زمان انتشار : 4 سال پیش
قیمت 650 میلیون تومان

فروش ویلا شهرکی ارزان قیمت شمال

فروش ویلا شهرکی ارزان قیمت شمال

شاید شماهم مانند بسیاری دیگر دنبال ویلا ارزان قیمت شهرکی در شمال باشید، ما برای شما خبر خوشی داریم! فروش ویلا شهرکی ارزان قیمت شمال تخصص ماست.ما برای شما پیشنهادی ویژه داریم! این ویلای شهرکی ، سند دار ، با 200 متر زمین و 100 متر بنا است، و در منطقه ی  صللاح الدین کلا قرار دارد . این ویلا با ویو سمت جنگل و نمایی بسیار شیک و لوکس و در عین حال با قیمتی باور نکردنی پیشنهاد ویژه ی ما به شماست. این ویلا که در حومه ی شهرستان نوشهر بنا شده درون شهرکی است و ویلاهای درون شهرکی داخل بافت هستند و عمدتا غیر بومی نشینند . این ویلا دارای سند تک برگ و مجوز ساخت است و شما قابلیت ساختن در این زمین را دارید.

ویلا ارزان قیمت شمال

با توجه به عدم ثبات اقتصادی کشور و افزایش قیمت روز مره زمین و ویلا ، خرید ویلا ارزان قیمت شمال همواره جزو دغدغه های کسانی بود که قصد خرید ویلا در شمال را داشتند. این ویلا ارزان قیمت و در عین حال لاکچری که در یکی از مناطق توریستی بنا شده، و با توجه به افزایش قیمت بی سابقه زمین و ویلا در این چند ساله ، این ویلا نسبت به منطقه و ساخت شیک و لوکس خود قیمت بسیار ارزان و باو نکردنی ای را دارد و به جرعت می توان گفت یکی از بهترین ویلا هایی است که با این قیمت می توان یافت.

خرید ویلا ارزان

خرید ویلا ارزان اون هم در مناطق شمال چیزی است که همه به دنبال اون هستند ، اما با توجه به گرانی های چند سال اخیر این امر بسیار سخت شده. اصلا نگران نباشید! ما به کمک شما میاییم! این ویلای 200 متری با 100 متر بنا و داخل بافت و بهمراه مجوز ساخت را با قیمت باورنکردنی 650 میلیون تومان پیشنهاد ویژه ی ما به شماست. شما میتوانید این ویلا را به صورت اقساطی و با پرداخت نیمی از آن به صورت نقدی و پرداخت ما بقی به صورت شرایطی خریداری کنید.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00