

http://telegram.me/pourvali

 

اگر در شبکه های اجتماعی، عضو هستید ما را در آن ها دنبال کنید

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 357